Приказ основних података о документу
Kвалитет образовања и проблеми у имплементацији образовних стандарда
dc.contributor | Лазаревић, Емилија | |
dc.contributor | Гутвајн, Николета | |
dc.contributor | Малинић, Душица | |
dc.contributor | Шева, Нада | |
dc.contributor | Алибабић, Шефика | |
dc.contributor | Гајић, Оливера | |
dc.contributor | Стојановић, Александар | |
dc.creator | Аврамовић, Зоран | |
dc.date.accessioned | 2021-04-29T10:58:11Z | |
dc.date.available | 2021-04-29T10:58:11Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.isbn | 978-86-7447-150-0 | |
dc.identifier.uri | http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/413 | |
dc.description.abstract | Транзиција српског друштва обухвата и област образовања и васпитања. Од 2000. године забележено је више реформских иницијатива које су карактеристичне по широко постављеним циљевима. У раду Квалитет образовања и проблеми у имплементацији образовних стандарда Зоран Аврамовић разматра образовне стандарде као део система квалитета образовања и истиче да је концептуализација стандарда квалитета образовања у сфери апстракције уколико се не повеже са имплементацијом. Полазећи од тога да конструкција стандарда често превиђа могуће организационе и кадровске препреке у пракси, циљ овог рада је да се укаже на проблематичне тачке у имплементацији образовних стандарда, као и да се дају препоруке за унапређивање појединих делова система. | sr |
dc.language.iso | sr | sr |
dc.publisher | Београд : Институт за педагошка истраживања | sr |
dc.relation | info:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Integrated and Interdisciplinary Research (IIR or III)/47008/RS// | sr |
dc.rights | openAccess | sr |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.source | Настава и учење у процесима модернизације Србије | sr |
dc.subject | образовање | sr |
dc.subject | васпитање | sr |
dc.subject | реформе | sr |
dc.subject | образовни стандарди | sr |
dc.title | Kвалитет образовања и проблеми у имплементацији образовних стандарда | sr |
dc.type | bookPart | sr |
dc.rights.license | BY | sr |
dc.citation.epage | 29 | |
dc.citation.spage | 17 | |
dc.description.other | Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 51 | sr |
dc.identifier.fulltext | http://ipir.ipisr.org.rs/bitstream/id/994/Kvalitet_obrazovanja_2019.pdf | |
dc.identifier.rcub | https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_413 | |
dc.type.version | publishedVersion | sr |