Подстицање позитивног развоја деце и младих кроз партнерство породице и школе
Authors
Половина, НадаContributors
Лазаревић, Емилија
Гутвајн, Николета

Малинић, Душица

Шева, Нада

Стојиљковић, Снежана
Кнежевић-Флорић, Оливера
Ђоковић, Сања
Book part (Published version)
Metadata
Show full item recordAbstract
У раду Наде Половине Подстицање позитивног развоја деце и
младих кроз партнерство породице и школе разматра се питање каква врста
односа између школе/наставника и породице/родитеља може допринети
развоју функционално вредних понашања деце и младих који одрастају у
21. веку. У оквиру више тематских целина сагледане су кључне одреднице
парадигме позитивног развоја деце и младих као теоријског оквира који
је усмеравао истраживања ове теме, приказани су резултати теоријских
истраживања проблема/ограничења постојеће парадигме сарадње родитеља
и наставника и праваца неопходних промена, као и резултати емпиријских
истраживања, која су инспирисана идејом потребних промена у правцу
доприноса позитивном развоју ученика, које су сагледане из угла родитеља
и наставника. Формулисане препоруке указаују на конкретне акције школе
као институције и наставника у правцу реконструкције постојећих модела
праксе на линији промена у тематско-комуникацијском оквиру сарадње
са родитељима као изво...рима за унапређивање наставникове праксе рада
са ученицима, посебно истичући значај рада на подизању мотивације за
сарадњу.
Keywords:
породица / школа / позитивни развој / деца / млади / односи / сарадњаSource:
Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији, 2018, 85-106Publisher:
- Београд : Институт за педагошка истраживања
Funding / projects:
- Improving the quality and accessibility of education in modernization processes in Serbia (RS-47008)
Note:
- Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 47
Institution/Community
IPITY - CHAP AU - Половина, Нада PY - 2018 UR - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/386 AB - У раду Наде Половине Подстицање позитивног развоја деце и младих кроз партнерство породице и школе разматра се питање каква врста односа између школе/наставника и породице/родитеља може допринети развоју функционално вредних понашања деце и младих који одрастају у 21. веку. У оквиру више тематских целина сагледане су кључне одреднице парадигме позитивног развоја деце и младих као теоријског оквира који је усмеравао истраживања ове теме, приказани су резултати теоријских истраживања проблема/ограничења постојеће парадигме сарадње родитеља и наставника и праваца неопходних промена, као и резултати емпиријских истраживања, која су инспирисана идејом потребних промена у правцу доприноса позитивном развоју ученика, које су сагледане из угла родитеља и наставника. Формулисане препоруке указаују на конкретне акције школе као институције и наставника у правцу реконструкције постојећих модела праксе на линији промена у тематско-комуникацијском оквиру сарадње са родитељима као изворима за унапређивање наставникове праксе рада са ученицима, посебно истичући значај рада на подизању мотивације за сарадњу. PB - Београд : Институт за педагошка истраживања T2 - Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији T1 - Подстицање позитивног развоја деце и младих кроз партнерство породице и школе EP - 106 SP - 85 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_386 ER -
@inbook{ author = "Половина, Нада", year = "2018", abstract = "У раду Наде Половине Подстицање позитивног развоја деце и младих кроз партнерство породице и школе разматра се питање каква врста односа између школе/наставника и породице/родитеља може допринети развоју функционално вредних понашања деце и младих који одрастају у 21. веку. У оквиру више тематских целина сагледане су кључне одреднице парадигме позитивног развоја деце и младих као теоријског оквира који је усмеравао истраживања ове теме, приказани су резултати теоријских истраживања проблема/ограничења постојеће парадигме сарадње родитеља и наставника и праваца неопходних промена, као и резултати емпиријских истраживања, која су инспирисана идејом потребних промена у правцу доприноса позитивном развоју ученика, које су сагледане из угла родитеља и наставника. Формулисане препоруке указаују на конкретне акције школе као институције и наставника у правцу реконструкције постојећих модела праксе на линији промена у тематско-комуникацијском оквиру сарадње са родитељима као изворима за унапређивање наставникове праксе рада са ученицима, посебно истичући значај рада на подизању мотивације за сарадњу.", publisher = "Београд : Институт за педагошка истраживања", journal = "Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији", booktitle = "Подстицање позитивног развоја деце и младих кроз партнерство породице и школе", pages = "106-85", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_386" }
Половина, Н.. (2018). Подстицање позитивног развоја деце и младих кроз партнерство породице и школе. in Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији Београд : Институт за педагошка истраживања., 85-106. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_386
Половина Н. Подстицање позитивног развоја деце и младих кроз партнерство породице и школе. in Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији. 2018;:85-106. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_386 .
Половина, Нада, "Подстицање позитивног развоја деце и младих кроз партнерство породице и школе" in Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији (2018):85-106, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_386 .