IPIR - Repository of the Institute for Educational Research
Institute for Educational Research
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
View Item 
  •   IPIR
  • IPI
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • View Item
  •   IPIR
  • IPI
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Метафоре о знању и како их проучавати у школи

Thumbnail
2018
Metafore_o_znanju_2018.pdf (479.0Kb)
Authors
Павловић, Јелена
Contributors
Ђерић, Ивана
Максић, Славица
Гајић, Оливера
Алибабић, Шефика
Вујисић-Живковић, Наташа
Book part (Published version)
Metadata
Show full item record
Abstract
Појава истраживања личних епистемологија ученика средином XX века омогућила је да се питање шта је знање измести из филозофије у домен наука о човеку. Предмет анализе више није био само универзални одговор на ово питање, већ одговор конкретног сазнаваоца – ученика. Тематски посматрано, овај рад повезан је са традицијом истраживања личних епистемологија. Међутим, претпоставке о природи знања не посматрају се у раду као личне епистемологије, већ као социјалне конструкције које доводе до позиционирања наставника и ученика у школској пракси. У раду је понуђена илустрација једног истраживања метафора о знању које је спроведено у нашој средини. У закључцима су понуђене неке од педагошких импликација истраживања метафора о знању, као и препоруке за даља истраживања у овој области.
Keywords:
метафоре / метафоре о знању / личне епистемологије / квалитативна истраживања / педагошка истраживања / metaphors / metaphors about knowledge / personal epistemology / qualitative research / pedagogical research
Source:
Истраживања у школи, 2018, 119-134
Publisher:
  • Београд : Институт за педагошка истраживања
Funding / projects:
  • From encouraging initiative, cooperation and creativity in education to new roles and identities in society (RS-179034)
  • Improving the quality and accessibility of education in modernization processes in Serbia (RS-47008)
Note:
  • Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 45

ISBN: 978-86-7447-139-5

[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_456
URI
http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/456
Collections
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • Biblioteka "Pedagoška teorija i praksa"
Institution/Community
IPI
TY  - CHAP
AU  - Павловић, Јелена
PY  - 2018
UR  - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/456
AB  - Појава истраживања личних епистемологија ученика средином XX века
омогућила је да се питање шта је знање измести из филозофије у домен наука
о човеку. Предмет анализе више није био само универзални одговор на ово
питање, већ одговор конкретног сазнаваоца – ученика. Тематски посматрано,
овај рад повезан је са традицијом истраживања личних епистемологија.
Међутим, претпоставке о природи знања не посматрају се у раду као
личне епистемологије, већ као социјалне конструкције које доводе до
позиционирања наставника и ученика у школској пракси. У раду је понуђена
илустрација једног истраживања метафора о знању које је спроведено у
нашој средини. У закључцима су понуђене неке од педагошких импликација
истраживања метафора о знању, као и препоруке за даља истраживања у
овој области.
PB  - Београд : Институт за педагошка истраживања
T2  - Истраживања у школи
T1  - Метафоре о знању и како их проучавати у школи
EP  - 134
SP  - 119
ER  - 
@inbook{
author = "Павловић, Јелена",
year = "2018",
abstract = "Појава истраживања личних епистемологија ученика средином XX века
омогућила је да се питање шта је знање измести из филозофије у домен наука
о човеку. Предмет анализе више није био само универзални одговор на ово
питање, већ одговор конкретног сазнаваоца – ученика. Тематски посматрано,
овај рад повезан је са традицијом истраживања личних епистемологија.
Међутим, претпоставке о природи знања не посматрају се у раду као
личне епистемологије, већ као социјалне конструкције које доводе до
позиционирања наставника и ученика у школској пракси. У раду је понуђена
илустрација једног истраживања метафора о знању које је спроведено у
нашој средини. У закључцима су понуђене неке од педагошких импликација
истраживања метафора о знању, као и препоруке за даља истраживања у
овој области.",
publisher = "Београд : Институт за педагошка истраживања",
journal = "Истраживања у школи",
booktitle = "Метафоре о знању и како их проучавати у школи",
pages = "134-119"
}
Павловић, Ј.. (2018). Метафоре о знању и како их проучавати у школи. in Истраживања у школи
Београд : Институт за педагошка истраживања., 119-134.
Павловић Ј. Метафоре о знању и како их проучавати у школи. in Истраживања у школи. 2018;:119-134..
Павловић, Јелена, "Метафоре о знању и како их проучавати у школи" in Истраживања у школи (2018):119-134.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About IPIR | Send Feedback

OpenAIRERCUB
 

 

All of DSpaceCommunitiesAuthorsTitlesSubjectsThis institutionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About IPIR | Send Feedback

OpenAIRERCUB