Doktorati
Recent Submissions
-
Društveno poreklo studenata u Srbiji: nejednakosti u pristupu i ishodu studiranja / Social origin of students in Serbia: inequalities in the access and the attainment in higher education
(Универзитет у Београду, Филозофски факултет, 2022) -
Correlation of parental monitoring and externalising problem behaviour in secondary school students. / Povezanost roditeljskog nadzora i eksternalizovanih problema u ponašanju kod učenika srednjih škola
(Univerzitet u Beogradu, Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2018) -
Development of reading competency through scaffolded peer interaction and individual activity / Razvoj čitalačke kompetencije kroz posredovanu vršnjačku interakciju i individualnu aktivnost
(Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, 2017) -
The social interaction of students with developmental disabilities in primary schools / Socijalna interakcija učenika sa smetnjama u razvoju u osnovnoj školi
(Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, 2015) -
Evaluation of the correlative-integrativeapproach in teaching environmental educationcontent / Evaluacija korelacijsko-integracijskog metodičkog sistema u obradi sadržaja ekološkog obrazovanja
(Univerzitet u Novom Sadu, Filozofski fakultet, 2015) -
Possibilities and limitations of developmentstudents autonomy in school / Mogućnosti i ograničenja razvoja autonomije učenika u vaspitno-obrazovnom procesu
(Univerzitet u Novom Sadu, Filozofski fakultet, 2015) -
Teachers strategies in developing students motivation for learning / Postupci nastavnika u razvijanju motivacije učenika za učenje
(Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, 2015) -
Teachers´ pedagogical approaches in working with underachievers / Pedagoški pristupi nastavnika u radu sa neuspešnim učenicima
(Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, 2014) -
Construing change: professional development of primary and secondary school teachers / Konstruisanje promene: profesionalni razvoj nastavnika osnovnih i srednjih škola
(Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, 2014) -
Normative-stylistic aspects of culture of expression in secondary school students / Normativno-stilistički aspekti kulture izražavanja srednjoškolaca
(Univerzitet u Kragujevcu, Filološko-umetnički fakultet, 2013) -
The possibilities and limitations of the inclusion of children with developmental difficulties in regular primary schools / Mogućnosti i ograničenja inkluzije dece sa teškoćama u razvoju u redovne osnovne škole
(Univerzitet u Novom Sadu, Filozofski fakultet, 2010) -
Constructivist approach to student academic achievement / Konstruktivistički pristup obrazovnom postignuću učenika
(Univerzitet u Novom Sadu, Filozofski fakultet, 2009) -
Scope and limitations of qualitative research in pedagogy / Dometi i ograniĉenja kvalitativnih istraţivanja u pedagogiji
(Univerzitet u Novom Sadu, Filozofski fakultet, 2008)