Приказ основних података о документу

dc.contributorЂерић, Ивана
dc.contributorМаксић, Славица
dc.contributorГајић, Оливера
dc.contributorАлибабић, Шефика
dc.contributorВујисић-Живковић, Наташа
dc.creatorЈошић, Смиљана
dc.date.accessioned2021-05-24T10:02:45Z
dc.date.available2021-05-24T10:02:45Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.isbn978-86-7447-139-5
dc.identifier.urihttp://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/457
dc.description.abstractЕфикасна сарадња представља континуирану заједничку посвећеност два или више ученика да заједно постигну одређени циљ, покушају заједно да реше проблем или да конструишу том приликом ново знање. Циљ овог рада је да се опише један од начина за подстицања сарадње код ученика у основној школи. У раду се прво разматрају предности заједничког рада и пружају докази о улози вршњачке социјалне интеракције у когнитивном развоју. У складу са тим налазима, у раду се презентује инструмент за подстицање сарадње код деце који је усмерен на усвајање основних правила сарадње. Описано је на који начин су правила формулисана, због чега је свако правило важно и како се оно може представити ученицима у школи. Резултати експеримента који је спроведен са ученицима четвртог разреда основне школе указују да се социјалне вештине и начин комуникације може мењати и да наставници у великој мери могу код својих ученика развити културу критичког и аргументованог дискутовања. Због тога смо одлучили да на наредним странама управо предложимо наставницима како могу подстицати вршњачку сарадњу, јер ће им то бити једна од вештина потребна за адекватно функционисање у будућем животу.sr
dc.language.isosrsr
dc.publisherБеоград : Институт за педагошка истраживањаsr
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Basic Research (BR or ON)/179034/RS//sr
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Integrated and Interdisciplinary Research (IIR or III)/47008/RS//sr
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.sourceИстраживања у школиsr
dc.subjectосновна школаsr
dc.subjectученициsr
dc.subjectсоцијална интеракцијаsr
dc.subjectсарадњаsr
dc.subjectекспериментsr
dc.subjectprimary schoolsr
dc.subjectstudentssr
dc.subjectsocial interactionsr
dc.subjectcooperationsr
dc.subjectexperimentsr
dc.titleПодстицање сарадње у процесу учења у основној школиsr
dc.typebookPartsr
dc.rights.licenseBYsr
dc.citation.epage197
dc.citation.spage179
dc.description.otherНазив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 45sr
dc.identifier.fulltexthttp://ipir.ipisr.org.rs/bitstream/id/1149/Podsticanje_saradnje_u_procesu_2018.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_457
dc.type.versionpublishedVersionsr


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу