Развој ране писмености и улога породице
Аутори
Шева, Нада
Остала ауторства
Лазаревић, Емилија
Гутвајн, Николета

Малинић, Душица

Шева, Нада

Алибабић, Шефика
Гајић, Оливера
Стојановић, Александар
Поглавље у монографији (Објављена верзија)
Метаподаци
Приказ свих података о документуАпстракт
У раду Наде Шеве Развој ране писмености и улога породице, имајући у
виду образовни и културни контекст у нашој земљи, дефинишу се теоријски
оквири овог појма и детаљно се разматра значај родитељских пракси и
уверења о развоју ране писмености њихове деце. Детаљно је разматран појам
дијалошког читања са децом као најзначајнији модалитет кроз који родитељи
унапређују развој ране пимености код своје деце. Резултати иницијалних
истраживања указују да већина родитеља у узорку запараво не препознаје
значај читања са децом за развој раних читалачких компетенција. Дате
су педагошке импикације и препоруке за будућа истраживања и програме
за родитеље које су дефинисане око прецизнијег одређивања појма ране
пимености за родитеље, директних савета на који начин треба организовати
активност читања са децом, као и које књиге би требало бирати.
Кључне речи:
писменост / деца / родитељи / пракса / развојИзвор:
Настава и учење у процесима модернизације Србије, 2019, 191-208Издавач:
- Београд : Институт за педагошка истраживања
Финансирање / пројекти:
Напомена:
- Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 51
Институција/група
IPITY - CHAP AU - Шева, Нада PY - 2019 UR - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/405 AB - У раду Наде Шеве Развој ране писмености и улога породице, имајући у виду образовни и културни контекст у нашој земљи, дефинишу се теоријски оквири овог појма и детаљно се разматра значај родитељских пракси и уверења о развоју ране писмености њихове деце. Детаљно је разматран појам дијалошког читања са децом као најзначајнији модалитет кроз који родитељи унапређују развој ране пимености код своје деце. Резултати иницијалних истраживања указују да већина родитеља у узорку запараво не препознаје значај читања са децом за развој раних читалачких компетенција. Дате су педагошке импикације и препоруке за будућа истраживања и програме за родитеље које су дефинисане око прецизнијег одређивања појма ране пимености за родитеље, директних савета на који начин треба организовати активност читања са децом, као и које књиге би требало бирати. PB - Београд : Институт за педагошка истраживања T2 - Настава и учење у процесима модернизације Србије T1 - Развој ране писмености и улога породице EP - 208 SP - 191 ER -
@inbook{ author = "Шева, Нада", year = "2019", abstract = "У раду Наде Шеве Развој ране писмености и улога породице, имајући у виду образовни и културни контекст у нашој земљи, дефинишу се теоријски оквири овог појма и детаљно се разматра значај родитељских пракси и уверења о развоју ране писмености њихове деце. Детаљно је разматран појам дијалошког читања са децом као најзначајнији модалитет кроз који родитељи унапређују развој ране пимености код своје деце. Резултати иницијалних истраживања указују да већина родитеља у узорку запараво не препознаје значај читања са децом за развој раних читалачких компетенција. Дате су педагошке импикације и препоруке за будућа истраживања и програме за родитеље које су дефинисане око прецизнијег одређивања појма ране пимености за родитеље, директних савета на који начин треба организовати активност читања са децом, као и које књиге би требало бирати.", publisher = "Београд : Институт за педагошка истраживања", journal = "Настава и учење у процесима модернизације Србије", booktitle = "Развој ране писмености и улога породице", pages = "208-191" }
Шева, Н.. (2019). Развој ране писмености и улога породице. in Настава и учење у процесима модернизације Србије Београд : Институт за педагошка истраживања., 191-208.
Шева Н. Развој ране писмености и улога породице. in Настава и учење у процесима модернизације Србије. 2019;:191-208..
Шева, Нада, "Развој ране писмености и улога породице" in Настава и учење у процесима модернизације Србије (2019):191-208.