IPIR - Repozitorijum Instituta za pedagoška istraživanja
Institut za pedagoška istraživanja
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • Srpski (latinica) 
    • Engleski
    • Srpski (ćirilica)
    • Srpski (latinica)
  • Prijava
Pregled zapisa 
  •   IPIR
  • IPI
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • Pregled zapisa
  •   IPIR
  • IPI
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • Pregled zapisa
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Kвалитет образовања и проблеми у имплементацији образовних стандарда

Thumbnail
2019
Kvalitet_obrazovanja_2019.pdf (1.751Mb)
Autori
Аврамовић, Зоран
Ostala autorstva
Лазаревић, Емилија
Гутвајн, Николета
Малинић, Душица
Шева, Нада
Алибабић, Шефика
Гајић, Оливера
Стојановић, Александар
Poglavlje u monografiji (Objavljena verzija)
Metapodaci
Prikaz svih podataka o dokumentu
Apstrakt
Транзиција српског друштва обухвата и област образовања и васпитања. Од 2000. године забележено је више реформских иницијатива које су карактеристичне по широко постављеним циљевима. У раду Квалитет образовања и проблеми у имплементацији образовних стандарда Зоран Аврамовић разматра образовне стандарде као део система квалитета образовања и истиче да је концептуализација стандарда квалитета образовања у сфери апстракције уколико се не повеже са имплементацијом. Полазећи од тога да конструкција стандарда често превиђа могуће организационе и кадровске препреке у пракси, циљ овог рада је да се укаже на проблематичне тачке у имплементацији образовних стандарда, као и да се дају препоруке за унапређивање појединих делова система.
Ključne reči:
образовање / васпитање / реформе / образовни стандарди
Izvor:
Настава и учење у процесима модернизације Србије, 2019, 17-29
Izdavač:
  • Београд : Институт за педагошка истраживања
Finansiranje / projekti:
  • Unapređivanje kvaliteta i dostupnosti obrazovanja u procesima modernizacije Srbije (RS-47008)
Napomena:
  • Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 51

ISBN: 978-86-7447-150-0

[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_413
URI
http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/413
Kolekcije
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • Biblioteka "Pedagoška teorija i praksa"
Institucija/grupa
IPI
TY  - CHAP
AU  - Аврамовић, Зоран
PY  - 2019
UR  - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/413
AB  - Транзиција српског друштва обухвата и област образовања и
васпитања. Од 2000. године забележено је више реформских иницијатива
које су карактеристичне по широко постављеним циљевима. У раду
Квалитет образовања и проблеми у имплементацији образовних стандарда
Зоран Аврамовић разматра образовне стандарде као део система квалитета
образовања и истиче да је концептуализација стандарда квалитета образовања
у сфери апстракције уколико се не повеже са имплементацијом. Полазећи
од тога да конструкција стандарда често превиђа могуће организационе и
кадровске препреке у пракси, циљ овог рада је да се укаже на проблематичне
тачке у имплементацији образовних стандарда, као и да се дају препоруке за
унапређивање појединих делова система.
PB  - Београд : Институт за педагошка истраживања
T2  - Настава и учење у процесима модернизације Србије
T1  - Kвалитет образовања и проблеми у имплементацији образовних стандарда
EP  - 29
SP  - 17
ER  - 
@inbook{
author = "Аврамовић, Зоран",
year = "2019",
abstract = "Транзиција српског друштва обухвата и област образовања и
васпитања. Од 2000. године забележено је више реформских иницијатива
које су карактеристичне по широко постављеним циљевима. У раду
Квалитет образовања и проблеми у имплементацији образовних стандарда
Зоран Аврамовић разматра образовне стандарде као део система квалитета
образовања и истиче да је концептуализација стандарда квалитета образовања
у сфери апстракције уколико се не повеже са имплементацијом. Полазећи
од тога да конструкција стандарда често превиђа могуће организационе и
кадровске препреке у пракси, циљ овог рада је да се укаже на проблематичне
тачке у имплементацији образовних стандарда, као и да се дају препоруке за
унапређивање појединих делова система.",
publisher = "Београд : Институт за педагошка истраживања",
journal = "Настава и учење у процесима модернизације Србије",
booktitle = "Kвалитет образовања и проблеми у имплементацији образовних стандарда",
pages = "29-17"
}
Аврамовић, З.. (2019). Kвалитет образовања и проблеми у имплементацији образовних стандарда. in Настава и учење у процесима модернизације Србије
Београд : Институт за педагошка истраживања., 17-29.
Аврамовић З. Kвалитет образовања и проблеми у имплементацији образовних стандарда. in Настава и учење у процесима модернизације Србије. 2019;:17-29..
Аврамовић, Зоран, "Kвалитет образовања и проблеми у имплементацији образовних стандарда" in Настава и учење у процесима модернизације Србије (2019):17-29.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
O repozitorijumu IPIR | Pošaljite zapažanja

OpenAIRERCUB
 

 

Kompletan repozitorijumGrupeAutoriNasloviTemeOva institucijaAutoriNasloviTeme

Statistika

Pregled statistika

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
O repozitorijumu IPIR | Pošaljite zapažanja

OpenAIRERCUB