IPIR - Repository of the Institute for Educational Research
Institute for Educational Research
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
Search 
  •   IPIR
  • IPI
  • Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja
  • Search
  •   IPIR
  • IPI
  • Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 19

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Препреке у реализовању наставе на даљину током пандемије COVID-19 вируса: перспектива наставника / Barriers to implementation of distance learning during the COVID-19 outbreak: teacher perspective 

Јовановић, Марија; Димитријевић, Драгана (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2021)
Од проглашавања пандемије изазване вирусом COVID-19 почетком 2020. године настава на даљину постала је једно од централних питања васпитно образовног рада на глобалном нивоу. Када је целокупна настава премештена у онлајн ...
Thumbnail

Образовање за права детета из угла наставника: знати, применити и веровати / Teachers’ perspectives on child rights education: Knowing, applying, believing 

Vranješević, Jelena; Cicvarić, Radovan (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2022)
Овај рад се бави образовањем за права детета и компетенцијама наставника које проистичу из концепције образовања за права детета. Циљ истраживања био је да се утврди у којој мери наставници основних школа у Србији поседују ...
Thumbnail

Ефекат пројектне наставе на академско постигнуће: метаанализа / Еffects of project-based learning on academic achievement: a meta-analysis 

Стојадиновић, Милош; Ристановић, Душан; Комненовић, Милан (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2021)
На пројектну наставу се гледа као на алтернативу традиционалном трансмисивном при- ступу настави. Међутим, постоји невелики број метааналитичких истраживања која на- стоје да синтетишу налазе примарних истраживања с циљем ...
Thumbnail

Ставови ученика према настави на даљину током пандемије covid-19 / Pupils’ attitudes toward distance education during the covid-19 pandemic 

Стојковић, Ирена; Јелић, Марија (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2021)
Образовно окружење претрпело је знатне промене током текуће пандемије болести COVID-19. Циљ ове студије био је да испитамо ставове ученика у Србији према настави на даљину током ове пандемије. Постављени су следећи задаци: ...
Thumbnail

Искуства наставница у реализацији пројектне наставе засноване на интердисциплинарном приступу / The experience of teachers in realisation of project-based learning based on interdisciplinary approach 

Малинић, Душица; Станишић, Јелена; Ђерић, Ивана (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2021)
Припрема и реализација пројектне наставе у којој се примењује интердисциплинарни приступ представља комплексан и изазован процес у образовној пракси који захтева флексибилност, отвореност и истрајност. Мотивација наставница ...
Thumbnail

Експлоративно истраживање субјективног благостања будућих наставника енглеског као страног језика у Tурској / An exploratory study on Turkish EFL pre-service teachers’ subjective wellbeing 

Курт, Гокче; Демир, Бурџу; Атаји, Дерин (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2021)
Субјективно благостање се интензивно изучава претежно у области позитивне психологије. Будући да је по природи настава интелектуално, физички и емоционално захтевна професија, испитивања реализована последњих неколико ...
Thumbnail

Склоност ка неоправданом аналогијском трансферу / Propensity for unjustified analogical transfer 

Павловић, Златко (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2021)
Један од највећих проблема везаних за примену аналогија у настави и учењу односи се на могућност да дође до погрешног разумевања садржаја учења што је у таквим случајевима узроковано неоправданим аналогијским трансфером. ...
Thumbnail

Мотивација будућих наставника за избор наставничке професије – приступ усмерен на особу / Preservice teachers’ motivation for a teaching career – a person-centred perspective 

Симић, Наташа; Марушић Јаблановић, Милица; Пурић, Данка (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2021)
Примењујући приступ усмерен на особу, у овом раду смо настојале да утврдимо профи- ле будућих наставника на основу њихове мотивације за избор наставничке професије и упоредимо их имајући у виду њихову перцепцију дате ...
Thumbnail

Испитна анксиозност, суочавање са стресом и академско постигнуће: Модераторска улога маладаптивног перфекционизма / Test anxiety, coping, and academic achievement: Maladaptive perfectionism as a moderator 

Genc, Ana (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2022)
Образовни процес на свим нивоима школовања засићен је ситуацијама провере знања и вештина које често провоцирају специфичну подврсту анксиозности – испитну анксиозност. Испитна анксиозност није квалитетан директни предиктор ...
Thumbnail

Ефикасност наставе физичког и здравственог васпитања у четвртом разреду основне школе у односу на стручну оспособљеност наставника / Effectiveness of teaching physical and health education in the fourth grade of primary school in relation to teacher’s professional competence 

Milenković, Dejan (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2022)
Циљ овог истраживања је да се утврди ефикасност извођења наставе физичког и здравственог васпитања у четвртом разреду основне школе у односу на стручну оспособљеност наставника. Узорак од 242 испитаника чинили су ученици ...
  • 1
  • 2

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About IPIR | Send Feedback

OpenAIRERCUB
 

 

All of DSpaceCommunitiesAuthorsTitlesSubjectsThis institutionAuthorsTitlesSubjects

Listed by:

Year published 2022 (11)2021 (8)Document TypeArticle (19)VersionPublished version (19)Access
openAccess (19)
Journal/MonographЗборник Института за педагошка истраживања (19)Rank
M23 (19)
Subjectdistance learning (3)студенти (3)academic achievement (2)COVID-19 (2)pandemic (2)... View More

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About IPIR | Send Feedback

OpenAIRERCUB