IPIR - Repository of the Institute for Educational Research
Institute for Educational Research
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
View Item 
  •   IPIR
  • IPI
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • View Item
  •   IPIR
  • IPI
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Примена коучинга у контексту професионалног развоја наставника

Thumbnail
2018
bitstream_935.pdf (1.847Mb)
Authors
Павловић, Јелена
Contributors
Лазаревић, Емилија
Гутвајн, Николета
Малинић, Душица
Шева, Нада
Стојиљковић, Снежана
Кнежевић-Флорић, Оливера
Ђоковић, Сања
Book part (Published version)
Metadata
Show full item record
Abstract
Рад Јелене Павловић Примена коучинга у контексту професионалног развоја наставника усмерен је на приказ и евалуацију једног модела групног коучинга као облика професионалног развоја наставника. У првом делу рада ауторка разматра појам коучинга и основне принципе на којима почива ова развојна интервенција. Као илустрација је приказан модел групног коучинга Развојна лабораторија који је дизајниран и примењен у раду са наставницима једне београдске основне школе. Резултати евалуације овог програма групног коучинга указују на позитивне перцепције програма из угла наставника, као и на постепено репозиционирање наставника као агенса промене. Кључне предуслове промене у процесу групног коучинга одиграла је елаборација емоционалних аспеката идентитета наставника. Ауторка указује да упркос овим позитивним исходима, учествовање у Развојној лабораторији није значајније променило перцепцију наставника о томе да је, заправо, образовни систем кључно место промене њихове праксе.
Keywords:
професионални развој / наставник / коучинг / школа
Source:
Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији, 2018, 195-214
Publisher:
  • Београд : Институт за педагошка истраживања
Funding / projects:
  • Improving the quality and accessibility of education in modernization processes in Serbia (RS-47008)
Note:
  • Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 47

ISBN: 978-86-7447-142-5

[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_394
URI
http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/394
Collections
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • Biblioteka "Pedagoška teorija i praksa"
Institution/Community
IPI
TY  - CHAP
AU  - Павловић, Јелена
PY  - 2018
UR  - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/394
AB  - Рад Јелене Павловић Примена коучинга у контексту професионалног
развоја наставника усмерен је на приказ и евалуацију једног модела групног
коучинга као облика професионалног развоја наставника. У првом делу рада
ауторка разматра појам коучинга и основне принципе на којима почива
ова развојна интервенција. Као илустрација је приказан модел групног
коучинга Развојна лабораторија који је дизајниран и примењен у раду са
наставницима једне београдске основне школе. Резултати евалуације овог
програма групног коучинга указују на позитивне перцепције програма из
угла наставника, као и на постепено репозиционирање наставника као агенса
промене. Кључне предуслове промене у процесу групног коучинга одиграла
је елаборација емоционалних аспеката идентитета наставника. Ауторка
указује да упркос овим позитивним исходима, учествовање у Развојној
лабораторији није значајније променило перцепцију наставника о томе да
је, заправо, образовни систем кључно место промене њихове праксе.
PB  - Београд : Институт за педагошка истраживања
T2  - Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији
T1  - Примена коучинга у контексту професионалног развоја наставника
EP  - 214
SP  - 195
ER  - 
@inbook{
author = "Павловић, Јелена",
year = "2018",
abstract = "Рад Јелене Павловић Примена коучинга у контексту професионалног
развоја наставника усмерен је на приказ и евалуацију једног модела групног
коучинга као облика професионалног развоја наставника. У првом делу рада
ауторка разматра појам коучинга и основне принципе на којима почива
ова развојна интервенција. Као илустрација је приказан модел групног
коучинга Развојна лабораторија који је дизајниран и примењен у раду са
наставницима једне београдске основне школе. Резултати евалуације овог
програма групног коучинга указују на позитивне перцепције програма из
угла наставника, као и на постепено репозиционирање наставника као агенса
промене. Кључне предуслове промене у процесу групног коучинга одиграла
је елаборација емоционалних аспеката идентитета наставника. Ауторка
указује да упркос овим позитивним исходима, учествовање у Развојној
лабораторији није значајније променило перцепцију наставника о томе да
је, заправо, образовни систем кључно место промене њихове праксе.",
publisher = "Београд : Институт за педагошка истраживања",
journal = "Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији",
booktitle = "Примена коучинга у контексту професионалног развоја наставника",
pages = "214-195"
}
Павловић, Ј.. (2018). Примена коучинга у контексту професионалног развоја наставника. in Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији
Београд : Институт за педагошка истраживања., 195-214.
Павловић Ј. Примена коучинга у контексту професионалног развоја наставника. in Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији. 2018;:195-214..
Павловић, Јелена, "Примена коучинга у контексту професионалног развоја наставника" in Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији (2018):195-214.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About IPIR | Send Feedback

OpenAIRERCUB
 

 

All of DSpaceCommunitiesAuthorsTitlesSubjectsThis institutionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About IPIR | Send Feedback

OpenAIRERCUB