IPIR - Repository of the Institute for Educational Research
Institute for Educational Research
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
Search 
  •   IPIR
  • IPI
  • Biblioteka "Pedagoška teorija i praksa"
  • Search
  •   IPIR
  • IPI
  • Biblioteka "Pedagoška teorija i praksa"
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 154

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Students’ environmental literacy in the Republic of North Macedonia 

Srbinovski, Mile (Belgrade : Institute for Educational Research, 2021)
The purpose of the chapter Students’ environmental literacy in the Republic of North Macedonia by Mile Srbinovski is to collect and analyse the research on environmental literacy for elementary and secondary schools in ...
Thumbnail

Језичка и научна писменост: предуслов за ефикасно учење 

Тривић, Драгица; Стевановић, Јелена (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2012)
У трећем делу књиге бавимо се наставним методама подучавања/учења деце у разреду, што је критична тачка за промену праксе у школи, посебно када је у питању развој креа- тивности деце и младих у образовном процесу, њихове ...
Thumbnail

Улога слободних активности у подстицању стваралачког рада, иницијативе и сарадње – когнитивни и социјални аспект 

Радишић, Јелена (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2012)
Слободне активности у школи, како основној, тако и средњој, представљају значајан сегмент васпитно-образовног процеса. Оне чине слободнији и флексибилнији оквир школског деловања којe омогућава лакше успостављање веза ...
Thumbnail

Paradigma pozitivnog razvoja: Mogućnost inoviranja praksi inkluzivnog obrazovanja / The Paradigm of Positive Development: the Possibility of Innovative Practices in Inclusive Education 

Polovina, Nada (Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2018)
In the introductory paper, The Paradigm of Positive Development: the Possibility of Innovative Practices in Inclusive Education, the author Nada Polovina presents the key points of reference for the paradigm of the positive ...
Thumbnail

Нежељени ефекти меритократије: Јачина утицаја дипломе и ригидности друштвене репродукције 

Филиповић, Mирко (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2019)
Да нова истраживања показују да се друштва више разликују међу собом по степену утицаја диплома на друштвено позиционирање индивидуа, него по степену друштвених неједнакости у школском успеху везаних за социјално порекло, ...
Thumbnail

Kako nastavnici u Hrvatskoj procenjuju sopstvenu praksu u poučavanju učenika sa teškoćama u ponašanju / How Teachers in Croatia Evaluate Their Own Practice in Teaching Pupils with Behavioural Difficulties 

Vlah, Nataša; Grbić, Sanja (Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2018)
How Teachers in Croatia Evaluate Their Own Practice in Teaching Pupils with Behavioural Difficulties, written by Nataša Vlah and Sanja Grbić, is focused on the daily practice of inclusive teaching which integrates all ...
Thumbnail

Дечја питања у настави као израз индивидуалних различитости / Children’s questions as a mark of individual diversities 

Павловић, Бранка (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2003)
Man has long been searching for diverse responses concerning nature and the surrounding world and in that sense »the question« was a very starting point for exploring environments, thinking, cognition, and asking for ...
Thumbnail

Испитивање знања из екологије помоћу тестова 

Станишић, Јелена (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2018)
Последице еколошке кризе све чешће подсећају човечанство да природа има своја правила и принципе које не треба нарушавати. У нашој школи еколошка знања се стичу кроз различите наставне предмете, а циљ тако стечених ...
Thumbnail

Допринос родитеља развијању иницијативности, стваралачког приступа реалности и спремности на сарадњу: теоријске основе 

Половина, Нада (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2012)
In the first section of the book, Nada Polovina analyzed the role of parents in two chapters. Parents are the first and still the most important agents in child development. It is also discussed in what ways the parents‟ ...
Thumbnail

Развој ране писмености и улога породице 

Шева, Нада (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2019)
У раду Наде Шеве Развој ране писмености и улога породице, имајући у виду образовни и културни контекст у нашој земљи, дефинишу се теоријски оквири овог појма и детаљно се разматра значај родитељских пракси и уверења о ...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • . . .
  • 16

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About IPIR | Send Feedback

OpenAIRERCUB
 

 

All of DSpaceCommunitiesAuthorsTitlesSubjectsThis institutionAuthorsTitlesSubjects

Listed by:

Year published 2020 - 2021 (13)2010 - 2019 (112)2003 - 2009 (29)Document TypeBook part (152)Book (1)Conference object (1)VersionPublished version (154)AccessOpen Access (153)Restricted Access (1)Journal/MonographУважавање различитости и образовање (28)Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији (17)Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део (16)Настава и учење у процесима модернизације Србије (15)Challenges and perspectives of inclusive education (12)Leadership in education : Initiatives and trends in selected European countries (11)Uvažavanje različitosti u funkciji pozitivnog razvoja dece i mladih (11)Problems and perspectives of contemporary education (10)Истраживања у школи (10)Нове улоге за ново доба : Прилози за редефинисање образовне праксе (10)... View MoreSubjectschool (13)ученици (13)education (12)students (12)primary school (11)... View More

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About IPIR | Send Feedback

OpenAIRERCUB