Приказ основних података о документу

dc.contributorЛазаревић, Емилија
dc.contributorГутвајн, Николета
dc.contributorМалинић, Душица
dc.contributorШева, Нада
dc.contributorСтојиљковић, Снежана
dc.contributorКнежевић-Флорић, Оливера
dc.contributorЂоковић, Сања
dc.creatorВујачић, Миља
dc.date.accessioned2021-04-27T10:30:26Z
dc.date.available2021-04-27T10:30:26Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.isbn978-86-7447-142-5
dc.identifier.urihttp://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/396
dc.description.abstractМиља Вујачић у раду Инклузивно образовање деце са сметњама у развоју из перспективе учитеља и наставника даје преглед истраживачких налаза који су у фокусу имали испитивање ставова наставника према инклузији, њихових имплицитних педагогија, искустава и мишљења о практичној реализацији ове идеје, као и њихових перцепција о властитој припремљености за рад са децом са сметњама у развоју. Истраживачки налази су прикупљени у нашој земљи у периоду од увођења законске регулативе у области инклузивног образовања до данас, указују на умерено позитивне ставове учитеља и наставника према инклузији, на то да уверења учитеља и наставника о детету нису у складу са филозофијом образовања која је у основи инклузије, за разлику од њихових уверења о дечијем развоју, учењу и властитим улогама у овом процесу, недовољну припремљеност учитеља и наставника за инклузију, као и на њихова негативна мишљења о самој реализацији ове идеје у пракси. Ауторка на њима заснива и изводи препоруке за образовну политику и праксу.sr
dc.language.isosrsr
dc.publisherБеоград : Институт за педагошка истраживањаsr
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Integrated and Interdisciplinary Research (IIR or III)/47008/RS//sr
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.sourceУнапређивање квалитета и доступности образовања у Србијиsr
dc.subjectинклузивно образовањеsr
dc.subjectсметње у развојуsr
dc.subjectучитељsr
dc.subjectнаставникsr
dc.subjectинклузијаsr
dc.titleИнклузивно образовање деце са сметњама у развоју из перспективе учитеља и наставникаsr
dc.typebookPartsr
dc.rights.licenseBYsr
dc.citation.epage278
dc.citation.spage265
dc.description.otherНазив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 47sr
dc.identifier.fulltexthttp://ipir.ipisr.org.rs/bitstream/id/938/Inkluzivno_obrazovanje_2018.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_396
dc.type.versionpublishedVersionsr


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу