Приказ основних података о документу

dc.contributorЛазаревић, Емилија
dc.contributorГутвајн, Николета
dc.contributorМалинић, Душица
dc.contributorШева, Нада
dc.contributorСтојиљковић, Снежана
dc.contributorКнежевић-Флорић, Оливера
dc.contributorЂоковић, Сања
dc.creatorПавловић, Јелена
dc.date.accessioned2021-04-27T10:29:50Z
dc.date.available2021-04-27T10:29:50Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.isbn978-86-7447-142-5
dc.identifier.urihttp://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/394
dc.description.abstractРад Јелене Павловић Примена коучинга у контексту професионалног развоја наставника усмерен је на приказ и евалуацију једног модела групног коучинга као облика професионалног развоја наставника. У првом делу рада ауторка разматра појам коучинга и основне принципе на којима почива ова развојна интервенција. Као илустрација је приказан модел групног коучинга Развојна лабораторија који је дизајниран и примењен у раду са наставницима једне београдске основне школе. Резултати евалуације овог програма групног коучинга указују на позитивне перцепције програма из угла наставника, као и на постепено репозиционирање наставника као агенса промене. Кључне предуслове промене у процесу групног коучинга одиграла је елаборација емоционалних аспеката идентитета наставника. Ауторка указује да упркос овим позитивним исходима, учествовање у Развојној лабораторији није значајније променило перцепцију наставника о томе да је, заправо, образовни систем кључно место промене њихове праксе.sr
dc.language.isosrsr
dc.publisherБеоград : Институт за педагошка истраживањаsr
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Integrated and Interdisciplinary Research (IIR or III)/47008/RS//sr
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.sourceУнапређивање квалитета и доступности образовања у Србијиsr
dc.subjectпрофесионални развојsr
dc.subjectнаставникsr
dc.subjectкоучингsr
dc.subjectшколаsr
dc.titleПримена коучинга у контексту професионалног развоја наставникаsr
dc.typebookPartsr
dc.rights.licenseBYsr
dc.citation.epage214
dc.citation.spage195
dc.description.otherНазив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 47sr
dc.identifier.fulltexthttp://ipir.ipisr.org.rs/bitstream/id/935/bitstream_935.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_394
dc.type.versionpublishedVersionsr


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу