IPIR - Repository of the Institute for Educational Research
Institute for Educational Research
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
View Item 
  •   IPIR
  • IPI
  • Biblioteka "Pedagoška teorija i praksa"
  • View Item
  •   IPIR
  • IPI
  • Biblioteka "Pedagoška teorija i praksa"
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Чиниоци квалитетне наставе: Истраживања и препоруке за образовну праксу

Thumbnail
2018
bitstream_930.pdf (1.803Mb)
Authors
Теодоровић, Јелена
Contributors
Лазаревић, Емилија
Гутвајн, Николета
Малинић, Душица
Шева, Нада
Стојиљковић, Снежана
Кнежевић-Флорић, Оливера
Ђоковић, Сања
Book part (Published version)
Metadata
Show full item record
Abstract
У раду Јелене Теодоровић Чиниоци квалитетне наставе: истраживања и препоруке за образовну праксу анализира се утицај великог броја карактеристика ученика и наставних пракси на ученичко постигнуће из математике и биологије мерено на завршном тесту, као и интересовање ученика за ове предмете. Утврђено је да постигнуће ученика и њихово интересовање за математику и биологију највише зависе од ученичких фактора, као што су социоекономски статус ученика, импулсивност, савесност, родитељска укљученост, пол, претходно постигнуће и читалачке навике. Такође, значајан утицај на интересовање ученика за оба предмета имају наставне праксе, као што су ефективно управљање временом, клима усмерена на учење, структурирање, оријентација, вежбање, моделовање, постављање питања и вредновање. Ауторка даје препоруке за креирање и спровођење образовних политика које могу модификовати утицај ученичких и наставних чинилаца тако да се побољша постигнуће ученика и повећа њихова заинтересованост за о...дређени наставни предмет.

Keywords:
математика / биологија / ученици / социоекономски статус
Source:
Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији, 2018, 107-122
Publisher:
  • Београд : Институт за педагошка истраживања
Funding / projects:
  • Improving the quality and accessibility of education in modernization processes in Serbia (RS-47008)
Note:
  • Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 47

ISBN: 978-86-7447-142-5

[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_387
URI
http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/387
Collections
  • Biblioteka "Pedagoška teorija i praksa"
Institution/Community
IPI
TY  - CHAP
AU  - Теодоровић, Јелена
PY  - 2018
UR  - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/387
AB  - У раду Јелене Теодоровић Чиниоци квалитетне наставе: истраживања
и препоруке за образовну праксу анализира се утицај великог броја
карактеристика ученика и наставних пракси на ученичко постигнуће из
математике и биологије мерено на завршном тесту, као и интересовање
ученика за ове предмете. Утврђено је да постигнуће ученика и њихово
интересовање за математику и биологију највише зависе од ученичких
фактора, као што су социоекономски статус ученика, импулсивност,
савесност, родитељска укљученост, пол, претходно постигнуће и читалачке
навике. Такође, значајан утицај на интересовање ученика за оба предмета
имају наставне праксе, као што су ефективно управљање временом, клима
усмерена на учење, структурирање, оријентација, вежбање, моделовање,
постављање питања и вредновање. Ауторка даје препоруке за креирање и
спровођење образовних политика које могу модификовати утицај ученичких
и наставних чинилаца тако да се побољша постигнуће ученика и повећа
њихова заинтересованост за одређени наставни предмет.
PB  - Београд : Институт за педагошка истраживања
T2  - Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији
T1  - Чиниоци квалитетне наставе: Истраживања и препоруке за образовну праксу
EP  - 122
SP  - 107
ER  - 
@inbook{
author = "Теодоровић, Јелена",
year = "2018",
abstract = "У раду Јелене Теодоровић Чиниоци квалитетне наставе: истраживања
и препоруке за образовну праксу анализира се утицај великог броја
карактеристика ученика и наставних пракси на ученичко постигнуће из
математике и биологије мерено на завршном тесту, као и интересовање
ученика за ове предмете. Утврђено је да постигнуће ученика и њихово
интересовање за математику и биологију највише зависе од ученичких
фактора, као што су социоекономски статус ученика, импулсивност,
савесност, родитељска укљученост, пол, претходно постигнуће и читалачке
навике. Такође, значајан утицај на интересовање ученика за оба предмета
имају наставне праксе, као што су ефективно управљање временом, клима
усмерена на учење, структурирање, оријентација, вежбање, моделовање,
постављање питања и вредновање. Ауторка даје препоруке за креирање и
спровођење образовних политика које могу модификовати утицај ученичких
и наставних чинилаца тако да се побољша постигнуће ученика и повећа
њихова заинтересованост за одређени наставни предмет.",
publisher = "Београд : Институт за педагошка истраживања",
journal = "Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији",
booktitle = "Чиниоци квалитетне наставе: Истраживања и препоруке за образовну праксу",
pages = "122-107"
}
Теодоровић, Ј.. (2018). Чиниоци квалитетне наставе: Истраживања и препоруке за образовну праксу. in Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији
Београд : Институт за педагошка истраживања., 107-122.
Теодоровић Ј. Чиниоци квалитетне наставе: Истраживања и препоруке за образовну праксу. in Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији. 2018;:107-122..
Теодоровић, Јелена, "Чиниоци квалитетне наставе: Истраживања и препоруке за образовну праксу" in Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији (2018):107-122.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About IPIR | Send Feedback

OpenAIRERCUB
 

 

All of DSpaceCommunitiesAuthorsTitlesSubjectsThis institutionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About IPIR | Send Feedback

OpenAIRERCUB