Школски неуспех из перспективе кључних актера образовноваспитног процеса
Аутори
Гутвајн, Николета
Малинић, Душица

Остала ауторства
Лазаревић, Емилија
Гутвајн, Николета

Малинић, Душица

Шева, Нада

Алибабић, Шефика
Гајић, Оливера
Стојановић, Александар
Поглавље у монографији (Објављена верзија)
Метаподаци
Приказ свих података о документуАпстракт
У раду Школски неуспех из перспективе кључних актера
образовноваспитног процеса ауторке Николете Гутвајн и Душица Малинић
пружају увид у значења која ученици, будући наставници, наставници и
стручни сарадници у Србији приписују различтим аспектима школског
неуспеха. Представљеи су резултати истраживања о природи и узроцима
школског неуспеха, опажању одговорности за ниско постигнуће ученика,
родним академским стереотипима, као и истраживачки налази о повезаности
наставничких уверења о неуспеху и поступака у раду са неуспешним
ученицима. Ауторке отварају могућност свеобухватнијег разумевања
проблема неуспешности који може бити користан за креаторе образовних
политика у осмишљавању системских стратегија подршке у превенцији и
превазилажењу овог проблема у основној и средњој школи.
Кључне речи:
школски неуспех / образовноваспитни процес / ученици / наставнициИзвор:
Настава и учење у процесима модернизације Србије, 2019, 89-105Издавач:
- Београд : Институт за педагошка истраживања
Финансирање / пројекти:
Напомена:
- Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 51
Институција/група
IPITY - CHAP AU - Гутвајн, Николета AU - Малинић, Душица PY - 2019 UR - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/410 AB - У раду Школски неуспех из перспективе кључних актера образовноваспитног процеса ауторке Николете Гутвајн и Душица Малинић пружају увид у значења која ученици, будући наставници, наставници и стручни сарадници у Србији приписују различтим аспектима школског неуспеха. Представљеи су резултати истраживања о природи и узроцима школског неуспеха, опажању одговорности за ниско постигнуће ученика, родним академским стереотипима, као и истраживачки налази о повезаности наставничких уверења о неуспеху и поступака у раду са неуспешним ученицима. Ауторке отварају могућност свеобухватнијег разумевања проблема неуспешности који може бити користан за креаторе образовних политика у осмишљавању системских стратегија подршке у превенцији и превазилажењу овог проблема у основној и средњој школи. PB - Београд : Институт за педагошка истраживања T2 - Настава и учење у процесима модернизације Србије T1 - Школски неуспех из перспективе кључних актера образовноваспитног процеса EP - 105 SP - 89 ER -
@inbook{ author = "Гутвајн, Николета and Малинић, Душица", year = "2019", abstract = "У раду Школски неуспех из перспективе кључних актера образовноваспитног процеса ауторке Николете Гутвајн и Душица Малинић пружају увид у значења која ученици, будући наставници, наставници и стручни сарадници у Србији приписују различтим аспектима школског неуспеха. Представљеи су резултати истраживања о природи и узроцима школског неуспеха, опажању одговорности за ниско постигнуће ученика, родним академским стереотипима, као и истраживачки налази о повезаности наставничких уверења о неуспеху и поступака у раду са неуспешним ученицима. Ауторке отварају могућност свеобухватнијег разумевања проблема неуспешности који може бити користан за креаторе образовних политика у осмишљавању системских стратегија подршке у превенцији и превазилажењу овог проблема у основној и средњој школи.", publisher = "Београд : Институт за педагошка истраживања", journal = "Настава и учење у процесима модернизације Србије", booktitle = "Школски неуспех из перспективе кључних актера образовноваспитног процеса", pages = "105-89" }
Гутвајн, Н.,& Малинић, Д.. (2019). Школски неуспех из перспективе кључних актера образовноваспитног процеса. in Настава и учење у процесима модернизације Србије Београд : Институт за педагошка истраживања., 89-105.
Гутвајн Н, Малинић Д. Школски неуспех из перспективе кључних актера образовноваспитног процеса. in Настава и учење у процесима модернизације Србије. 2019;:89-105..
Гутвајн, Николета, Малинић, Душица, "Школски неуспех из перспективе кључних актера образовноваспитног процеса" in Настава и учење у процесима модернизације Србије (2019):89-105.