IPIR - Repository of the Institute for Educational Research
Institute for Educational Research
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
Search 
  •   IPIR
  • IPI
  • Biblioteka "Pedagoška teorija i praksa"
  • Search
  •   IPIR
  • IPI
  • Biblioteka "Pedagoška teorija i praksa"
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 13

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Authorized Users Only

Identitet neuspešnog učenika 

Gutvajn, Nikoleta; Džinović, Vladimir (Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2019)
The subject of our research is not limited only to students’ personal constructs of their school achievement, but is also an observation of the issue of school failure in a more complex and comprehensive way – as a ...
Thumbnail

Језичка и научна писменост: предуслов за ефикасно учење 

Тривић, Драгица; Стевановић, Јелена (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2012)
У трећем делу књиге бавимо се наставним методама подучавања/учења деце у разреду, што је критична тачка за промену праксе у школи, посебно када је у питању развој креа- тивности деце и младих у образовном процесу, њихове ...
Thumbnail

Paradigma pozitivnog razvoja: Mogućnost inoviranja praksi inkluzivnog obrazovanja / The Paradigm of Positive Development: the Possibility of Innovative Practices in Inclusive Education 

Polovina, Nada (Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2018)
In the introductory paper, The Paradigm of Positive Development: the Possibility of Innovative Practices in Inclusive Education, the author Nada Polovina presents the key points of reference for the paradigm of the positive ...
Thumbnail

Etnokulturalna empatija srednjoškolaca u kulturološki raznovrsnoj sredini kao mehanizam jačanja pozitivnih stavova prema različitim etničkim grupama / The Ethnocultural Empathy of Secondary School Pupils in the Culturally Diverse Environment as a Mechanism for Promoting a Positive Approach Towards Different Ethnic Groups 

Jokić Zorkić, Tijana (Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2018)
In her paper The Ethnocultural Empathy of Secondary School Pupils in the Culturally Diverse Environment as a Mechanism for Promoting a Positive Approach Towards Different Ethnic Groups, Tijana Jokić Zorkić researches the ...
Thumbnail

Дијалог као подстицај стваралаштва, иницијативе и сарадње ученика у настави 

Милин, Владета (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2012)
Они потом анализирају методе подучавања/учења којима се подржава дивергентно мишљење у школи које се манифестује кроз игру и остале имагинативне активности, асоцијативне интеракције, решавање отворених (неструктурисаних) ...
Thumbnail

Културни идентитет у образовању: Неизбежност разлика / Cultural identity in education: Differences can not be avoided 

Аврамовић, Зоран (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2003)
School is the institution of culture. Educational institutions simultaneously preserve, shape and disseminate society’s »cultural capital«. The terms »society’s cultural capital« and »cultural identity« do not have ...
Thumbnail

Приступ стваралачком раду, сарадњи и иницијативи код деце са сметњама у развоју у инклузивном образовању 

Лазаревић, Емилија (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2012)
Последњих деценија инклузивно образовање је у фокусу многих интердисциплинарних истраживања, законских регулатива и реформи образовних система, али и даље постоје бројне недоумице и тешкоће у теоријским разматрањима и ...
Thumbnail

Подршка интересовањима ученика у школи 

Максић, Славица (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2018)
У раду се анализирају потребе и могућности за испитивање интересовања ученика у школи због значаја који интересовања имају за процес учења, развој унутрашње мотивације и испољавање и развој способности, талената и ...
Thumbnail

Школа и деца из социјално депривираних средина / School and children from socially deprived environments 

Арсеновић-Павловић, Марина (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2003)
Due to scant investigations, social censorship and poverty in society, there is a very little knowledge about the problems of relationships between school and children from socially deprived environments. Poverty of ...
Thumbnail

Vjerski odgoj kao integralni dio školskog odgoja / Religious education as an integral part of school education 

Kopilović, Andrija (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2003)
The paper sets out from the relationship between education and catechesis. This relationship is manifold and Christiancommunity has always recognized it. However, it has been interpreted differently in different times. ...
  • 1
  • 2

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About IPIR | Send Feedback

OpenAIRERCUB
 

 

All of DSpaceCommunitiesAuthorsTitlesSubjectsThis institutionAuthorsTitlesSubjects

Listed by:

Year published 2010 - 2019 (10)2003 - 2009 (3)Document TypeBook part (12)Book (1)VersionPublished version (13)AccessOpen Access (12)Restricted Access (1)Journal/MonographСтваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део (4)Уважавање различитости и образовање (3)Uvažavanje različitosti u funkciji pozitivnog razvoja dece i mladih (2)Истраживања у школи (2)Нове улоге за ново доба : Прилози за редефинисање образовне праксе (1)Subject
school (13)
школа (5)students (4)creativity (2)inclusive education (2)... View More

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About IPIR | Send Feedback

OpenAIRERCUB