Приказ основних података о документу
Gradovi koji uče kao prostor za interdisciplinarna istraživanja i saradnju u univerzitetskoj nastavi
dc.contributor | Džinović, Vladimir | |
dc.contributor | Nikitović, Tijana | |
dc.creator | Orlovic Lovren, Violeta | |
dc.creator | Maruna, Marija | |
dc.creator | Milovanović Rodić, Danijela | |
dc.date.accessioned | 2021-05-11T09:14:55Z | |
dc.date.available | 2021-05-11T09:14:55Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.isbn | 978-86-7447-154-8 | |
dc.identifier.uri | http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/421 | |
dc.description.abstract | Koncept Gradova koji uče („Learning cities“) evoluira od 70-tih godina XX veka i podrške OECD–a inicijativi „Educating cities“, preko aktivnosti podržanih od međunarodnih tela za promociju celoživotnog učenja, ugrađivanja ovog koncepta u strategiju evropske politike, do snažne podrške koju ovom modelu i umrežavanju gradova u njegovoj primeni pruža UNESCO (Nemeth, 2019). | sr |
dc.language.iso | sr | sr |
dc.publisher | Beograd : Institut za pedagoška istraživanja | sr |
dc.publisher | Beograd : Institut za psihologiju | sr |
dc.relation | info:eu-repo/grantAgreement/MESTD/inst-2020/200018/RS// | sr |
dc.rights | openAccess | sr |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.source | Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika | sr |
dc.subject | Gradovi koji uče | sr |
dc.subject | lokalni održivi razvoj | sr |
dc.subject | andragogija | sr |
dc.subject | arhitektura | sr |
dc.subject | univerzitetska nastava | sr |
dc.title | Gradovi koji uče kao prostor za interdisciplinarna istraživanja i saradnju u univerzitetskoj nastavi | sr |
dc.type | conferenceObject | sr |
dc.rights.license | BY | sr |
dc.citation.epage | 43 | |
dc.citation.spage | 38 | |
dc.description.other | XXVI Nаučnа konferencijа „Pedаgoškа istrаživаnjа i školskа prаksа“ | sr |
dc.identifier.fulltext | http://ipir.ipisr.org.rs/bitstream/id/1044/Gradovi_koji_uce_2021.pdf | |
dc.identifier.rcub | https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_421 | |
dc.type.version | publishedVersion | sr |