Приказ основних података о документу

dc.contributorЛазаревић, Емилија
dc.contributorГутвајн, Николета
dc.contributorМалинић, Душица
dc.contributorШева, Нада
dc.contributorСтојиљковић, Снежана
dc.contributorКнежевић-Флорић, Оливера
dc.contributorЂоковић, Сања
dc.creatorПоловина, Нада
dc.date.accessioned2021-04-26T09:24:31Z
dc.date.available2021-04-26T09:24:31Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.isbn978-86-7447-142-5
dc.identifier.urihttp://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/386
dc.description.abstractУ раду Наде Половине Подстицање позитивног развоја деце и младих кроз партнерство породице и школе разматра се питање каква врста односа између школе/наставника и породице/родитеља може допринети развоју функционално вредних понашања деце и младих који одрастају у 21. веку. У оквиру више тематских целина сагледане су кључне одреднице парадигме позитивног развоја деце и младих као теоријског оквира који је усмеравао истраживања ове теме, приказани су резултати теоријских истраживања проблема/ограничења постојеће парадигме сарадње родитеља и наставника и праваца неопходних промена, као и резултати емпиријских истраживања, која су инспирисана идејом потребних промена у правцу доприноса позитивном развоју ученика, које су сагледане из угла родитеља и наставника. Формулисане препоруке указаују на конкретне акције школе као институције и наставника у правцу реконструкције постојећих модела праксе на линији промена у тематско-комуникацијском оквиру сарадње са родитељима као изворима за унапређивање наставникове праксе рада са ученицима, посебно истичући значај рада на подизању мотивације за сарадњу.sr
dc.language.isosrsr
dc.publisherБеоград : Институт за педагошка истраживањаsr
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Integrated and Interdisciplinary Research (IIR or III)/47008/RS//sr
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.sourceУнапређивање квалитета и доступности образовања у Србијиsr
dc.subjectпородицаsr
dc.subjectшколаsr
dc.subjectпозитивни развојsr
dc.subjectдецаsr
dc.subjectмладиsr
dc.subjectодносиsr
dc.subjectсарадњаsr
dc.titleПодстицање позитивног развоја деце и младих кроз партнерство породице и школеsr
dc.typebookPartsr
dc.rights.licenseBYsr
dc.citation.epage106
dc.citation.spage85
dc.description.otherНазив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 47sr
dc.identifier.fulltexthttp://ipir.ipisr.org.rs/bitstream/id/929/Posticanje_pozitivnog_2018.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_386
dc.type.versionpublishedVersionsr


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу