Pregled Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja autora: "Mirkov, Snežana"
Prikaz rezultata 1-20 od 20
-
Causes of learning problems in primary school students / Uzroci problema u učenju kod učenika osnovne škole
Mirkov, Snežana (Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2003) -
Cognitive-developmental approach and teaching / Kognitivno-razvojni pristup i nastava
Mirkov, Snežana (Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 1994) -
Components in models of learning: Different operationalisations and relations between components / Komponente u modelima učenja - načini operacionalizacije i međusobni odnosi
Mirkov, Snežana (Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2013) -
Curricula and acquisition of teaching content / Nastavni programi i usvajanje nastavnih sadržaja
Lalić, Nataša; Mirkov, Snežana; Spasenović, Vera (Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2000) -
The effects of the trefoil pedagogical approach on encouraging creative behaviour in students
Šefer, Jasmina; Mirkov, Snežana (Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2016) -
Empirical study of the structure of learning habits and techniques / Empirijska provera strukture navika i tehnika učenja
Mirkov, Snežana (Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 1998) -
General causality orientations and defensive attributions of failure on academic exam / Uticaj generalnih kauzalnih orijentacija na izvođenje odbrambenih atribucija nakon ispitnog neuspeha
Bodroža, Bojana; Mirkov, Snežana (Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2011) -
How do learning goals and strategies influence students' academic success / Kako ciljevi i strategije učenja utiču na akademski uspeh studenata
Mirkov, Snežana (Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2010) -
Latent structure of learning goals and strategies
Opačić, Goran; Mirkov, Snežana (Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2010) -
Learning approaches and studies of effect of environmental factors / Pristupi učenju i ispitivanja delovanja sredinskih činilaca
Mirkov, Snežana (Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2009) -
Learning goals: Distribution, interrelationships and relations with intellectual aspect of self-concept / Ciljevi učenja - zastupljenost, međusobni odnosi i povezanost sa intelektualnim aspektom pojma o sebi
Mirkov, Snežana; Spasenović, Vera; Trebješanin, Biljana M. (Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2001) -
Learning in the process of teaching / Učenje u procesu nastave
Spasenović, Vera; Mirkov, Snežana; Lalić, Nataša (Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2000) -
Metacognition in the process of education / Metakognicija u obrazovnom procesu
Mirkov, Snežana (Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2006) -
Orientations towards the goals of pupils and their importance for achieving success in learning / Orijentacije na ciljeve učenika i njihov značaj za ostvarivanje uspeha u školi
Mirkov, Snežana (Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2008) -
Role of metacognitive processes in developing learning strategies / Uloga metakognitivnih procesa u razvijanju strategija učenja
Mirkov, Snežana (Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2005) -
The role of self-regulation in different approaches to learning / Rol’ samoreguljacii v različnyh podhodah k učebnoj dejatel’nosti
Mirkov, Snežana (Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2014) -
Self-regulation in learning: Application of strategies and roles of orientation towards goals / Samoregulacija u učenju - primena strategija i uloga orijentacija na ciljeve
Mirkov, Snežana (Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2007) -
Some problems in classification of educational goals using one example of Bloom's taxonomy / Neki problemi klasifikacije vaspitno-obrazovnih ciljeva na primeru Blumove taksonomije
Mirkov, Snežana (Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 1996) -
Мотивациони профили ученика у природним наукама: TIMSS 2019 у Србији / Student motivational profiles in science: TIMSS 2019 in Serbia
Ševkušić, Slavica; Mirkov, Snežana; Lalić-Vučetić, Nataša (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2022) -
Мотивација и стратегије учења студената на универзитетима у Србији / Motivation and learning strategies among university students in Serbia
Vujačić, Milja; Mirkov, Snežana; Stanišić, Jelena (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2022)