Приказ основних података о документу

dc.contributorЛазаревић, Емилија
dc.contributorГутвајн, Николета
dc.contributorМалинић, Душица
dc.contributorШева, Нада
dc.contributorСтојиљковић, Снежана
dc.contributorКнежевић-Флорић, Оливера
dc.contributorЂоковић, Сања
dc.creatorКадијевић, Ђорђе
dc.date.accessioned2021-04-27T10:29:39Z
dc.date.available2021-04-27T10:29:39Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.isbn978-86-7447-142-5
dc.identifier.urihttp://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/393
dc.description.abstractУ раду Методички аспекти моделирања података посредством интерактивних графикона Ђорђе М. Кадијевић указује да је рад са подацима једна од главних области савременог образовања, посебно у тзв. STEM дисциплинама. Аутор разматра елементарно моделирање података коришћењем интерактивних графикона и упућује на образовне вредности овог приступа.sr
dc.language.isosrsr
dc.publisherБеоград : Институт за педагошка истраживањаsr
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Integrated and Interdisciplinary Research (IIR or III)/47008/RS//sr
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.sourceУнапређивање квалитета и доступности образовања у Србијиsr
dc.subjectмоделирање податакаsr
dc.subjectобразовне вредностиsr
dc.subjectинтерактивни графикониsr
dc.titleМетодички аспекти моделирања података посредством интерактивних графиконаsr
dc.typebookPartsr
dc.rights.licenseBYsr
dc.citation.epage194
dc.citation.spage183
dc.description.otherНазив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 47sr
dc.identifier.fulltexthttp://ipir.ipisr.org.rs/bitstream/id/934/bitstream_934.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_393
dc.type.versionpublishedVersionsr


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу