IPIR - Репозиторијум Института за педагошка истраживања
Институт за педагошка истраживања
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • Српски (ћирилица) 
    • Енглески
    • Српски (ћирилица)
    • Српски (латиница)
  • Пријава
Преглед записа 
  •   IPIR
  • IPI
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • Преглед записа
  •   IPIR
  • IPI
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • Преглед записа
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Развој ране писмености и улога породице

Thumbnail
2019
Razvoj_rane_2019.pdf (1.793Mb)
Аутори
Шева, Нада
Остала ауторства
Лазаревић, Емилија
Гутвајн, Николета
Малинић, Душица
Шева, Нада
Алибабић, Шефика
Гајић, Оливера
Стојановић, Александар
Поглавље у монографији (Објављена верзија)
Метаподаци
Приказ свих података о документу
Апстракт
У раду Наде Шеве Развој ране писмености и улога породице, имајући у виду образовни и културни контекст у нашој земљи, дефинишу се теоријски оквири овог појма и детаљно се разматра значај родитељских пракси и уверења о развоју ране писмености њихове деце. Детаљно је разматран појам дијалошког читања са децом као најзначајнији модалитет кроз који родитељи унапређују развој ране пимености код своје деце. Резултати иницијалних истраживања указују да већина родитеља у узорку запараво не препознаје значај читања са децом за развој раних читалачких компетенција. Дате су педагошке импикације и препоруке за будућа истраживања и програме за родитеље које су дефинисане око прецизнијег одређивања појма ране пимености за родитеље, директних савета на који начин треба организовати активност читања са децом, као и које књиге би требало бирати.
Кључне речи:
писменост / деца / родитељи / пракса / развој
Извор:
Настава и учење у процесима модернизације Србије, 2019, 191-208
Издавач:
  • Београд : Институт за педагошка истраживања
Финансирање / пројекти:
  • Унапређивање квалитета и доступности образовања у процесима модернизације Србије (RS-47008)
Напомена:
  • Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 51

ISBN: 978-86-7447-150-0

[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_405
URI
http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/405
Колекције
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • Biblioteka "Pedagoška teorija i praksa"
Институција/група
IPI
TY  - CHAP
AU  - Шева, Нада
PY  - 2019
UR  - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/405
AB  - У раду Наде Шеве Развој ране писмености и улога породице, имајући у
виду образовни и културни контекст у нашој земљи, дефинишу се теоријски
оквири овог појма и детаљно се разматра значај родитељских пракси и
уверења о развоју ране писмености њихове деце. Детаљно је разматран појам
дијалошког читања са децом као најзначајнији модалитет кроз који родитељи
унапређују развој ране пимености код своје деце. Резултати иницијалних
истраживања указују да већина родитеља у узорку запараво не препознаје
значај читања са децом за развој раних читалачких компетенција. Дате
су педагошке импикације и препоруке за будућа истраживања и програме
за родитеље које су дефинисане око прецизнијег одређивања појма ране
пимености за родитеље, директних савета на који начин треба организовати
активност читања са децом, као и које књиге би требало бирати.
PB  - Београд : Институт за педагошка истраживања
T2  - Настава и учење у процесима модернизације Србије
T1  - Развој ране писмености и улога породице
EP  - 208
SP  - 191
ER  - 
@inbook{
author = "Шева, Нада",
year = "2019",
abstract = "У раду Наде Шеве Развој ране писмености и улога породице, имајући у
виду образовни и културни контекст у нашој земљи, дефинишу се теоријски
оквири овог појма и детаљно се разматра значај родитељских пракси и
уверења о развоју ране писмености њихове деце. Детаљно је разматран појам
дијалошког читања са децом као најзначајнији модалитет кроз који родитељи
унапређују развој ране пимености код своје деце. Резултати иницијалних
истраживања указују да већина родитеља у узорку запараво не препознаје
значај читања са децом за развој раних читалачких компетенција. Дате
су педагошке импикације и препоруке за будућа истраживања и програме
за родитеље које су дефинисане око прецизнијег одређивања појма ране
пимености за родитеље, директних савета на који начин треба организовати
активност читања са децом, као и које књиге би требало бирати.",
publisher = "Београд : Институт за педагошка истраживања",
journal = "Настава и учење у процесима модернизације Србије",
booktitle = "Развој ране писмености и улога породице",
pages = "208-191"
}
Шева, Н.. (2019). Развој ране писмености и улога породице. in Настава и учење у процесима модернизације Србије
Београд : Институт за педагошка истраживања., 191-208.
Шева Н. Развој ране писмености и улога породице. in Настава и учење у процесима модернизације Србије. 2019;:191-208..
Шева, Нада, "Развој ране писмености и улога породице" in Настава и учење у процесима модернизације Србије (2019):191-208.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
О репозиторијуму IPIR | Пошаљите запажања

OpenAIRERCUB
 

 

Комплетан репозиторијумГрупеАуториНасловиТемеОва институцијаАуториНасловиТеме

Статистика

Преглед статистика

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
О репозиторијуму IPIR | Пошаљите запажања

OpenAIRERCUB