Мрежа ситуационих ресурса као подршка унапређивању рада стручних органа у школи
Autori
Весић, Драган
Джинович, В.

Гутвајн, Николета

Ostala autorstva
Ђерић, Ивана
Максић, Славица

Гајић, Оливера
Алибабић, Шефика
Вујисић-Живковић, Наташа
Poglavlje u monografiji (Objavljena verzija)
Metapodaci
Prikaz svih podataka o dokumentuApstrakt
У раду се разматра употреба Мреже ситуационих ресурса, технике настале
у оквиру психологије личних конструката, за потребе унапређивања рада
стручних органа у школи. Различити школски тимови, али и појединци,
свакодневно се сусрећу са потребом за бољом организацијом и адекватнијом
расподелом одговорности. Употреба Мреже ситуационих ресурса даје
прилику да се сваки задатак додели појединцу који ће тај задатак најбоље
урадити, а да притом нико не буде задужен за превелики број задатака. У раду
се разматрају и питања препознавања личних потреба и доступних ресурса,
проблем распршења зависности, као и важност успостављања односа улога
са другим члановима тимова. Примена ове технике у једној средњој стручној
школи омогућила је низ подстицаја за унапређивање рада школског тима
за смањење изостајања ученика са наставе, као што су систематизација задатака и доступних ресурса и разматрање личне одговорности чланова
тима за извршење заједничког циља.
Ključne reči:
мрежа ситуационих ресурса / психологија личних конструката / школски тим / расподела одговорности / распршење зависности / network of situational resources / psychology of personal constructs / school team / distribution of responsibilities / dispersal of addictionsIzvor:
Истраживања у школи, 2018, 105-118Izdavač:
- Београд : Институт за педагошка истраживања
Finansiranje / projekti:
- Od podsticanja inicijative, saradnje i stvaralaštva u obrazovanju do novih uloga i identiteta u društvu (RS-179034)
- Unapređivanje kvaliteta i dostupnosti obrazovanja u procesima modernizacije Srbije (RS-47008)
Napomena:
- Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 45
Institucija/grupa
IPITY - CHAP AU - Весић, Драган AU - Джинович, В. AU - Гутвајн, Николета PY - 2018 UR - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/455 AB - У раду се разматра употреба Мреже ситуационих ресурса, технике настале у оквиру психологије личних конструката, за потребе унапређивања рада стручних органа у школи. Различити школски тимови, али и појединци, свакодневно се сусрећу са потребом за бољом организацијом и адекватнијом расподелом одговорности. Употреба Мреже ситуационих ресурса даје прилику да се сваки задатак додели појединцу који ће тај задатак најбоље урадити, а да притом нико не буде задужен за превелики број задатака. У раду се разматрају и питања препознавања личних потреба и доступних ресурса, проблем распршења зависности, као и важност успостављања односа улога са другим члановима тимова. Примена ове технике у једној средњој стручној школи омогућила је низ подстицаја за унапређивање рада школског тима за смањење изостајања ученика са наставе, као што су систематизација задатака и доступних ресурса и разматрање личне одговорности чланова тима за извршење заједничког циља. PB - Београд : Институт за педагошка истраживања T2 - Истраживања у школи T1 - Мрежа ситуационих ресурса као подршка унапређивању рада стручних органа у школи EP - 118 SP - 105 DO - 978-86-7447-139-5 ER -
@inbook{ author = "Весић, Драган and Джинович, В. and Гутвајн, Николета", year = "2018", abstract = "У раду се разматра употреба Мреже ситуационих ресурса, технике настале у оквиру психологије личних конструката, за потребе унапређивања рада стручних органа у школи. Различити школски тимови, али и појединци, свакодневно се сусрећу са потребом за бољом организацијом и адекватнијом расподелом одговорности. Употреба Мреже ситуационих ресурса даје прилику да се сваки задатак додели појединцу који ће тај задатак најбоље урадити, а да притом нико не буде задужен за превелики број задатака. У раду се разматрају и питања препознавања личних потреба и доступних ресурса, проблем распршења зависности, као и важност успостављања односа улога са другим члановима тимова. Примена ове технике у једној средњој стручној школи омогућила је низ подстицаја за унапређивање рада школског тима за смањење изостајања ученика са наставе, као што су систематизација задатака и доступних ресурса и разматрање личне одговорности чланова тима за извршење заједничког циља.", publisher = "Београд : Институт за педагошка истраживања", journal = "Истраживања у школи", booktitle = "Мрежа ситуационих ресурса као подршка унапређивању рада стручних органа у школи", pages = "118-105", doi = "978-86-7447-139-5" }
Весић, Д., Джинович, В.,& Гутвајн, Н.. (2018). Мрежа ситуационих ресурса као подршка унапређивању рада стручних органа у школи. in Истраживања у школи Београд : Институт за педагошка истраживања., 105-118. https://doi.org/978-86-7447-139-5
Весић Д, Джинович В, Гутвајн Н. Мрежа ситуационих ресурса као подршка унапређивању рада стручних органа у школи. in Истраживања у школи. 2018;:105-118. doi:978-86-7447-139-5 .
Весић, Драган, Джинович, В., Гутвајн, Николета, "Мрежа ситуационих ресурса као подршка унапређивању рада стручних органа у школи" in Истраживања у школи (2018):105-118, https://doi.org/978-86-7447-139-5 . .