Stručni saradnici škola o dobrobiti adolescenata na hraniteljskom smeštaju
Autori
Krnjaić, ZoraVidenović, Marina
Potrić, Jelena
Ostala autorstva
Džinović, VladimirNikitović, Tijana
Konferencijski prilog (Objavljena verzija)
Metapodaci
Prikaz svih podataka o dokumentuApstrakt
Koncept dobrobiti, dobrostanja ili blagostanja (engl. well-being) upućuje na pozitivne
karakteristike i optimalno funkcionisanje pojedinca tokom čitavog životnog ciklusa, a posebno
je pogodn kao teorijski okvir za razmatranje razvoja dece i mladih. Ovo je složen koncept
koji obuhvata: objektivne mere dobrobiti i životnih uslova dece i adolescenata; subjektivni
doživljaj dobrobiti dece i adolescenata, njihova iskustva, gledišta, procene i aspiracije; iskustva,
gledišta, procene i aspiracije drugih relevantnih aktera (roditelja i/ili drugih odgajatelja,
nastavnika i stručnjaka) u pogledu dobrobiti dece i adolescenata (Ben Arieh et al., 2014).
Ovako, sveobuhvatno određen, koncept dobrobiti naročito je primeren okvir za sagledavanje
položaja i potreba defavorizovane i osetljive grupe dece i adolescenata na porodičnom
semeštaju (Auerswald et al., 2017).
Ključne reči:
adolescenti / porodični/hranitelsjki smeštaj / adolescenti na hraniteljskom smeštaju / dobrobit (well-being) / stručni saradnici školaIzvor:
Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika, 2021, 150-153Izdavač:
- Beograd : Institut za pedagoška istraživanja
- Beograd : Institut za psihologiju
Finansiranje / projekti:
- Ministarstvo nauke, tehnološkog razvoja i inovacija Republike Srbije, institucionalno finansiranje - 200018 (Institut za pedagoška istraživanja, Beograd) (RS-MESTD-inst-2020-200018)
Napomena:
- XXVI Nаučnа konferencijа „Pedаgoškа istrаživаnjа i školskа prаksа“
Institucija/grupa
IPITY - CONF AU - Krnjaić, Zora AU - Videnović, Marina AU - Potrić, Jelena PY - 2021 UR - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/442 AB - Koncept dobrobiti, dobrostanja ili blagostanja (engl. well-being) upućuje na pozitivne karakteristike i optimalno funkcionisanje pojedinca tokom čitavog životnog ciklusa, a posebno je pogodn kao teorijski okvir za razmatranje razvoja dece i mladih. Ovo je složen koncept koji obuhvata: objektivne mere dobrobiti i životnih uslova dece i adolescenata; subjektivni doživljaj dobrobiti dece i adolescenata, njihova iskustva, gledišta, procene i aspiracije; iskustva, gledišta, procene i aspiracije drugih relevantnih aktera (roditelja i/ili drugih odgajatelja, nastavnika i stručnjaka) u pogledu dobrobiti dece i adolescenata (Ben Arieh et al., 2014). Ovako, sveobuhvatno određen, koncept dobrobiti naročito je primeren okvir za sagledavanje položaja i potreba defavorizovane i osetljive grupe dece i adolescenata na porodičnom semeštaju (Auerswald et al., 2017). PB - Beograd : Institut za pedagoška istraživanja PB - Beograd : Institut za psihologiju C3 - Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika T1 - Stručni saradnici škola o dobrobiti adolescenata na hraniteljskom smeštaju EP - 153 SP - 150 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_442 ER -
@conference{ author = "Krnjaić, Zora and Videnović, Marina and Potrić, Jelena", year = "2021", abstract = "Koncept dobrobiti, dobrostanja ili blagostanja (engl. well-being) upućuje na pozitivne karakteristike i optimalno funkcionisanje pojedinca tokom čitavog životnog ciklusa, a posebno je pogodn kao teorijski okvir za razmatranje razvoja dece i mladih. Ovo je složen koncept koji obuhvata: objektivne mere dobrobiti i životnih uslova dece i adolescenata; subjektivni doživljaj dobrobiti dece i adolescenata, njihova iskustva, gledišta, procene i aspiracije; iskustva, gledišta, procene i aspiracije drugih relevantnih aktera (roditelja i/ili drugih odgajatelja, nastavnika i stručnjaka) u pogledu dobrobiti dece i adolescenata (Ben Arieh et al., 2014). Ovako, sveobuhvatno određen, koncept dobrobiti naročito je primeren okvir za sagledavanje položaja i potreba defavorizovane i osetljive grupe dece i adolescenata na porodičnom semeštaju (Auerswald et al., 2017).", publisher = "Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, Beograd : Institut za psihologiju", journal = "Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika", title = "Stručni saradnici škola o dobrobiti adolescenata na hraniteljskom smeštaju", pages = "153-150", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_442" }
Krnjaić, Z., Videnović, M.,& Potrić, J.. (2021). Stručni saradnici škola o dobrobiti adolescenata na hraniteljskom smeštaju. in Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika Beograd : Institut za pedagoška istraživanja., 150-153. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_442
Krnjaić Z, Videnović M, Potrić J. Stručni saradnici škola o dobrobiti adolescenata na hraniteljskom smeštaju. in Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika. 2021;:150-153. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_442 .
Krnjaić, Zora, Videnović, Marina, Potrić, Jelena, "Stručni saradnici škola o dobrobiti adolescenata na hraniteljskom smeštaju" in Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika (2021):150-153, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_442 .