IPIR - Repository of the Institute for Educational Research
Institute for Educational Research
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
Search 
  •   IPIR
  • IPI
  • Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja
  • Search
  •   IPIR
  • IPI
  • Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 15

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Образовање за права детета из угла наставника: знати, применити и веровати / Teachers’ perspectives on child rights education: Knowing, applying, believing 

Vranješević, Jelena; Cicvarić, Radovan (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2022)
Овај рад се бави образовањем за права детета и компетенцијама наставника које проистичу из концепције образовања за права детета. Циљ истраживања био је да се утврди у којој мери наставници основних школа у Србији поседују ...
Thumbnail

„Борим се са ветрењачама”: Тензије у професионалном идентитету наставника из перспективе модела агонистичког селфа / “I am tilting at windmills”: Tensions in teacher professional identity from the perspective of the model of the agonistic self 

Džinović, Vladimir; Grbić, Sanja; Vesić, Dragan (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2022)
У овом раду представљамо експлоративно истраживање у чијем су фокусу тензије у професионалном идентитету наставника, које смо конципирали ослањајући се на модел агонистичког селфа. У истраживању је учествовало девет ...
Thumbnail

Испитна анксиозност, суочавање са стресом и академско постигнуће: Модераторска улога маладаптивног перфекционизма / Test anxiety, coping, and academic achievement: Maladaptive perfectionism as a moderator 

Genc, Ana (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2022)
Образовни процес на свим нивоима школовања засићен је ситуацијама провере знања и вештина које често провоцирају специфичну подврсту анксиозности – испитну анксиозност. Испитна анксиозност није квалитетан директни предиктор ...
Thumbnail

Kако ученици петог разреда основне школе разумеју језик уџбеника математике? / How do fifth graders understand the language of mathematics textbooks? 

Ранђеловић, Бранислав; Стевановић, Јелена; Лазаревић, Емилија (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2022)
Значајан и недовољно изучаван проблем у образовању у нашој земљи представља квалитет језика уџбеника. Ово питање је посебно важно разматрати из перспективе ученика (којима је дато наставно средство превасходно намењено) ...
Thumbnail

Подршка наставника и повезаност ученика са школом: хијерархијско моделовање / Teachers’ support and students’ perceptions of school connectedness: a multilevel study 

Нинковић, Стефан; Кнежевић Флорић, Оливера (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2022)
Повезаност са школом је значајан конструкт који има бројне позитивне исходе за ученике, те је стога важно испитати његове детерминанте. Повезаност ученика са школом зависи од њихове интеракције са наставницима. Циљ овог ...
Thumbnail

Искуство наставника основне школе у планирању и реализовању допунске наставе математике / Primary school teachers’ experience in the planning and implementation of supplementary teaching of mathematics 

Блажевић, Инес; Мишурац, Ирена; Јурић, Јосипа (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2022)
Основну карактеристику наставе математике представља изузетна хијерархијска веза између њених садржаја, па је стога важно одмах разрешити евентуалне нејасноће у разумевању и примени математичких концепата које примећујемо ...
Thumbnail

Креативност у образовању из перспективе наставника / Kreativnost u obrazovanju iz perspektive nastavnika 

Стојановић, Марија (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2022)
Књига Креативност у образовању из перспективе наставника објављена је 2022. године у издању Института за педагошка истраживања (Београд). Ауторке публикације су др Славица Максић (Институт за педагошка истраживања у Београду) ...
Thumbnail

Универзитетска настава током ванредног стања у Србији уведеног по избијању пандемијске кризе COVID-19: Ставови студената / University classes during the state of emergency in Serbia introduced after the outbreak of the COVID-19 pandemic crisis: Students’ attitudes 

Suvakovic, Uros; A. Nikolic, Ivko; Petrović, Jelena (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2022)
У Србији је током пролећа 2020. године било уведено ванредно стање због пандемије нове болести COVID-19. Као последица тога по први пут је на универзитетима у Србији почела да се одвија настава на даљину, и то онлајн ...
Thumbnail

Ангажовање наставника: Доприност демографских и социјалних фактора и чинилаца који су повезани са послом / Teachers’ work engagement: the contribution of demographic, work-related, and social factors 

Љубетић, Маја; Маглица, Тони; Реић Ерцеговац, Ина (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2022)
Циљ истраживања био је да се испита који чиниоци доприносе радном ангажовању васпитача у предшколским установама, учитења и наставника основних и професора средњих школа у Хрватској. Радном ангажовању доприносе друштвени ...
Thumbnail

Високошколска настава у србији за време пандемије covid–19 из перспективе студената / University education in Serbia during the COVID-19 pandemic - students’ perspective 

Osmanović-Zajić, Jelena; Maksimović, Jelena; Lazić, Natalija (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2022)
Пандемија вируса COVID–19 условила је наставак образовања на универзитетима у Србији преласком на онлајн наставу. С тим у вези, у фокусу нашег истраживања је успешност високошколске наставе за време пандемије COVID–19 у ...
  • 1
  • 2

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About IPIR | Send Feedback

OpenAIRERCUB
 

 

All of DSpaceCommunitiesAuthorsTitlesSubjectsThis institutionAuthorsTitlesSubjects

Listed by:

Year published
2022 (15)
Document TypeArticle (14)Review (1)VersionPublished version (15)AccessOpen Access (15)Journal/MonographЗборник Института за педагошка истраживања (15)RankM23 (9)Subjectстуденти (4)students (3)наставници (2)academic achievement (1)antisocial behavior (1)... View More

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About IPIR | Send Feedback

OpenAIRERCUB