IPIR - Repository of the Institute for Educational Research
Institute for Educational Research
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
Search 
  •   IPIR
  • IPI
  • Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja
  • Search
  •   IPIR
  • IPI
  • Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 37

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

„Аутизам... Шта то за мене значи?” / “Autism… What does it mean to me?” 

Милић, Тамара (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2021)
Thumbnail

Моделовање односа између трансформационог лидерства, академског оптимизма наставника и ангажовања наставника: докази из српског школског система / Modeling the relationships between transformational leadership, teacher academic optimism, and teacher engagement: Evidence from the Serbian school context 

Нинковић, Стефан; Ђорђић, Дејан; Олић Нинковић, Станислава (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2023)
Иако је конструкт ангажовања наставника препознат као важан за позитивне исходе ученика и наставника, још увек је мало налаза о његовим детерминантама. Главни циљ ове студије био је да се испитају односи између трансформационог ...
Thumbnail

Препреке у реализовању наставе на даљину током пандемије COVID-19 вируса: перспектива наставника / Barriers to implementation of distance learning during the COVID-19 outbreak: teacher perspective 

Јовановић, Марија; Димитријевић, Драгана (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2021)
Од проглашавања пандемије изазване вирусом COVID-19 почетком 2020. године настава на даљину постала је једно од централних питања васпитно образовног рада на глобалном нивоу. Када је целокупна настава премештена у онлајн ...
Thumbnail

Вршњачка прихваћеност у инклузивном образовању 

Medar, Jelena (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2023)
Научну монографију „Вршњачка прихваћеност у инклузивном образовању”, чије су ауторке Миља Вујачић и Рајка Ђевић, објавио је 2022. године Институт за педагошка истраживања (Београд). Монографија представља резултат истраживања ...
Thumbnail

Ефекат пројектне наставе на академско постигнуће: метаанализа / Еffects of project-based learning on academic achievement: a meta-analysis 

Стојадиновић, Милош; Ристановић, Душан; Комненовић, Милан (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2021)
На пројектну наставу се гледа као на алтернативу традиционалном трансмисивном при- ступу настави. Међутим, постоји невелики број метааналитичких истраживања која на- стоје да синтетишу налазе примарних истраживања с циљем ...
Thumbnail

Ставови ученика према настави на даљину током пандемије covid-19 / Pupils’ attitudes toward distance education during the covid-19 pandemic 

Стојковић, Ирена; Јелић, Марија (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2021)
Образовно окружење претрпело је знатне промене током текуће пандемије болести COVID-19. Циљ ове студије био је да испитамо ставове ученика у Србији према настави на даљину током ове пандемије. Постављени су следећи задаци: ...
Thumbnail

Дидактичко начело дигиталности. Допринос опште дидактике образовној настави с дигиталним медијима и њиховој теорији / The didactic principle of digitality. A contribution of general didactics to a ‘bildung’ supportive teaching with digital media and their theory 

Palekčić, Marko (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2021)
Thumbnail

Перспектива родитеља у евалуацији инвентара за процену комуникацијског развоја деце / Parents’ perspective in the evaluation of a parental report inventory for the assessment of child communication development 

Анђелковић, Даринка; Савић, Маја; Тутњевић, Славица (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2023)
Извештај родитеља је прихваћен у истраживањима и пракси као валидан и поуздан извор података о комуникацијском развоју детета и евентуалном кашњењу у развоју. Ипак се морају имати у виду значајна ограничења као што су ...
Thumbnail

Карактеристике игровних интеракција близанаца са поремећајем из спектра аутизма / Characteristics of play interaction in twins with autism spectrum disorder 

Ђорђевић, Мирјана; Вукотић, Тамара; Глумбић, Ненад; Теовановић, Предраг; Голубовић, Шпела (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2023)
Игра је природно стање у коме деца уживају, али и вежбају различите когнитивне, друштвене и моторичке вештине. Посматрање игре у природном окружењу за учење помаже практичарима и истраживачима да развију прикладне ...
Thumbnail

Мотивација будућих наставника за избор наставничке професије – приступ усмерен на особу / Preservice teachers’ motivation for a teaching career – a person-centred perspective 

Симић, Наташа; Марушић Јаблановић, Милица; Пурић, Данка (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2021)
Примењујући приступ усмерен на особу, у овом раду смо настојале да утврдимо профи- ле будућих наставника на основу њихове мотивације за избор наставничке професије и упоредимо их имајући у виду њихову перцепцију дате ...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About IPIR | Send Feedback

OpenAIRERCUB
 

 

All of DSpaceCommunitiesAuthorsTitlesSubjectsThis institutionAuthorsTitlesSubjects

Listed by:

Year published 2020 - 2023 (36)1997 - 1999 (1)Document TypeArticle (32)Review (5)VersionPublished version (37)AccessOpen Access (37)Journal/Monograph
Зборник Института за педагошка истраживања (37)
RankM23 (20)Subjectстуденти (5)COVID-19 (4)teachers (4)distance learning (3)students (3)... View More

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About IPIR | Send Feedback

OpenAIRERCUB