IPIR - Repository of the Institute for Educational Research
Institute for Educational Research
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
Search 
  •   IPIR
  • IPI
  • Biblioteka "Pedagoška teorija i praksa"
  • Search
  •   IPIR
  • IPI
  • Biblioteka "Pedagoška teorija i praksa"
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-4 of 4

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Језичка и научна писменост: предуслов за ефикасно учење 

Тривић, Драгица; Стевановић, Јелена (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2012)
У трећем делу књиге бавимо се наставним методама подучавања/учења деце у разреду, што је критична тачка за промену праксе у школи, посебно када је у питању развој креа- тивности деце и младих у образовном процесу, њихове ...
Thumbnail

Дијалог као подстицај стваралаштва, иницијативе и сарадње ученика у настави 

Милин, Владета (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2012)
Они потом анализирају методе подучавања/учења којима се подржава дивергентно мишљење у школи које се манифестује кроз игру и остале имагинативне активности, асоцијативне интеракције, решавање отворених (неструктурисаних) ...
Thumbnail

Приступ стваралачком раду, сарадњи и иницијативи код деце са сметњама у развоју у инклузивном образовању 

Лазаревић, Емилија (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2012)
Последњих деценија инклузивно образовање је у фокусу многих интердисциплинарних истраживања, законских регулатива и реформи образовних система, али и даље постоје бројне недоумице и тешкоће у теоријским разматрањима и ...
Thumbnail

Приступ иницијативи, сарадњи и стваралачком раду код неуспешних ученика 

Малинић, Душица; Гутвајн, Николета (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2012)
У литератури и школској пракси преовладава уверење да је високо школско постигнуће значајан предуслов за оптималан професионални развој и успех у животу, као и да школски неуспех представља проблем на коме треба радити ...

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About IPIR | Send Feedback

OpenAIRERCUB
 

 

All of DSpaceCommunitiesAuthorsTitlesSubjectsThis institutionAuthorsTitlesSubjects

Listed by:

Year published 2012 (4)Document TypeBook part (4)VersionPublished version (4)AccessOpen Access (4)Journal/Monograph
Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део (4)
Subject
school (4)
школа (3)achievement in school (1)children (1)children with disabilities (1)... View More

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About IPIR | Send Feedback

OpenAIRERCUB