Приказ основних података о документу
Мрежа ситуационих ресурса као подршка унапређивању рада стручних органа у школи
dc.contributor | Ђерић, Ивана | |
dc.contributor | Максић, Славица | |
dc.contributor | Гајић, Оливера | |
dc.contributor | Алибабић, Шефика | |
dc.contributor | Вујисић-Живковић, Наташа | |
dc.creator | Весић, Драган | |
dc.creator | Джинович, В. | |
dc.creator | Гутвајн, Николета | |
dc.date.accessioned | 2021-05-24T10:02:11Z | |
dc.date.available | 2021-05-24T10:02:11Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.isbn | 978-86-7447-139-5 | |
dc.identifier.isbn | ||
dc.identifier.uri | http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/455 | |
dc.description.abstract | У раду се разматра употреба Мреже ситуационих ресурса, технике настале у оквиру психологије личних конструката, за потребе унапређивања рада стручних органа у школи. Различити школски тимови, али и појединци, свакодневно се сусрећу са потребом за бољом организацијом и адекватнијом расподелом одговорности. Употреба Мреже ситуационих ресурса даје прилику да се сваки задатак додели појединцу који ће тај задатак најбоље урадити, а да притом нико не буде задужен за превелики број задатака. У раду се разматрају и питања препознавања личних потреба и доступних ресурса, проблем распршења зависности, као и важност успостављања односа улога са другим члановима тимова. Примена ове технике у једној средњој стручној школи омогућила је низ подстицаја за унапређивање рада школског тима за смањење изостајања ученика са наставе, као што су систематизација задатака и доступних ресурса и разматрање личне одговорности чланова тима за извршење заједничког циља. | sr |
dc.language.iso | sr | sr |
dc.publisher | Београд : Институт за педагошка истраживања | sr |
dc.relation | info:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Basic Research (BR or ON)/179034/RS// | sr |
dc.relation | info:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Integrated and Interdisciplinary Research (IIR or III)/47008/RS// | sr |
dc.rights | openAccess | sr |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.source | Истраживања у школи | sr |
dc.subject | мрежа ситуационих ресурса | sr |
dc.subject | психологија личних конструката | sr |
dc.subject | школски тим | sr |
dc.subject | расподела одговорности | sr |
dc.subject | распршење зависности | sr |
dc.subject | network of situational resources | sr |
dc.subject | psychology of personal constructs | sr |
dc.subject | school team | sr |
dc.subject | distribution of responsibilities | sr |
dc.subject | dispersal of addictions | sr |
dc.title | Мрежа ситуационих ресурса као подршка унапређивању рада стручних органа у школи | sr |
dc.type | bookPart | sr |
dc.rights.license | BY | sr |
dc.citation.epage | 118 | |
dc.citation.spage | 105 | |
dc.description.other | Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 45 | sr |
dc.identifier.doi | 978-86-7447-139-5 | |
dc.identifier.fulltext | http://ipir.ipisr.org.rs/bitstream/id/1147/Mreza_situacionih_resursa_2018.pdf | |
dc.type.version | publishedVersion | sr |