IPIR - Repozitorijum Instituta za pedagoška istraživanja
Institut za pedagoška istraživanja
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • Srpski (latinica) 
    • Engleski
    • Srpski (ćirilica)
    • Srpski (latinica)
  • Prijava
Pregled zapisa 
  •   IPIR
  • IPI
  • "Pedagoška istraživanja i školska praksa"
  • Pregled zapisa
  •   IPIR
  • IPI
  • "Pedagoška istraživanja i školska praksa"
  • Pregled zapisa
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Iskustva učenika IV razreda osnovne škole sa digitalnim i klasičnim testovima znanja

Thumbnail
2021
Iskustva_ucenika_2021.pdf (126.0Kb)
Autori
Stepanović Ilić, Ivana
Mojović, Kristina
Videnović, Marina
Ostala autorstva
Džinović, Vladimir
Nikitović, Tijana
Konferencijski prilog (Objavljena verzija)
Metapodaci
Prikaz svih podataka o dokumentu
Apstrakt
Upotreba digitalnih materijala u obrazovanju i njihovo poređenje sa tradicionalnim su predmet brojnih istraživanja (Daniel & Woody, 2013; Van Horne et al., 2016; Woody et al., 2010). Ivić (2019) ističe da još nema dovoljno saznanja i praktičnih iskustava kako bismo doneli pouzdan sud o vrednosti elektronskih materijala. To posebno važi za njihovu primenu kod najmlađih učenika jer su istraživanja uglavnom ispitivala studente.
Ključne reči:
digitalni i klasični testovi znanja / učenici / fokus grupe
Izvor:
Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika, 2021, 50-53
Izdavač:
  • Beograd : Institut za pedagoška istraživanja
  • Beograd : Institut za psihologiju
Finansiranje / projekti:
  • Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Republike Srbije, Ugovor br. 200018 (Institut za pedagoška istraživanja, Beograd) (RS-200018)
Napomena:
  • XXVI Nаučnа konferencijа „Pedаgoškа istrаživаnjа i školskа prаksа“

ISBN: 978-86-7447-154-8

[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_423
URI
http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/423
Kolekcije
  • "Pedagoška istraživanja i školska praksa"
Institucija/grupa
IPI
TY  - CONF
AU  - Stepanović Ilić, Ivana
AU  - Mojović, Kristina
AU  - Videnović, Marina
PY  - 2021
UR  - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/423
AB  - Upotreba digitalnih materijala u obrazovanju i njihovo poređenje sa tradicionalnim
su predmet brojnih istraživanja (Daniel & Woody, 2013; Van Horne et al., 2016; Woody et al.,
2010). Ivić (2019) ističe da još nema dovoljno saznanja i praktičnih iskustava kako bismo doneli
pouzdan sud o vrednosti elektronskih materijala. To posebno važi za njihovu primenu kod
najmlađih učenika jer su istraživanja uglavnom ispitivala studente.
PB  - Beograd : Institut za pedagoška istraživanja
PB  - Beograd : Institut za psihologiju
C3  - Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika
T1  - Iskustva učenika IV razreda osnovne škole sa digitalnim i klasičnim testovima znanja
EP  - 53
SP  - 50
UR  - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_423
ER  - 
@conference{
author = "Stepanović Ilić, Ivana and Mojović, Kristina and Videnović, Marina",
year = "2021",
abstract = "Upotreba digitalnih materijala u obrazovanju i njihovo poređenje sa tradicionalnim
su predmet brojnih istraživanja (Daniel & Woody, 2013; Van Horne et al., 2016; Woody et al.,
2010). Ivić (2019) ističe da još nema dovoljno saznanja i praktičnih iskustava kako bismo doneli
pouzdan sud o vrednosti elektronskih materijala. To posebno važi za njihovu primenu kod
najmlađih učenika jer su istraživanja uglavnom ispitivala studente.",
publisher = "Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, Beograd : Institut za psihologiju",
journal = "Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika",
title = "Iskustva učenika IV razreda osnovne škole sa digitalnim i klasičnim testovima znanja",
pages = "53-50",
url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_423"
}
Stepanović Ilić, I., Mojović, K.,& Videnović, M.. (2021). Iskustva učenika IV razreda osnovne škole sa digitalnim i klasičnim testovima znanja. in Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika
Beograd : Institut za pedagoška istraživanja., 50-53.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_423
Stepanović Ilić I, Mojović K, Videnović M. Iskustva učenika IV razreda osnovne škole sa digitalnim i klasičnim testovima znanja. in Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika. 2021;:50-53.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_423 .
Stepanović Ilić, Ivana, Mojović, Kristina, Videnović, Marina, "Iskustva učenika IV razreda osnovne škole sa digitalnim i klasičnim testovima znanja" in Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika (2021):50-53,
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_423 .

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
O repozitorijumu IPIR | Pošaljite zapažanja

OpenAIRERCUB
 

 

Kompletan repozitorijumGrupeAutoriNasloviTemeOva institucijaAutoriNasloviTeme

Statistika

Pregled statistika

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
O repozitorijumu IPIR | Pošaljite zapažanja

OpenAIRERCUB