IPIR - Репозиторијум Института за педагошка истраживања
Институт за педагошка истраживања
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • Српски (ћирилица) 
    • Енглески
    • Српски (ћирилица)
    • Српски (латиница)
  • Пријава
Преглед записа 
  •   IPIR
  • IPI
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • Преглед записа
  •   IPIR
  • IPI
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • Преглед записа
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Подршка интересовањима ученика у школи

Thumbnail
2018
bitstream_1144.pdf (535.6Kb)
Аутори
Максић, Славица
Остала ауторства
Ђерић, Ивана
Максић, Славица
Поглавље у монографији (Објављена верзија)
Метаподаци
Приказ свих података о документу
Апстракт
У раду се анализирају потребе и могућности за испитивање интересовања ученика у школи због значаја који интересовања имају за процес учења, развој унутрашње мотивације и испољавање и развој способности, талената и креативности ученика. Циљ студије је подстицање практичара да истражују ученичка интересовања како би се створили услови за њихово веће укључивање у школско учење и веће креативно изражавање ученика у школи. Просветним радницима сугерисано je ангажовање на откривању интересовања ученика и пружању подршке њиховом развоју у оквиру наставних, ваннаставних и ваншколских активности. У прилогу су дати инструменти који су коришћени за испитивање интересовања и неких аспеката креативног изражавања ученика у нашој средини. Понуђени инструменти могу бити и подстицај свима који раде у образовању да конструишу своје упитнике за испитивање специфичних интересовања ученика у оквиру наставних предмета и области за које постоји интересовање у датој школи и њеном окружењу.
Кључне речи:
интересовања / креативност / ученици / школа / упитници и тестови / students / school / questionnaires and tests / creativity / Interests
Извор:
Истраживања у школи, 2018, 135-155
Издавач:
  • Београд : Институт за педагошка истраживања
Финансирање / пројекти:
  • Од подстицања иницијативе, сарадње и стваралаштва у образовању до нових улога и идентитета у друштву (RS-179034)
  • Унапређивање квалитета и доступности образовања у процесима модернизације Србије (RS-47008)
Напомена:
  • Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 45

ISBN: 978-86-7447-139-5

[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_452
URI
http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/452
Колекције
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • Biblioteka "Pedagoška teorija i praksa"
Институција/група
IPI
TY  - CHAP
AU  - Максић, Славица
PY  - 2018
UR  - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/452
AB  - У раду се анализирају потребе и могућности за испитивање интересовања
ученика у школи због значаја који интересовања имају за процес учења,
развој унутрашње мотивације и испољавање и развој способности,
талената и креативности ученика. Циљ студије је подстицање практичара
да истражују ученичка интересовања како би се створили услови за њихово
веће укључивање у школско учење и веће креативно изражавање ученика
у школи. Просветним радницима сугерисано je ангажовање на откривању
интересовања ученика и пружању подршке њиховом развоју у оквиру
наставних, ваннаставних и ваншколских активности. У прилогу су дати
инструменти који су коришћени за испитивање интересовања и неких
аспеката креативног изражавања ученика у нашој средини. Понуђени
инструменти могу бити и подстицај свима који раде у образовању да
конструишу своје упитнике за испитивање специфичних интересовања
ученика у оквиру наставних предмета и области за које постоји интересовање
у датој школи и њеном окружењу.
PB  - Београд : Институт за педагошка истраживања
T2  - Истраживања у школи
T1  - Подршка интересовањима ученика у школи
EP  - 155
SP  - 135
ER  - 
@inbook{
author = "Максић, Славица",
year = "2018",
abstract = "У раду се анализирају потребе и могућности за испитивање интересовања
ученика у школи због значаја који интересовања имају за процес учења,
развој унутрашње мотивације и испољавање и развој способности,
талената и креативности ученика. Циљ студије је подстицање практичара
да истражују ученичка интересовања како би се створили услови за њихово
веће укључивање у школско учење и веће креативно изражавање ученика
у школи. Просветним радницима сугерисано je ангажовање на откривању
интересовања ученика и пружању подршке њиховом развоју у оквиру
наставних, ваннаставних и ваншколских активности. У прилогу су дати
инструменти који су коришћени за испитивање интересовања и неких
аспеката креативног изражавања ученика у нашој средини. Понуђени
инструменти могу бити и подстицај свима који раде у образовању да
конструишу своје упитнике за испитивање специфичних интересовања
ученика у оквиру наставних предмета и области за које постоји интересовање
у датој школи и њеном окружењу.",
publisher = "Београд : Институт за педагошка истраживања",
journal = "Истраживања у школи",
booktitle = "Подршка интересовањима ученика у школи",
pages = "155-135"
}
Максић, С.. (2018). Подршка интересовањима ученика у школи. in Истраживања у школи
Београд : Институт за педагошка истраживања., 135-155.
Максић С. Подршка интересовањима ученика у школи. in Истраживања у школи. 2018;:135-155..
Максић, Славица, "Подршка интересовањима ученика у школи" in Истраживања у школи (2018):135-155.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
О репозиторијуму IPIR | Пошаљите запажања

OpenAIRERCUB
 

 

Комплетан репозиторијумГрупеАуториНасловиТемеОва институцијаАуториНасловиТеме

Статистика

Преглед статистика

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
О репозиторијуму IPIR | Пошаљите запажања

OpenAIRERCUB