Превенцијa проблема у понашању ученика као претпоставка сигурне и безбедне школске средине
Autori
Поповић-Ћитић, БраниславаOstala autorstva
Лазаревић, Емилија
Гутвајн, Николета

Малинић, Душица

Шева, Нада

Алибабић, Шефика
Гајић, Оливера
Стојановић, Александар
Poglavlje u monografiji (Objavljena verzija)
Metapodaci
Prikaz svih podataka o dokumentuApstrakt
У раду Превенцијa проблема у понашању ученика као претпоставка
сигурне и безбедне школске срединe Браниславе Поповић-Ћитић указано је
да креирање сигурне и безбедне школске средине, као значајне претпоставке
унапређивања доступности, праведности и партиципативности у образовању,
представља једну од централних тема истраживача и практичара из области
школске педагогије. Полазећи од чињенице сигурна и безбедна школа има
бројне позитивне ефекте у домену превенције различитих видова проблема
у понашању ученика, постављени су оквири научноистраживачког рада како
би се одговорило на питање начина коципирања превенције проблема у
понашању и указано је на ефикасне моделе, стратегије и интервенције које
је могуће применити у школском окружењу. Представљени истраживачки
налази омогућавају да се сагледају карактеристике проблема у понашању
ученика, нуде одговор на питање ефективних модела и интервенција развојне
превенције, те указују на могуће правце превентивног деловања у условима...
школске средине. Формулисане педагошке импликације и препоруке могу
бити полазна основа у процесу планирања и примене превентивних програма
који имају позитивне ефекте у домену креирања сигурнијег и безбеднијег
школског окружења.
Ključne reči:
понашање ученика / безбедна средина / превенција / ученици / проблеми понашањаIzvor:
Настава и учење у процесима модернизације Србије, 2019, 255-275Izdavač:
- Београд : Институт за педагошка истраживања
Finansiranje / projekti:
Napomena:
- Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 51
Kolekcije
Institucija/grupa
IPITY - CHAP AU - Поповић-Ћитић, Бранислава PY - 2019 UR - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/402 AB - У раду Превенцијa проблема у понашању ученика као претпоставка сигурне и безбедне школске срединe Браниславе Поповић-Ћитић указано је да креирање сигурне и безбедне школске средине, као значајне претпоставке унапређивања доступности, праведности и партиципативности у образовању, представља једну од централних тема истраживача и практичара из области школске педагогије. Полазећи од чињенице сигурна и безбедна школа има бројне позитивне ефекте у домену превенције различитих видова проблема у понашању ученика, постављени су оквири научноистраживачког рада како би се одговорило на питање начина коципирања превенције проблема у понашању и указано је на ефикасне моделе, стратегије и интервенције које је могуће применити у школском окружењу. Представљени истраживачки налази омогућавају да се сагледају карактеристике проблема у понашању ученика, нуде одговор на питање ефективних модела и интервенција развојне превенције, те указују на могуће правце превентивног деловања у условима школске средине. Формулисане педагошке импликације и препоруке могу бити полазна основа у процесу планирања и примене превентивних програма који имају позитивне ефекте у домену креирања сигурнијег и безбеднијег школског окружења. PB - Београд : Институт за педагошка истраживања T2 - Настава и учење у процесима модернизације Србије T1 - Превенцијa проблема у понашању ученика као претпоставка сигурне и безбедне школске средине EP - 275 SP - 255 ER -
@inbook{ author = "Поповић-Ћитић, Бранислава", year = "2019", abstract = "У раду Превенцијa проблема у понашању ученика као претпоставка сигурне и безбедне школске срединe Браниславе Поповић-Ћитић указано је да креирање сигурне и безбедне школске средине, као значајне претпоставке унапређивања доступности, праведности и партиципативности у образовању, представља једну од централних тема истраживача и практичара из области школске педагогије. Полазећи од чињенице сигурна и безбедна школа има бројне позитивне ефекте у домену превенције различитих видова проблема у понашању ученика, постављени су оквири научноистраживачког рада како би се одговорило на питање начина коципирања превенције проблема у понашању и указано је на ефикасне моделе, стратегије и интервенције које је могуће применити у школском окружењу. Представљени истраживачки налази омогућавају да се сагледају карактеристике проблема у понашању ученика, нуде одговор на питање ефективних модела и интервенција развојне превенције, те указују на могуће правце превентивног деловања у условима школске средине. Формулисане педагошке импликације и препоруке могу бити полазна основа у процесу планирања и примене превентивних програма који имају позитивне ефекте у домену креирања сигурнијег и безбеднијег школског окружења.", publisher = "Београд : Институт за педагошка истраживања", journal = "Настава и учење у процесима модернизације Србије", booktitle = "Превенцијa проблема у понашању ученика као претпоставка сигурне и безбедне школске средине", pages = "275-255" }
Поповић-Ћитић, Б.. (2019). Превенцијa проблема у понашању ученика као претпоставка сигурне и безбедне школске средине. in Настава и учење у процесима модернизације Србије Београд : Институт за педагошка истраживања., 255-275.
Поповић-Ћитић Б. Превенцијa проблема у понашању ученика као претпоставка сигурне и безбедне школске средине. in Настава и учење у процесима модернизације Србије. 2019;:255-275..
Поповић-Ћитић, Бранислава, "Превенцијa проблема у понашању ученика као претпоставка сигурне и безбедне школске средине" in Настава и учење у процесима модернизације Србије (2019):255-275.