Претраживање
Приказ резултата 1-10 од 13
Приступ стваралачком раду, иницијативи и сарадњи код даровитих ученика
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2012)
У раду се разматрају могућности за подстицање стваралаштва,
иницијативе и сарадње код даровитих ученика у основној школи.
Иницијативност и спремност на сарадњу даровитих ученика
посматране су у оквиру садржаја појма ...
Уџбеник као подстицај стваралаштва, иницијативе и сарадње ученика у настави
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2012)
Уколико је једна од функција образовања да на ефикасан начин
допринесе хармоничном и креативном развоју друштва, онда би
као циљеве образовања требало поставити кључне вредности:
стваралаштво, иницијативу и сарадњу. ...
Истраживачки рад и решавање проблема као подстицај стваралаштва, иницијативе и сарадње у настави
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2012)
Анализиран је истраживачки рад
ученика и у том контексту савладавање научне методологије која
укључује посматрање и експериментисање (Јасмина Шефер,
Јелена Радишић, Смиљана Јошић).
Метакогнитивни процеси у решавању проблема: критичко мишљење као део стваралачког процеса
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2012)
Дијалог оријентисан на
проблем и метакогнитивне активности посматран је из пер-
спективе критичког мишљења које је, поред практиковања
дивергентног мишљења, неопходно за заокруживање креативног
процеса учења (Снежана ...
Наставници и ученици као истраживачи у школи
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2018)
У раду се разматрају потребе и могућности за ангажовање наставног особља
и ученика као истраживача у истраживањима чији је циљ стицање бољих
увида у актуелне проблеме васпитнообразовног процеса, образовног
система и ...
Школски неуспех из перспективе кључних актера образовноваспитног процеса
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2019)
У раду Школски неуспех из перспективе кључних актера
образовноваспитног процеса ауторке Николете Гутвајн и Душица Малинић
пружају увид у значења која ученици, будући наставници, наставници и
стручни сарадници у Србији ...
Развој и подстицање аутономних типова мотивације у школи
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2018)
У раду Иване Ђерић Развој и подстицање аутономних типова
мотивације у школи разматра се проблем подстицања ученика на учење чија
је мотивација недовољна, варира или је у потпуности одсутна. Дат је преглед
релевантне ...
Чиниоци квалитетне наставе: Истраживања и препоруке за образовну праксу
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2018)
У раду Јелене Теодоровић Чиниоци квалитетне наставе: истраживања
и препоруке за образовну праксу анализира се утицај великог броја
карактеристика ученика и наставних пракси на ученичко постигнуће из
математике и биологије ...
Социјалне интеракције ученика који имају сметње у развоју и могућности њиховог подстицања
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2019)
У раду Социјалне интеракције ученика који имају сметње у развоју
и могућности њиховог подстицања Рајка Ђевић анализира специфичности
социјалних интеракција ученика који имају сметње у развоју, као и
могућности за ...
Превенцијa проблема у понашању ученика као претпоставка сигурне и безбедне школске средине
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2019)
У раду Превенцијa проблема у понашању ученика као претпоставка
сигурне и безбедне школске срединe Браниславе Поповић-Ћитић указано је
да креирање сигурне и безбедне школске средине, као значајне претпоставке
унапређивања ...