Приказ основних података о документу
Инклузивно образовање деце са сметњама у развоју из перспективе учитеља и наставника
dc.contributor | Лазаревић, Емилија | |
dc.contributor | Гутвајн, Николета | |
dc.contributor | Малинић, Душица | |
dc.contributor | Шева, Нада | |
dc.contributor | Стојиљковић, Снежана | |
dc.contributor | Кнежевић-Флорић, Оливера | |
dc.contributor | Ђоковић, Сања | |
dc.creator | Вујачић, Миља | |
dc.date.accessioned | 2021-04-27T10:30:26Z | |
dc.date.available | 2021-04-27T10:30:26Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.isbn | 978-86-7447-142-5 | |
dc.identifier.uri | http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/396 | |
dc.description.abstract | Миља Вујачић у раду Инклузивно образовање деце са сметњама у развоју из перспективе учитеља и наставника даје преглед истраживачких налаза који су у фокусу имали испитивање ставова наставника према инклузији, њихових имплицитних педагогија, искустава и мишљења о практичној реализацији ове идеје, као и њихових перцепција о властитој припремљености за рад са децом са сметњама у развоју. Истраживачки налази су прикупљени у нашој земљи у периоду од увођења законске регулативе у области инклузивног образовања до данас, указују на умерено позитивне ставове учитеља и наставника према инклузији, на то да уверења учитеља и наставника о детету нису у складу са филозофијом образовања која је у основи инклузије, за разлику од њихових уверења о дечијем развоју, учењу и властитим улогама у овом процесу, недовољну припремљеност учитеља и наставника за инклузију, као и на њихова негативна мишљења о самој реализацији ове идеје у пракси. Ауторка на њима заснива и изводи препоруке за образовну политику и праксу. | sr |
dc.language.iso | sr | sr |
dc.publisher | Београд : Институт за педагошка истраживања | sr |
dc.relation | info:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Integrated and Interdisciplinary Research (IIR or III)/47008/RS// | sr |
dc.rights | openAccess | sr |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.source | Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији | sr |
dc.subject | инклузивно образовање | sr |
dc.subject | сметње у развоју | sr |
dc.subject | учитељ | sr |
dc.subject | наставник | sr |
dc.subject | инклузија | sr |
dc.title | Инклузивно образовање деце са сметњама у развоју из перспективе учитеља и наставника | sr |
dc.type | bookPart | sr |
dc.rights.license | BY | sr |
dc.citation.epage | 278 | |
dc.citation.spage | 265 | |
dc.description.other | Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 47 | sr |
dc.identifier.fulltext | http://ipir.ipisr.org.rs/bitstream/id/938/Inkluzivno_obrazovanje_2018.pdf | |
dc.identifier.rcub | https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_396 | |
dc.type.version | publishedVersion | sr |