IPIR - Repository of the Institute for Educational Research
Institute for Educational Research
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
View Item 
  •   IPIR
  • IPI
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • View Item
  •   IPIR
  • IPI
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Мрежа ситуационих ресурса као подршка унапређивању рада стручних органа у школи

Thumbnail
2018
Mreza_situacionih_resursa_2018.pdf (464.2Kb)
Authors
Весић, Драган
Джинович, В.
Гутвајн, Николета
Contributors
Ђерић, Ивана
Максић, Славица
Гајић, Оливера
Алибабић, Шефика
Вујисић-Живковић, Наташа
Book part (Published version)
Metadata
Show full item record
Abstract
У раду се разматра употреба Мреже ситуационих ресурса, технике настале у оквиру психологије личних конструката, за потребе унапређивања рада стручних органа у школи. Различити школски тимови, али и појединци, свакодневно се сусрећу са потребом за бољом организацијом и адекватнијом расподелом одговорности. Употреба Мреже ситуационих ресурса даје прилику да се сваки задатак додели појединцу који ће тај задатак најбоље урадити, а да притом нико не буде задужен за превелики број задатака. У раду се разматрају и питања препознавања личних потреба и доступних ресурса, проблем распршења зависности, као и важност успостављања односа улога са другим члановима тимова. Примена ове технике у једној средњој стручној школи омогућила је низ подстицаја за унапређивање рада школског тима за смањење изостајања ученика са наставе, као што су систематизација задатака и доступних ресурса и разматрање личне одговорности чланова тима за извршење заједничког циља.
Keywords:
мрежа ситуационих ресурса / психологија личних конструката / школски тим / расподела одговорности / распршење зависности / network of situational resources / psychology of personal constructs / school team / distribution of responsibilities / dispersal of addictions
Source:
Истраживања у школи, 2018, 105-118
Publisher:
  • Београд : Институт за педагошка истраживања
Funding / projects:
  • From encouraging initiative, cooperation and creativity in education to new roles and identities in society (RS-179034)
  • Improving the quality and accessibility of education in modernization processes in Serbia (RS-47008)
Note:
  • Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 45

DOI: 978-86-7447-139-5

ISBN: 978-86-7447-139-5

[ Google Scholar ]
URI
http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/455
Collections
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • Biblioteka "Pedagoška teorija i praksa"
Institution/Community
IPI
TY  - CHAP
AU  - Весић, Драган
AU  - Джинович, В.
AU  - Гутвајн, Николета
PY  - 2018
UR  - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/455
AB  - У раду се разматра употреба Мреже ситуационих ресурса, технике настале
у оквиру психологије личних конструката, за потребе унапређивања рада
стручних органа у школи. Различити школски тимови, али и појединци,
свакодневно се сусрећу са потребом за бољом организацијом и адекватнијом
расподелом одговорности. Употреба Мреже ситуационих ресурса даје
прилику да се сваки задатак додели појединцу који ће тај задатак најбоље
урадити, а да притом нико не буде задужен за превелики број задатака. У раду
се разматрају и питања препознавања личних потреба и доступних ресурса,
проблем распршења зависности, као и важност успостављања односа улога
са другим члановима тимова. Примена ове технике у једној средњој стручној
школи омогућила је низ подстицаја за унапређивање рада школског тима
за смањење изостајања ученика са наставе, као што су систематизација задатака и доступних ресурса и разматрање личне одговорности чланова
тима за извршење заједничког циља.
PB  - Београд : Институт за педагошка истраживања
T2  - Истраживања у школи
T1  - Мрежа ситуационих ресурса као подршка унапређивању рада стручних органа у школи
EP  - 118
SP  - 105
DO  - 978-86-7447-139-5
ER  - 
@inbook{
author = "Весић, Драган and Джинович, В. and Гутвајн, Николета",
year = "2018",
abstract = "У раду се разматра употреба Мреже ситуационих ресурса, технике настале
у оквиру психологије личних конструката, за потребе унапређивања рада
стручних органа у школи. Различити школски тимови, али и појединци,
свакодневно се сусрећу са потребом за бољом организацијом и адекватнијом
расподелом одговорности. Употреба Мреже ситуационих ресурса даје
прилику да се сваки задатак додели појединцу који ће тај задатак најбоље
урадити, а да притом нико не буде задужен за превелики број задатака. У раду
се разматрају и питања препознавања личних потреба и доступних ресурса,
проблем распршења зависности, као и важност успостављања односа улога
са другим члановима тимова. Примена ове технике у једној средњој стручној
школи омогућила је низ подстицаја за унапређивање рада школског тима
за смањење изостајања ученика са наставе, као што су систематизација задатака и доступних ресурса и разматрање личне одговорности чланова
тима за извршење заједничког циља.",
publisher = "Београд : Институт за педагошка истраживања",
journal = "Истраживања у школи",
booktitle = "Мрежа ситуационих ресурса као подршка унапређивању рада стручних органа у школи",
pages = "118-105",
doi = "978-86-7447-139-5"
}
Весић, Д., Джинович, В.,& Гутвајн, Н.. (2018). Мрежа ситуационих ресурса као подршка унапређивању рада стручних органа у школи. in Истраживања у школи
Београд : Институт за педагошка истраживања., 105-118.
https://doi.org/978-86-7447-139-5
Весић Д, Джинович В, Гутвајн Н. Мрежа ситуационих ресурса као подршка унапређивању рада стручних органа у школи. in Истраживања у школи. 2018;:105-118.
doi:978-86-7447-139-5 .
Весић, Драган, Джинович, В., Гутвајн, Николета, "Мрежа ситуационих ресурса као подршка унапређивању рада стручних органа у школи" in Истраживања у школи (2018):105-118,
https://doi.org/978-86-7447-139-5 . .

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About IPIR | Send Feedback

OpenAIRERCUB
 

 

All of DSpaceCommunitiesAuthorsTitlesSubjectsThis institutionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About IPIR | Send Feedback

OpenAIRERCUB