IPIR - Репозиторијум Института за педагошка истраживања
Институт за педагошка истраживања
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • Српски (ћирилица) 
    • Енглески
    • Српски (ћирилица)
    • Српски (латиница)
  • Пријава
Преглед записа 
  •   IPIR
  • IPI
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • Преглед записа
  •   IPIR
  • IPI
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • Преглед записа
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Мотивација за учење и њен значај у настави

Thumbnail
2019
bitstream_992.pdf (1.768Mb)
Аутори
Лалић-Вучетић, Наташа
Остала ауторства
Лазаревић, Емилија
Гутвајн, Николета
Малинић, Душица
Шева, Нада
Алибабић, Шефика
Гајић, Оливера
Стојановић, Александар
Поглавље у монографији (Објављена верзија)
Метаподаци
Приказ свих података о документу
Апстракт
У раду Мотивација за учење и њен значај у настави, Наташе Лалић-Вучетић, полази се од индентификовања низа фактора који утичу на мотивацију за учење. Указује се на различите теоријске приступе и емпиријске налазе, као и на актуелизацију неких значајних дидактичко- методичких питања повезаних са поступцима наставника који утичу на мотивацију за учење. Ауторка представља резултате истраживања о начинима на које ученици и наставници основних школа опажају и објашњавају мотивацију за учење. Истакнута је важност познавања наставниковог разумевања феномена мотивације, као и поступака који доприносе њеном подстицању. У закључним разматрањима је наглашено да је за развијање мотивације ученика за учење кључно да наставници подстичу различите врсте активности ученика.
Кључне речи:
мотивација / учење / настава / основна школа
Извор:
Настава и учење у процесима модернизације Србије, 2019, 71-88
Издавач:
  • Београд : Институт за педагошка истраживања
Финансирање / пројекти:
  • Унапређивање квалитета и доступности образовања у процесима модернизације Србије (RS-47008)
Напомена:
  • Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 51

ISBN: 978-86-7447-150-0

[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_411
URI
http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/411
Колекције
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • Biblioteka "Pedagoška teorija i praksa"
Институција/група
IPI
TY  - CHAP
AU  - Лалић-Вучетић, Наташа
PY  - 2019
UR  - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/411
AB  - У раду Мотивација за учење и њен значај у настави, Наташе
Лалић-Вучетић, полази се од индентификовања низа фактора који утичу
на мотивацију за учење. Указује се на различите теоријске приступе и
емпиријске налазе, као и на актуелизацију неких значајних дидактичко-
методичких питања повезаних са поступцима наставника који утичу на
мотивацију за учење. Ауторка представља резултате истраживања о начинима
на које ученици и наставници основних школа опажају и објашњавају
мотивацију за учење. Истакнута је важност познавања наставниковог
разумевања феномена мотивације, као и поступака који доприносе њеном
подстицању. У закључним разматрањима је наглашено да је за развијање
мотивације ученика за учење кључно да наставници подстичу различите
врсте активности ученика.
PB  - Београд : Институт за педагошка истраживања
T2  - Настава и учење у процесима модернизације Србије
T1  - Мотивација за учење и њен значај у настави
EP  - 88
SP  - 71
ER  - 
@inbook{
author = "Лалић-Вучетић, Наташа",
year = "2019",
abstract = "У раду Мотивација за учење и њен значај у настави, Наташе
Лалић-Вучетић, полази се од индентификовања низа фактора који утичу
на мотивацију за учење. Указује се на различите теоријске приступе и
емпиријске налазе, као и на актуелизацију неких значајних дидактичко-
методичких питања повезаних са поступцима наставника који утичу на
мотивацију за учење. Ауторка представља резултате истраживања о начинима
на које ученици и наставници основних школа опажају и објашњавају
мотивацију за учење. Истакнута је важност познавања наставниковог
разумевања феномена мотивације, као и поступака који доприносе њеном
подстицању. У закључним разматрањима је наглашено да је за развијање
мотивације ученика за учење кључно да наставници подстичу различите
врсте активности ученика.",
publisher = "Београд : Институт за педагошка истраживања",
journal = "Настава и учење у процесима модернизације Србије",
booktitle = "Мотивација за учење и њен значај у настави",
pages = "88-71"
}
Лалић-Вучетић, Н.. (2019). Мотивација за учење и њен значај у настави. in Настава и учење у процесима модернизације Србије
Београд : Институт за педагошка истраживања., 71-88.
Лалић-Вучетић Н. Мотивација за учење и њен значај у настави. in Настава и учење у процесима модернизације Србије. 2019;:71-88..
Лалић-Вучетић, Наташа, "Мотивација за учење и њен значај у настави" in Настава и учење у процесима модернизације Србије (2019):71-88.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
О репозиторијуму IPIR | Пошаљите запажања

OpenAIRERCUB
 

 

Комплетан репозиторијумГрупеАуториНасловиТемеОва институцијаАуториНасловиТеме

Статистика

Преглед статистика

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
О репозиторијуму IPIR | Пошаљите запажања

OpenAIRERCUB