IPIR - Repozitorijum Instituta za pedagoška istraživanja
Institut za pedagoška istraživanja
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • Srpski (latinica) 
    • Engleski
    • Srpski (ćirilica)
    • Srpski (latinica)
  • Prijava
Pregled zapisa 
  •   IPIR
  • IPI
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • Pregled zapisa
  •   IPIR
  • IPI
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • Pregled zapisa
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Развој ране писмености и улога породице

Thumbnail
2019
Razvoj_rane_2019.pdf (1.793Mb)
Autori
Шева, Нада
Ostala autorstva
Лазаревић, Емилија
Гутвајн, Николета
Малинић, Душица
Шева, Нада
Алибабић, Шефика
Гајић, Оливера
Стојановић, Александар
Poglavlje u monografiji (Objavljena verzija)
Metapodaci
Prikaz svih podataka o dokumentu
Apstrakt
У раду Наде Шеве Развој ране писмености и улога породице, имајући у виду образовни и културни контекст у нашој земљи, дефинишу се теоријски оквири овог појма и детаљно се разматра значај родитељских пракси и уверења о развоју ране писмености њихове деце. Детаљно је разматран појам дијалошког читања са децом као најзначајнији модалитет кроз који родитељи унапређују развој ране пимености код своје деце. Резултати иницијалних истраживања указују да већина родитеља у узорку запараво не препознаје значај читања са децом за развој раних читалачких компетенција. Дате су педагошке импикације и препоруке за будућа истраживања и програме за родитеље које су дефинисане око прецизнијег одређивања појма ране пимености за родитеље, директних савета на који начин треба организовати активност читања са децом, као и које књиге би требало бирати.
Ključne reči:
писменост / деца / родитељи / пракса / развој
Izvor:
Настава и учење у процесима модернизације Србије, 2019, 191-208
Izdavač:
  • Београд : Институт за педагошка истраживања
Finansiranje / projekti:
  • Unapređivanje kvaliteta i dostupnosti obrazovanja u procesima modernizacije Srbije (RS-47008)
Napomena:
  • Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 51

ISBN: 978-86-7447-150-0

[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_405
URI
http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/405
Kolekcije
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • Biblioteka "Pedagoška teorija i praksa"
Institucija/grupa
IPI
TY  - CHAP
AU  - Шева, Нада
PY  - 2019
UR  - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/405
AB  - У раду Наде Шеве Развој ране писмености и улога породице, имајући у
виду образовни и културни контекст у нашој земљи, дефинишу се теоријски
оквири овог појма и детаљно се разматра значај родитељских пракси и
уверења о развоју ране писмености њихове деце. Детаљно је разматран појам
дијалошког читања са децом као најзначајнији модалитет кроз који родитељи
унапређују развој ране пимености код своје деце. Резултати иницијалних
истраживања указују да већина родитеља у узорку запараво не препознаје
значај читања са децом за развој раних читалачких компетенција. Дате
су педагошке импикације и препоруке за будућа истраживања и програме
за родитеље које су дефинисане око прецизнијег одређивања појма ране
пимености за родитеље, директних савета на који начин треба организовати
активност читања са децом, као и које књиге би требало бирати.
PB  - Београд : Институт за педагошка истраживања
T2  - Настава и учење у процесима модернизације Србије
T1  - Развој ране писмености и улога породице
EP  - 208
SP  - 191
ER  - 
@inbook{
author = "Шева, Нада",
year = "2019",
abstract = "У раду Наде Шеве Развој ране писмености и улога породице, имајући у
виду образовни и културни контекст у нашој земљи, дефинишу се теоријски
оквири овог појма и детаљно се разматра значај родитељских пракси и
уверења о развоју ране писмености њихове деце. Детаљно је разматран појам
дијалошког читања са децом као најзначајнији модалитет кроз који родитељи
унапређују развој ране пимености код своје деце. Резултати иницијалних
истраживања указују да већина родитеља у узорку запараво не препознаје
значај читања са децом за развој раних читалачких компетенција. Дате
су педагошке импикације и препоруке за будућа истраживања и програме
за родитеље које су дефинисане око прецизнијег одређивања појма ране
пимености за родитеље, директних савета на који начин треба организовати
активност читања са децом, као и које књиге би требало бирати.",
publisher = "Београд : Институт за педагошка истраживања",
journal = "Настава и учење у процесима модернизације Србије",
booktitle = "Развој ране писмености и улога породице",
pages = "208-191"
}
Шева, Н.. (2019). Развој ране писмености и улога породице. in Настава и учење у процесима модернизације Србије
Београд : Институт за педагошка истраживања., 191-208.
Шева Н. Развој ране писмености и улога породице. in Настава и учење у процесима модернизације Србије. 2019;:191-208..
Шева, Нада, "Развој ране писмености и улога породице" in Настава и учење у процесима модернизације Србије (2019):191-208.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
O repozitorijumu IPIR | Pošaljite zapažanja

OpenAIRERCUB
 

 

Kompletan repozitorijumGrupeAutoriNasloviTemeOva institucijaAutoriNasloviTeme

Statistika

Pregled statistika

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
O repozitorijumu IPIR | Pošaljite zapažanja

OpenAIRERCUB