Приказ основних података о документу

dc.contributorЛазаревић, Емилија
dc.contributorГутвајн, Николета
dc.contributorМалинић, Душица
dc.contributorШева, Нада
dc.contributorАлибабић, Шефика
dc.contributorГајић, Оливера
dc.contributorСтојановић, Александар
dc.creatorШевкушић, Славица
dc.date.accessioned2021-04-29T09:26:54Z
dc.date.available2021-04-29T09:26:54Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.isbn978-86-7447-150-0
dc.identifier.urihttp://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/401
dc.description.abstractУ раду Статус квалитативних истраживања и њихов допринос образовној политици и пракси у Србији: метаанализа Славица Шевкушић разматра карактеристике квалитативне парадигме, као релативно нове истраживачке оријентације у проучавању образовања и васпитања у Србији. Ауторка анализира 34 квалитативна истраживања која представљају резутат рада на пројектима Института за педагошка истраживања и који су објављени у периоду од 2011. до 2019. године у релевантним научним часописима у Србији и иностранству. Примењен је метааналитички приступ како би се испитало који су истраживачки приступи и методе коришћени, какав је квалитет изабраних истраживања и какав је њихов допринос креирању образовне политике и праксе. У закључним разматрањима истакнут је потенцијал квалитативних истраживања за обухватније и дубље проучавање образовања као комплексног друштвеног феномена.sr
dc.language.isosrsr
dc.publisherБеоград : Институт за педагошка истраживањаsr
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Integrated and Interdisciplinary Research (IIR or III)/47008/RS//sr
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.sourceНастава и учење у процесима модернизације Србијеsr
dc.subjectобразовањеsr
dc.subjectваспитањеsr
dc.subjectСрбијаsr
dc.subjectобразовна политикаsr
dc.titleСтатус квалитативних истраживања и њихов допринос образовној политици и пракси у Србији: Метаанализаsr
dc.typebookPartsr
dc.rights.licenseBYsr
dc.citation.epage301
dc.citation.spage277
dc.description.otherНазив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 51sr
dc.identifier.fulltexthttp://ipir.ipisr.org.rs/bitstream/id/982/Status_kvalitativnih_2019.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_401
dc.type.versionpublishedVersionsr


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу