Show simple item record

dc.contributorЂерић, Ивана
dc.contributorМаксић, Славица
dc.creatorСтанишић, Јелена
dc.date.accessioned2021-05-24T10:02:58Z
dc.date.available2021-05-24T10:02:58Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.isbn978-86-7447-139-5
dc.identifier.urihttp://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/458
dc.description.abstractПоследице еколошке кризе све чешће подсећају човечанство да природа има своја правила и принципе које не треба нарушавати. У нашој школи еколошка знања се стичу кроз различите наставне предмете, а циљ тако стечених знања односи се на развој еколошки позитивних ставова према животној средини и подстицање еколошки пожељног понашања. У овом раду приказани су тестови за ученике осмог разреда који могу да се примене за испитивање постигнућа ученика непосредно по завршетку учења одређених садржаја, као и за проверу трајности стечених знања после извесног времена. Тестови су осмишљени тако да се постигнућа ученика из области заштите животне средине операционализују кроз три когнитивна домена: репродукција наученог знања, разумевање усвојеног знања и примена стеченог знања. Уз овакве тестове наставници могу да примене и поједине скале ставова како би добили потпунију слику о томе да ли еколошка знања која ученици стичу у школи утичу на њихове ставове о заштити животне средине. У закључном делу изнет је предлог да се, поред успеха на тестовима, ученицима дају оцене и на основу учешћа у ваннаставним и ваншколским активностима везаним за заштиту животне средине.sr
dc.language.isosrsr
dc.publisherБеоград : Институт за педагошка истраживањаsr
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Basic Research (BR or ON)/179034/RS//sr
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Integrated and Interdisciplinary Research (IIR or III)/47008/RS//sr
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.sourceИстраживања у школиsr
dc.subjectосновна школаsr
dc.subjectеколошко образовањеsr
dc.subjectтестовиsr
dc.subjectпостигнућаsr
dc.subjectкогнитивни домениsr
dc.subjectprimary schoolsr
dc.subjectenvironmental educationsr
dc.subjecttestssr
dc.subjectachievementssr
dc.subjectcognitive domainssr
dc.titleИспитивање знања из екологије помоћу тестоваsr
dc.typebookPartsr
dc.rights.licenseBYsr
dc.citation.epage228
dc.citation.spage199
dc.description.otherНазив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 45sr
dc.identifier.fulltexthttp://ipir.ipisr.org.rs/bitstream/id/1150/Ispitivanje_znanja_iz_ekologije_2018.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_458
dc.type.versionpublishedVersionsr


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record