Show simple item record

dc.contributorDžinović, Vladimir
dc.contributorNikitović, Tijana
dc.creatorStepanović Ilić, Ivana
dc.creatorMojović, Kristina
dc.creatorVidenović, Marina
dc.date.accessioned2021-05-11T09:17:05Z
dc.date.available2021-05-11T09:17:05Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.isbn978-86-7447-154-8
dc.identifier.urihttp://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/423
dc.description.abstractUpotreba digitalnih materijala u obrazovanju i njihovo poređenje sa tradicionalnim su predmet brojnih istraživanja (Daniel & Woody, 2013; Van Horne et al., 2016; Woody et al., 2010). Ivić (2019) ističe da još nema dovoljno saznanja i praktičnih iskustava kako bismo doneli pouzdan sud o vrednosti elektronskih materijala. To posebno važi za njihovu primenu kod najmlađih učenika jer su istraživanja uglavnom ispitivala studente.sr
dc.language.isosrsr
dc.publisherBeograd : Institut za pedagoška istraživanjasr
dc.publisherBeograd : Institut za psihologijusr
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/inst-2020/200018/RS//sr
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.sourceKvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlikasr
dc.subjectdigitalni i klasični testovi znanjasr
dc.subjectučenicisr
dc.subjectfokus grupesr
dc.titleIskustva učenika IV razreda osnovne škole sa digitalnim i klasičnim testovima znanjasr
dc.typeconferenceObjectsr
dc.rights.licenseBYsr
dc.citation.epage53
dc.citation.spage50
dc.description.otherXXVI Nаučnа konferencijа „Pedаgoškа istrаživаnjа i školskа prаksа“sr
dc.identifier.fulltexthttp://ipir.ipisr.org.rs/bitstream/id/1046/Iskustva_ucenika_2021.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_423
dc.type.versionpublishedVersionsr


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record