Приказ основних података о документу

dc.contributorЂерић, Ивана
dc.contributorМаксић, Славица
dc.contributorГајић, Оливера
dc.contributorАлибабић, Шефика
dc.contributorВујисић-Живковић, Наташа
dc.creatorЂерић, Ивана
dc.date.accessioned2021-05-19T09:34:47Z
dc.date.available2021-05-19T09:34:47Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.isbn978-86-7447-139-5
dc.identifier.urihttp://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/451
dc.description.abstractУ овом поглављу фокус је на аутоетнографији као иновативној методологији истраживања, у којој могу да се изучавају васпитнообразовни проблеми на научно заснован начин. Аутоетнографија није ограничена на академски контекст или на одређену научну дисциплину. Mогућности њене примене у истраживању образовања су веома широке. Наставници, учитељи и стручни сарадници упознаће се са начинима дефинисања аутоетнографског истраживачког жанра, методолошким препорукама о примени аутоетнографских студија у домену струке којом се баве, као и конкретним примерима изведених студија домаћих и страних аутора. У раду се такође расправља о колаборативној аутоетнографији као научној методи која омогућава истраживачима и школским практичарима да у сарадњи сa колегама истражују, мењају и унапређују праксу. Овај тип истраживачких студија омогућава школским практичарима да заједнички граде корпус професионалних знања, мењају имплицитне педагошке теорије и последично доприносе подизању квалитета наставе и постигнућа ученика.Аутоетнографија позива школске практичаре на искуствено и сарадничко учење, личну и заједничку рефлексију и акцију. У раду је дат пример аутоетнографске студије о професионалним едукаторима која је изведена на колаборативан начин на нашем поднебљу. На крају рада ауторка је приказала аутоетнографске забелешке које је водила током писања овог текста.sr
dc.language.isosrsr
dc.publisherБеоград : Институт за педагошка истраживањаsr
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Integrated and Interdisciplinary Research (IIR or III)/47008/RS//sr
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Basic Research (BR or ON)/179034/RS//sr
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.sourceИстраживања у школиsr
dc.subjectаутоетнографијаsr
dc.subjectшколски практичариsr
dc.subjectистраживања у школиsr
dc.subjectрефлексивностsr
dc.subjectautoethnographysr
dc.subjectschool practitionerssr
dc.subjectresearch in schoolsr
dc.subjectreflexivitysr
dc.titleАутоетнографија у образовању: позив школским практичарима на рефлексију и акцијуsr
dc.typebookPartsr
dc.rights.licenseBYsr
dc.citation.epage62
dc.citation.spage31
dc.description.otherНазив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 45sr
dc.identifier.fulltexthttp://ipir.ipisr.org.rs/bitstream/id/1139/Autoetnografija_u_obrazovanju_2018.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_451
dc.type.versionpublishedVersionsr


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу