Правци развоја дијалошке праксе у настави
Autori
Милин, ВладетаOstala autorstva
Лазаревић, ЕмилијаГутвајн, Николета
Малинић, Душица
Шева, Нада
Алибабић, Шефика
Гајић, Оливера
Стојановић, Александар
Poglavlje u monografiji (Objavljena verzija)
Metapodaci
Prikaz svih podataka o dokumentuApstrakt
У фокусу рада Правци развоја дијалошке праксе у настави чији је
аутор Владета Милин анализирају се могући правци развоја дијалошке
праксе у настави. Дијалог у настави може се разумети као један од
централних дидактичких, али и педагошких проблема. Поред тога, указано
је на сложеност појма дијалога у настави, на многострукост његовог
представљања и одређења. Представљени су налази одабраних, релевантних
истраживања у овој области који упућују на многобројне потенцијале и
значај развоја дијалошке праксе у настави. Правци развоја су сагледани
у оквиру неколико главних целина, те се разликују промене у домену
научноистраживачког рада (развијање дидактичке теорије и модела наставе,
односно концепција и појмовне апаратуре, као и унапређивање методологије
и начина истраживања дијалошке праксе у настави) и промене на школском
и системском нивоу (у области деловања наставника, на нивоу школе и
образовног система). Истакнут је значај и потенцијал који развијање
дијалошке праксе мож...е да има за унапређивање квалитета наставног рада,
али и могући утицај оваквих промена на смењивање парадигматских оквира
у области васпитања и образовања.
Ključne reči:
настава / пракса / модел наставе / наставник / васпитање / образовањеIzvor:
Настава и учење у процесима модернизације Србије, 2019, 123-140Izdavač:
- Београд : Институт за педагошка истраживања
Finansiranje / projekti:
- Unapređivanje kvaliteta i dostupnosti obrazovanja u procesima modernizacije Srbije (RS-MESTD-Integrated and Interdisciplinary Research (IIR or III)-47008)
Napomena:
- Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 51
Kolekcije
Institucija/grupa
IPITY - CHAP AU - Милин, Владета PY - 2019 UR - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/408 AB - У фокусу рада Правци развоја дијалошке праксе у настави чији је аутор Владета Милин анализирају се могући правци развоја дијалошке праксе у настави. Дијалог у настави може се разумети као један од централних дидактичких, али и педагошких проблема. Поред тога, указано је на сложеност појма дијалога у настави, на многострукост његовог представљања и одређења. Представљени су налази одабраних, релевантних истраживања у овој области који упућују на многобројне потенцијале и значај развоја дијалошке праксе у настави. Правци развоја су сагледани у оквиру неколико главних целина, те се разликују промене у домену научноистраживачког рада (развијање дидактичке теорије и модела наставе, односно концепција и појмовне апаратуре, као и унапређивање методологије и начина истраживања дијалошке праксе у настави) и промене на школском и системском нивоу (у области деловања наставника, на нивоу школе и образовног система). Истакнут је значај и потенцијал који развијање дијалошке праксе може да има за унапређивање квалитета наставног рада, али и могући утицај оваквих промена на смењивање парадигматских оквира у области васпитања и образовања. PB - Београд : Институт за педагошка истраживања T2 - Настава и учење у процесима модернизације Србије T1 - Правци развоја дијалошке праксе у настави EP - 140 SP - 123 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_408 ER -
@inbook{ author = "Милин, Владета", year = "2019", abstract = "У фокусу рада Правци развоја дијалошке праксе у настави чији је аутор Владета Милин анализирају се могући правци развоја дијалошке праксе у настави. Дијалог у настави може се разумети као један од централних дидактичких, али и педагошких проблема. Поред тога, указано је на сложеност појма дијалога у настави, на многострукост његовог представљања и одређења. Представљени су налази одабраних, релевантних истраживања у овој области који упућују на многобројне потенцијале и значај развоја дијалошке праксе у настави. Правци развоја су сагледани у оквиру неколико главних целина, те се разликују промене у домену научноистраживачког рада (развијање дидактичке теорије и модела наставе, односно концепција и појмовне апаратуре, као и унапређивање методологије и начина истраживања дијалошке праксе у настави) и промене на школском и системском нивоу (у области деловања наставника, на нивоу школе и образовног система). Истакнут је значај и потенцијал који развијање дијалошке праксе може да има за унапређивање квалитета наставног рада, али и могући утицај оваквих промена на смењивање парадигматских оквира у области васпитања и образовања.", publisher = "Београд : Институт за педагошка истраживања", journal = "Настава и учење у процесима модернизације Србије", booktitle = "Правци развоја дијалошке праксе у настави", pages = "140-123", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_408" }
Милин, В.. (2019). Правци развоја дијалошке праксе у настави. in Настава и учење у процесима модернизације Србије Београд : Институт за педагошка истраживања., 123-140. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_408
Милин В. Правци развоја дијалошке праксе у настави. in Настава и учење у процесима модернизације Србије. 2019;:123-140. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_408 .
Милин, Владета, "Правци развоја дијалошке праксе у настави" in Настава и учење у процесима модернизације Србије (2019):123-140, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_408 .