Школски неуспех из перспективе кључних актера образовноваспитног процеса
Authors
Гутвајн, Николета
Малинић, Душица

Contributors
Лазаревић, Емилија
Гутвајн, Николета

Малинић, Душица

Шева, Нада

Алибабић, Шефика
Гајић, Оливера
Стојановић, Александар
Book part (Published version)
Metadata
Show full item recordAbstract
У раду Школски неуспех из перспективе кључних актера
образовноваспитног процеса ауторке Николете Гутвајн и Душица Малинић
пружају увид у значења која ученици, будући наставници, наставници и
стручни сарадници у Србији приписују различтим аспектима школског
неуспеха. Представљеи су резултати истраживања о природи и узроцима
школског неуспеха, опажању одговорности за ниско постигнуће ученика,
родним академским стереотипима, као и истраживачки налази о повезаности
наставничких уверења о неуспеху и поступака у раду са неуспешним
ученицима. Ауторке отварају могућност свеобухватнијег разумевања
проблема неуспешности који може бити користан за креаторе образовних
политика у осмишљавању системских стратегија подршке у превенцији и
превазилажењу овог проблема у основној и средњој школи.
Keywords:
школски неуспех / образовноваспитни процес / ученици / наставнициSource:
Настава и учење у процесима модернизације Србије, 2019, 89-105Publisher:
- Београд : Институт за педагошка истраживања
Funding / projects:
- Improving the quality and accessibility of education in modernization processes in Serbia (RS-47008)
Note:
- Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 51
Institution/Community
IPITY - CHAP AU - Гутвајн, Николета AU - Малинић, Душица PY - 2019 UR - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/410 AB - У раду Школски неуспех из перспективе кључних актера образовноваспитног процеса ауторке Николете Гутвајн и Душица Малинић пружају увид у значења која ученици, будући наставници, наставници и стручни сарадници у Србији приписују различтим аспектима школског неуспеха. Представљеи су резултати истраживања о природи и узроцима школског неуспеха, опажању одговорности за ниско постигнуће ученика, родним академским стереотипима, као и истраживачки налази о повезаности наставничких уверења о неуспеху и поступака у раду са неуспешним ученицима. Ауторке отварају могућност свеобухватнијег разумевања проблема неуспешности који може бити користан за креаторе образовних политика у осмишљавању системских стратегија подршке у превенцији и превазилажењу овог проблема у основној и средњој школи. PB - Београд : Институт за педагошка истраживања T2 - Настава и учење у процесима модернизације Србије T1 - Школски неуспех из перспективе кључних актера образовноваспитног процеса EP - 105 SP - 89 ER -
@inbook{ author = "Гутвајн, Николета and Малинић, Душица", year = "2019", abstract = "У раду Школски неуспех из перспективе кључних актера образовноваспитног процеса ауторке Николете Гутвајн и Душица Малинић пружају увид у значења која ученици, будући наставници, наставници и стручни сарадници у Србији приписују различтим аспектима школског неуспеха. Представљеи су резултати истраживања о природи и узроцима школског неуспеха, опажању одговорности за ниско постигнуће ученика, родним академским стереотипима, као и истраживачки налази о повезаности наставничких уверења о неуспеху и поступака у раду са неуспешним ученицима. Ауторке отварају могућност свеобухватнијег разумевања проблема неуспешности који може бити користан за креаторе образовних политика у осмишљавању системских стратегија подршке у превенцији и превазилажењу овог проблема у основној и средњој школи.", publisher = "Београд : Институт за педагошка истраживања", journal = "Настава и учење у процесима модернизације Србије", booktitle = "Школски неуспех из перспективе кључних актера образовноваспитног процеса", pages = "105-89" }
Гутвајн, Н.,& Малинић, Д.. (2019). Школски неуспех из перспективе кључних актера образовноваспитног процеса. in Настава и учење у процесима модернизације Србије Београд : Институт за педагошка истраживања., 89-105.
Гутвајн Н, Малинић Д. Школски неуспех из перспективе кључних актера образовноваспитног процеса. in Настава и учење у процесима модернизације Србије. 2019;:89-105..
Гутвајн, Николета, Малинић, Душица, "Школски неуспех из перспективе кључних актера образовноваспитног процеса" in Настава и учење у процесима модернизације Србије (2019):89-105.