IPIR - Repository of the Institute for Educational Research
Institute for Educational Research
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
Search 
  •   IPIR
  • IPI
  • Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja
  • Search
  •   IPIR
  • IPI
  • Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 27

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Reading habits of secondary school students in Serbia 

Stevanović, Jelena; Randelović, Branislav; Lazarević, Emilija (Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2020)
Reading habits are an essential aspect for creating a functionally literate society and for its positioning at the global level. In this regard, the aim of this paper is to examine quantities and contents that high school ...
Thumbnail

Образовање за права детета из угла наставника: знати, применити и веровати / Teachers’ perspectives on child rights education: Knowing, applying, believing 

Vranješević, Jelena; Cicvarić, Radovan (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2022)
Овај рад се бави образовањем за права детета и компетенцијама наставника које проистичу из концепције образовања за права детета. Циљ истраживања био је да се утврди у којој мери наставници основних школа у Србији поседују ...
Thumbnail

„Аутизам... Шта то за мене значи?” / “Autism… What does it mean to me?” 

Милић, Тамара (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2021)
Thumbnail

Дидактичко начело дигиталности. Допринос опште дидактике образовној настави с дигиталним медијима и њиховој теорији / The didactic principle of digitality. A contribution of general didactics to a ‘bildung’ supportive teaching with digital media and their theory 

Palekčić, Marko (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2021)
Thumbnail

Ефекат пројектне наставе на академско постигнуће: метаанализа / Еffects of project-based learning on academic achievement: a meta-analysis 

Стојадиновић, Милош; Ристановић, Душан; Комненовић, Милан (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2021)
На пројектну наставу се гледа као на алтернативу традиционалном трансмисивном при- ступу настави. Међутим, постоји невелики број метааналитичких истраживања која на- стоје да синтетишу налазе примарних истраживања с циљем ...
Thumbnail

Ставови ученика према настави на даљину током пандемије covid-19 / Pupils’ attitudes toward distance education during the covid-19 pandemic 

Стојковић, Ирена; Јелић, Марија (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2021)
Образовно окружење претрпело је знатне промене током текуће пандемије болести COVID-19. Циљ ове студије био је да испитамо ставове ученика у Србији према настави на даљину током ове пандемије. Постављени су следећи задаци: ...
Thumbnail

Препреке у реализовању наставе на даљину током пандемије COVID-19 вируса: перспектива наставника / Barriers to implementation of distance learning during the COVID-19 outbreak: teacher perspective 

Јовановић, Марија; Димитријевић, Драгана (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2021)
Од проглашавања пандемије изазване вирусом COVID-19 почетком 2020. године настава на даљину постала је једно од централних питања васпитно образовног рада на глобалном нивоу. Када је целокупна настава премештена у онлајн ...
Thumbnail

Склоност ка неоправданом аналогијском трансферу / Propensity for unjustified analogical transfer 

Павловић, Златко (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2021)
Један од највећих проблема везаних за примену аналогија у настави и учењу односи се на могућност да дође до погрешног разумевања садржаја учења што је у таквим случајевима узроковано неоправданим аналогијским трансфером. ...
Thumbnail

„Борим се са ветрењачама”: Тензије у професионалном идентитету наставника из перспективе модела агонистичког селфа / “I am tilting at windmills”: Tensions in teacher professional identity from the perspective of the model of the agonistic self 

Džinović, Vladimir; Grbić, Sanja; Vesić, Dragan (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2022)
У овом раду представљамо експлоративно истраживање у чијем су фокусу тензије у професионалном идентитету наставника, које смо конципирали ослањајући се на модел агонистичког селфа. У истраживању је учествовало девет ...
Thumbnail

Експлоративно истраживање субјективног благостања будућих наставника енглеског као страног језика у Tурској / An exploratory study on Turkish EFL pre-service teachers’ subjective wellbeing 

Курт, Гокче; Демир, Бурџу; Атаји, Дерин (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2021)
Субјективно благостање се интензивно изучава претежно у области позитивне психологије. Будући да је по природи настава интелектуално, физички и емоционално захтевна професија, испитивања реализована последњих неколико ...
  • 1
  • 2
  • 3

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About IPIR | Send Feedback

OpenAIRERCUB
 

 

All of DSpaceCommunitiesAuthorsTitlesSubjectsThis institutionAuthorsTitlesSubjects

Listed by:

Year published 2022 (15)2021 (10)2020 (2)Document TypeArticle (24)Review (3)Version
publishedVersion (27)
AccessOpen Access (27)Journal/MonographЗборник Института за педагошка истраживања (25)Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja (2)RankM23 (17)M24 (2)Subjectстуденти (4)distance learning (3)students (3)academic achievement (2)barriers (2)... View More

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About IPIR | Send Feedback

OpenAIRERCUB