IPIR - Repository of the Institute for Educational Research
Institute for Educational Research
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
Search 
  •   IPIR
  • IPI
  • Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja
  • Search
  •   IPIR
  • IPI
  • Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-3 of 3

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Искуства наставница у реализацији пројектне наставе засноване на интердисциплинарном приступу / The experience of teachers in realisation of project-based learning based on interdisciplinary approach 

Малинић, Душица; Станишић, Јелена; Ђерић, Ивана (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2021)
Припрема и реализација пројектне наставе у којој се примењује интердисциплинарни приступ представља комплексан и изазован процес у образовној пракси који захтева флексибилност, отвореност и истрајност. Мотивација наставница ...
Thumbnail

Преглед истраживања о ставовима према даровитим ученицима и њиховом образовању / A review of investigations on attitudes to gifted pupils and their education 

Максић, Славица (Београд : Институт за педагошка истраживања, 1997)
The paper gives a review of investigations on the attitudes of pupils, parents, teachers, and public opinion to gifted and talented pupils and to their education. In general, it can be stated that there is a general agreement ...
Thumbnail

Искуство наставника основне школе у планирању и реализовању допунске наставе математике / Primary school teachers’ experience in the planning and implementation of supplementary teaching of mathematics 

Блажевић, Инес; Мишурац, Ирена; Јурић, Јосипа (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2022)
Основну карактеристику наставе математике представља изузетна хијерархијска веза између њених садржаја, па је стога важно одмах разрешити евентуалне нејасноће у разумевању и примени математичких концепата које примећујемо ...

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About IPIR | Send Feedback

OpenAIRERCUB
 

 

All of DSpaceCommunitiesAuthorsTitlesSubjectsThis institutionAuthorsTitlesSubjects

Listed by:

Year published 2020 - 2022 (2)1997 - 1999 (1)Document TypeArticle (3)VersionPublished version (3)AccessOpen Access (3)Journal/Monograph
Зборник Института за педагошка истраживања (3)
RankM23 (2)Subject
teachers (3)
attitudes (1)education (1)educational goals (1)facilitators (1)... View More

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About IPIR | Send Feedback

OpenAIRERCUB