IPIR - Repository of the Institute for Educational Research
Institute for Educational Research
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
Search 
  •   IPIR
  • IPI
  • Biblioteka "Pedagoška teorija i praksa"
  • Search
  •   IPIR
  • IPI
  • Biblioteka "Pedagoška teorija i praksa"
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-9 of 9

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Језичка и научна писменост: предуслов за ефикасно учење 

Тривић, Драгица; Стевановић, Јелена (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2012)
У трећем делу књиге бавимо се наставним методама подучавања/учења деце у разреду, што је критична тачка за промену праксе у школи, посебно када је у питању развој креа- тивности деце и младих у образовном процесу, њихове ...
Thumbnail

Etnokulturalna empatija srednjoškolaca u kulturološki raznovrsnoj sredini kao mehanizam jačanja pozitivnih stavova prema različitim etničkim grupama / The Ethnocultural Empathy of Secondary School Pupils in the Culturally Diverse Environment as a Mechanism for Promoting a Positive Approach Towards Different Ethnic Groups 

Jokić Zorkić, Tijana (Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2018)
In her paper The Ethnocultural Empathy of Secondary School Pupils in the Culturally Diverse Environment as a Mechanism for Promoting a Positive Approach Towards Different Ethnic Groups, Tijana Jokić Zorkić researches the ...
Thumbnail

Paradigma pozitivnog razvoja: Mogućnost inoviranja praksi inkluzivnog obrazovanja / The Paradigm of Positive Development: the Possibility of Innovative Practices in Inclusive Education 

Polovina, Nada (Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2018)
In the introductory paper, The Paradigm of Positive Development: the Possibility of Innovative Practices in Inclusive Education, the author Nada Polovina presents the key points of reference for the paradigm of the positive ...
Thumbnail

Дијалог као подстицај стваралаштва, иницијативе и сарадње ученика у настави 

Милин, Владета (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2012)
Они потом анализирају методе подучавања/учења којима се подржава дивергентно мишљење у школи које се манифестује кроз игру и остале имагинативне активности, асоцијативне интеракције, решавање отворених (неструктурисаних) ...
Thumbnail

Подршка интересовањима ученика у школи 

Максић, Славица (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2018)
У раду се анализирају потребе и могућности за испитивање интересовања ученика у школи због значаја који интересовања имају за процес учења, развој унутрашње мотивације и испољавање и развој способности, талената и ...
Thumbnail

Приступ стваралачком раду, сарадњи и иницијативи код деце са сметњама у развоју у инклузивном образовању 

Лазаревић, Емилија (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2012)
Последњих деценија инклузивно образовање је у фокусу многих интердисциплинарних истраживања, законских регулатива и реформи образовних система, али и даље постоје бројне недоумице и тешкоће у теоријским разматрањима и ...
Thumbnail

Учење засновано на искуству: изазов за савремену школу / Experience-based learning: a challenge for modern school 

Лалић-Вучетић, Наташа; Гундоган, Драгана (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2015)
Contemporary pedagogical and didactic tendencies point out complexity, variability and dynamics of teaching situations and methodological approaches, as well as diversity of roles of the basic actors in educational ...
Thumbnail

Наставници и ученици као истраживачи у школи 

Ивана, Ђерић (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2018)
У раду се разматрају потребе и могућности за ангажовање наставног особља и ученика као истраживача у истраживањима чији је циљ стицање бољих увида у актуелне проблеме васпитнообразовног процеса, образовног система и ...
Thumbnail

Приступ иницијативи, сарадњи и стваралачком раду код неуспешних ученика 

Малинић, Душица; Гутвајн, Николета (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2012)
У литератури и школској пракси преовладава уверење да је високо школско постигнуће значајан предуслов за оптималан професионални развој и успех у животу, као и да школски неуспех представља проблем на коме треба радити ...

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About IPIR | Send Feedback

OpenAIRERCUB
 

 

All of DSpaceCommunitiesAuthorsTitlesSubjectsThis institutionAuthorsTitlesSubjects

Listed by:

Year published 2018 (4)2015 (1)2012 (4)Document Type
bookPart (9)
VersionPublished version (9)AccessOpen Access (9)Journal/MonographСтваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део (4)Uvažavanje različitosti u funkciji pozitivnog razvoja dece i mladih (2)Истраживања у школи (2)Нове улоге за ново доба : Прилози за редефинисање образовне праксе (1)Subject
school (9)
школа (5)students (3)creativity (2)inclusive education (2)... View More

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About IPIR | Send Feedback

OpenAIRERCUB