IPIR - Repozitorijum Instituta za pedagoška istraživanja
Institut za pedagoška istraživanja
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • Srpski (latinica) 
    • Engleski
    • Srpski (ćirilica)
    • Srpski (latinica)
  • Prijava
Pregled zapisa 
  •   IPIR
  • IPI
  • Biblioteka "Pedagoška teorija i praksa"
  • Pregled zapisa
  •   IPIR
  • IPI
  • Biblioteka "Pedagoška teorija i praksa"
  • Pregled zapisa
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Превенцијa проблема у понашању ученика као претпоставка сигурне и безбедне школске средине

Thumbnail
2019
Prevencija_problema_2019.pdf (3.755Mb)
Autori
Поповић-Ћитић, Бранислава
Ostala autorstva
Лазаревић, Емилија
Гутвајн, Николета
Малинић, Душица
Шева, Нада
Алибабић, Шефика
Гајић, Оливера
Стојановић, Александар
Poglavlje u monografiji (Objavljena verzija)
Metapodaci
Prikaz svih podataka o dokumentu
Apstrakt
У раду Превенцијa проблема у понашању ученика као претпоставка сигурне и безбедне школске срединe Браниславе Поповић-Ћитић указано је да креирање сигурне и безбедне школске средине, као значајне претпоставке унапређивања доступности, праведности и партиципативности у образовању, представља једну од централних тема истраживача и практичара из области школске педагогије. Полазећи од чињенице сигурна и безбедна школа има бројне позитивне ефекте у домену превенције различитих видова проблема у понашању ученика, постављени су оквири научноистраживачког рада како би се одговорило на питање начина коципирања превенције проблема у понашању и указано је на ефикасне моделе, стратегије и интервенције које је могуће применити у школском окружењу. Представљени истраживачки налази омогућавају да се сагледају карактеристике проблема у понашању ученика, нуде одговор на питање ефективних модела и интервенција развојне превенције, те указују на могуће правце превентивног деловања у условима... школске средине. Формулисане педагошке импликације и препоруке могу бити полазна основа у процесу планирања и примене превентивних програма који имају позитивне ефекте у домену креирања сигурнијег и безбеднијег школског окружења.

Ključne reči:
понашање ученика / безбедна средина / превенција / ученици / проблеми понашања
Izvor:
Настава и учење у процесима модернизације Србије, 2019, 255-275
Izdavač:
  • Београд : Институт за педагошка истраживања
Finansiranje / projekti:
  • Unapređivanje kvaliteta i dostupnosti obrazovanja u procesima modernizacije Srbije (RS-47008)
Napomena:
  • Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 51

ISBN: 978-86-7447-150-0

[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_402
URI
http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/402
Kolekcije
  • Biblioteka "Pedagoška teorija i praksa"
Institucija/grupa
IPI
TY  - CHAP
AU  - Поповић-Ћитић, Бранислава
PY  - 2019
UR  - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/402
AB  - У раду Превенцијa проблема у понашању ученика као претпоставка
сигурне и безбедне школске срединe Браниславе Поповић-Ћитић указано је
да креирање сигурне и безбедне школске средине, као значајне претпоставке
унапређивања доступности, праведности и партиципативности у образовању,
представља једну од централних тема истраживача и практичара из области
школске педагогије. Полазећи од чињенице сигурна и безбедна школа има
бројне позитивне ефекте у домену превенције различитих видова проблема
у понашању ученика, постављени су оквири научноистраживачког рада како
би се одговорило на питање начина коципирања превенције проблема у
понашању и указано је на ефикасне моделе, стратегије и интервенције које
је могуће применити у школском окружењу. Представљени истраживачки
налази омогућавају да се сагледају карактеристике проблема у понашању
ученика, нуде одговор на питање ефективних модела и интервенција развојне
превенције, те указују на могуће правце превентивног деловања у условима
школске средине. Формулисане педагошке импликације и препоруке могу
бити полазна основа у процесу планирања и примене превентивних програма
који имају позитивне ефекте у домену креирања сигурнијег и безбеднијег
школског окружења.
PB  - Београд : Институт за педагошка истраживања
T2  - Настава и учење у процесима модернизације Србије
T1  - Превенцијa проблема у понашању ученика као претпоставка сигурне и безбедне школске средине
EP  - 275
SP  - 255
ER  - 
@inbook{
author = "Поповић-Ћитић, Бранислава",
year = "2019",
abstract = "У раду Превенцијa проблема у понашању ученика као претпоставка
сигурне и безбедне школске срединe Браниславе Поповић-Ћитић указано је
да креирање сигурне и безбедне школске средине, као значајне претпоставке
унапређивања доступности, праведности и партиципативности у образовању,
представља једну од централних тема истраживача и практичара из области
школске педагогије. Полазећи од чињенице сигурна и безбедна школа има
бројне позитивне ефекте у домену превенције различитих видова проблема
у понашању ученика, постављени су оквири научноистраживачког рада како
би се одговорило на питање начина коципирања превенције проблема у
понашању и указано је на ефикасне моделе, стратегије и интервенције које
је могуће применити у школском окружењу. Представљени истраживачки
налази омогућавају да се сагледају карактеристике проблема у понашању
ученика, нуде одговор на питање ефективних модела и интервенција развојне
превенције, те указују на могуће правце превентивног деловања у условима
школске средине. Формулисане педагошке импликације и препоруке могу
бити полазна основа у процесу планирања и примене превентивних програма
који имају позитивне ефекте у домену креирања сигурнијег и безбеднијег
школског окружења.",
publisher = "Београд : Институт за педагошка истраживања",
journal = "Настава и учење у процесима модернизације Србије",
booktitle = "Превенцијa проблема у понашању ученика као претпоставка сигурне и безбедне школске средине",
pages = "275-255"
}
Поповић-Ћитић, Б.. (2019). Превенцијa проблема у понашању ученика као претпоставка сигурне и безбедне школске средине. in Настава и учење у процесима модернизације Србије
Београд : Институт за педагошка истраживања., 255-275.
Поповић-Ћитић Б. Превенцијa проблема у понашању ученика као претпоставка сигурне и безбедне школске средине. in Настава и учење у процесима модернизације Србије. 2019;:255-275..
Поповић-Ћитић, Бранислава, "Превенцијa проблема у понашању ученика као претпоставка сигурне и безбедне школске средине" in Настава и учење у процесима модернизације Србије (2019):255-275.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
O repozitorijumu IPIR | Pošaljite zapažanja

OpenAIRERCUB
 

 

Kompletan repozitorijumGrupeAutoriNasloviTemeOva institucijaAutoriNasloviTeme

Statistika

Pregled statistika

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
O repozitorijumu IPIR | Pošaljite zapažanja

OpenAIRERCUB