IPIR - Repository of the Institute for Educational Research
Institute for Educational Research
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
Search 
  •   IPIR
  • IPI
  • Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja
  • Search
  •   IPIR
  • IPI
  • Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-1 of 1

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Kако ученици петог разреда основне школе разумеју језик уџбеника математике? / How do fifth graders understand the language of mathematics textbooks? 

Ранђеловић, Бранислав; Стевановић, Јелена; Лазаревић, Емилија (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2022)
Значајан и недовољно изучаван проблем у образовању у нашој земљи представља квалитет језика уџбеника. Ово питање је посебно важно разматрати из перспективе ученика (којима је дато наставно средство превасходно намењено) ...

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About IPIR | Send Feedback

OpenAIRERCUB
 

 

All of DSpaceCommunitiesAuthorsTitlesSubjectsThis institutionAuthorsTitlesSubjects

Listed by:

Year published 2022 (1)Document TypeArticle (1)VersionPublished version (1)AccessOpen Access (1)Journal/Monograph
Зборник Института за педагошка истраживања (1)
RankM23 (1)Subjectmathematics textbooks (1)
primary school (1)
students’ language competence (1)Textbook language (1)words/syntagms and sentences (1)... View More

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About IPIR | Send Feedback

OpenAIRERCUB