Приказ основних података о документу
Примена коучинга у контексту професионалног развоја наставника
dc.contributor | Лазаревић, Емилија | |
dc.contributor | Гутвајн, Николета | |
dc.contributor | Малинић, Душица | |
dc.contributor | Шева, Нада | |
dc.contributor | Стојиљковић, Снежана | |
dc.contributor | Кнежевић-Флорић, Оливера | |
dc.contributor | Ђоковић, Сања | |
dc.creator | Павловић, Јелена | |
dc.date.accessioned | 2021-04-27T10:29:50Z | |
dc.date.available | 2021-04-27T10:29:50Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.isbn | 978-86-7447-142-5 | |
dc.identifier.uri | http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/394 | |
dc.description.abstract | Рад Јелене Павловић Примена коучинга у контексту професионалног развоја наставника усмерен је на приказ и евалуацију једног модела групног коучинга као облика професионалног развоја наставника. У првом делу рада ауторка разматра појам коучинга и основне принципе на којима почива ова развојна интервенција. Као илустрација је приказан модел групног коучинга Развојна лабораторија који је дизајниран и примењен у раду са наставницима једне београдске основне школе. Резултати евалуације овог програма групног коучинга указују на позитивне перцепције програма из угла наставника, као и на постепено репозиционирање наставника као агенса промене. Кључне предуслове промене у процесу групног коучинга одиграла је елаборација емоционалних аспеката идентитета наставника. Ауторка указује да упркос овим позитивним исходима, учествовање у Развојној лабораторији није значајније променило перцепцију наставника о томе да је, заправо, образовни систем кључно место промене њихове праксе. | sr |
dc.language.iso | sr | sr |
dc.publisher | Београд : Институт за педагошка истраживања | sr |
dc.relation | info:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Integrated and Interdisciplinary Research (IIR or III)/47008/RS// | sr |
dc.rights | openAccess | sr |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.source | Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији | sr |
dc.subject | професионални развој | sr |
dc.subject | наставник | sr |
dc.subject | коучинг | sr |
dc.subject | школа | sr |
dc.title | Примена коучинга у контексту професионалног развоја наставника | sr |
dc.type | bookPart | sr |
dc.rights.license | BY | sr |
dc.citation.epage | 214 | |
dc.citation.spage | 195 | |
dc.description.other | Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 47 | sr |
dc.identifier.fulltext | http://ipir.ipisr.org.rs/bitstream/id/935/bitstream_935.pdf | |
dc.identifier.rcub | https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_394 | |
dc.type.version | publishedVersion | sr |