Приказ основних података о документу
Подстицање отворености за учење и развој: Истраживачки налази о компонентама у процесу учења
Podsticanje otvorenosti za učenje i razvoj: Istraživački nalazi o komponentama u procesu učenja
dc.contributor | Лазаревић, Емилија | |
dc.contributor | Гутвајн, Николета | |
dc.contributor | Малинић, Душица | |
dc.contributor | Шева, Нада | |
dc.contributor | Стојиљковић, Снежана | |
dc.contributor | Кнежевић-Флорић, Оливера | |
dc.contributor | Ђоковић, Сања | |
dc.creator | Мирков, Снежана | |
dc.date.accessioned | 2021-04-26T09:24:52Z | |
dc.date.available | 2021-04-26T09:24:52Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.isbn | 978-86-7447-142-5 | |
dc.identifier.uri | http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/388 | |
dc.description.abstract | У раду Подстицање отворености за учење и развој: истраживачки налази о компонентама у процесу учења Снежана Мирков приказује резултате свог истраживања о компонентама у процесу учења као предусловима за целоживотно учење. Циљ истраживања био је да се испитају односи између епистемолошких уверења, циљева и стратегија учења и саморегулације у процесу учења, као и односи појединих компонената са ефектима учења. Добијени резултати указују да су примена појединих приступа учењу и ниво развијености епистемолошких уверења повезани са напредовањем током студија. Успешнији студенти у већој мери примењују дубински приступ учењу, а поједине димензије епистемолошких уверења повезане су са различитим индикаторима академског успеха. Епистемолошка уверења су повезана са циљевима, стратегијама учења и индикаторима саморегулације. На основу приказаних резултата ауторка изводи импликације за подстицање развоја личних капацитета студената које могу допринети усавршавању процеса учења и подстицању отворености за учење и развој током читавог живота. | sr |
dc.language.iso | sr | sr |
dc.publisher | Београд : Институт за педагошка истраживања | sr |
dc.relation | info:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Integrated and Interdisciplinary Research (IIR or III)/47008/RS// | sr |
dc.rights | openAccess | sr |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.source | Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији | sr |
dc.subject | учење | sr |
dc.subject | стратегија учења | sr |
dc.subject | процес учења | sr |
dc.subject | студенти | sr |
dc.subject | učenje | |
dc.subject | strategija učenja | |
dc.subject | proces učenja | |
dc.subject | student | |
dc.title | Подстицање отворености за учење и развој: Истраживачки налази о компонентама у процесу учења | sr |
dc.title | Podsticanje otvorenosti za učenje i razvoj: Istraživački nalazi o komponentama u procesu učenja | |
dc.type | bookPart | sr |
dc.rights.license | BY | sr |
dc.citation.epage | 146 | |
dc.citation.spage | 123 | |
dc.description.other | Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 47 | sr |
dc.identifier.fulltext | http://ipir.ipisr.org.rs/bitstream/id/2520/Podsticanje_otvorenosti_za_ucenje_i_razvoj_istrazivacki_nalazi_o_komponentama_u_procesu_ucenja_2018.pdf | |
dc.identifier.rcub | https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_388 | |
dc.type.version | publishedVersion | sr |