IPIR - Repository of the Institute for Educational Research
Institute for Educational Research
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
View Item 
  •   IPIR
  • IPI
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • View Item
  •   IPIR
  • IPI
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Подстицање позитивног развоја деце и младих кроз партнерство породице и школе

Thumbnail
2018
Posticanje_pozitivnog_2018.pdf (1.864Mb)
Authors
Половина, Нада
Contributors
Лазаревић, Емилија
Гутвајн, Николета
Малинић, Душица
Шева, Нада
Стојиљковић, Снежана
Кнежевић-Флорић, Оливера
Ђоковић, Сања
Book part (Published version)
Metadata
Show full item record
Abstract
У раду Наде Половине Подстицање позитивног развоја деце и младих кроз партнерство породице и школе разматра се питање каква врста односа између школе/наставника и породице/родитеља може допринети развоју функционално вредних понашања деце и младих који одрастају у 21. веку. У оквиру више тематских целина сагледане су кључне одреднице парадигме позитивног развоја деце и младих као теоријског оквира који је усмеравао истраживања ове теме, приказани су резултати теоријских истраживања проблема/ограничења постојеће парадигме сарадње родитеља и наставника и праваца неопходних промена, као и резултати емпиријских истраживања, која су инспирисана идејом потребних промена у правцу доприноса позитивном развоју ученика, које су сагледане из угла родитеља и наставника. Формулисане препоруке указаују на конкретне акције школе као институције и наставника у правцу реконструкције постојећих модела праксе на линији промена у тематско-комуникацијском оквиру сарадње са родитељима као изво...рима за унапређивање наставникове праксе рада са ученицима, посебно истичући значај рада на подизању мотивације за сарадњу.

Keywords:
породица / школа / позитивни развој / деца / млади / односи / сарадња
Source:
Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији, 2018, 85-106
Publisher:
  • Београд : Институт за педагошка истраживања
Funding / projects:
  • Improving the quality and accessibility of education in modernization processes in Serbia (RS-47008)
Note:
  • Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 47

ISBN: 978-86-7447-142-5

[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_386
URI
http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/386
Collections
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • Biblioteka "Pedagoška teorija i praksa"
Institution/Community
IPI
TY  - CHAP
AU  - Половина, Нада
PY  - 2018
UR  - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/386
AB  - У раду Наде Половине Подстицање позитивног развоја деце и
младих кроз партнерство породице и школе разматра се питање каква врста
односа између школе/наставника и породице/родитеља може допринети
развоју функционално вредних понашања деце и младих који одрастају у
21. веку. У оквиру више тематских целина сагледане су кључне одреднице
парадигме позитивног развоја деце и младих као теоријског оквира који
је усмеравао истраживања ове теме, приказани су резултати теоријских
истраживања проблема/ограничења постојеће парадигме сарадње родитеља
и наставника и праваца неопходних промена, као и резултати емпиријских
истраживања, која су инспирисана идејом потребних промена у правцу
доприноса позитивном развоју ученика, које су сагледане из угла родитеља
и наставника. Формулисане препоруке указаују на конкретне акције школе
као институције и наставника у правцу реконструкције постојећих модела
праксе на линији промена у тематско-комуникацијском оквиру сарадње
са родитељима као изворима за унапређивање наставникове праксе рада
са ученицима, посебно истичући значај рада на подизању мотивације за
сарадњу.
PB  - Београд : Институт за педагошка истраживања
T2  - Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији
T1  - Подстицање позитивног развоја деце и младих кроз партнерство породице и школе
EP  - 106
SP  - 85
ER  - 
@inbook{
author = "Половина, Нада",
year = "2018",
abstract = "У раду Наде Половине Подстицање позитивног развоја деце и
младих кроз партнерство породице и школе разматра се питање каква врста
односа између школе/наставника и породице/родитеља може допринети
развоју функционално вредних понашања деце и младих који одрастају у
21. веку. У оквиру више тематских целина сагледане су кључне одреднице
парадигме позитивног развоја деце и младих као теоријског оквира који
је усмеравао истраживања ове теме, приказани су резултати теоријских
истраживања проблема/ограничења постојеће парадигме сарадње родитеља
и наставника и праваца неопходних промена, као и резултати емпиријских
истраживања, која су инспирисана идејом потребних промена у правцу
доприноса позитивном развоју ученика, које су сагледане из угла родитеља
и наставника. Формулисане препоруке указаују на конкретне акције школе
као институције и наставника у правцу реконструкције постојећих модела
праксе на линији промена у тематско-комуникацијском оквиру сарадње
са родитељима као изворима за унапређивање наставникове праксе рада
са ученицима, посебно истичући значај рада на подизању мотивације за
сарадњу.",
publisher = "Београд : Институт за педагошка истраживања",
journal = "Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији",
booktitle = "Подстицање позитивног развоја деце и младих кроз партнерство породице и школе",
pages = "106-85"
}
Половина, Н.. (2018). Подстицање позитивног развоја деце и младих кроз партнерство породице и школе. in Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији
Београд : Институт за педагошка истраживања., 85-106.
Половина Н. Подстицање позитивног развоја деце и младих кроз партнерство породице и школе. in Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији. 2018;:85-106..
Половина, Нада, "Подстицање позитивног развоја деце и младих кроз партнерство породице и школе" in Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији (2018):85-106.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About IPIR | Send Feedback

OpenAIRERCUB
 

 

All of DSpaceCommunitiesAuthorsTitlesSubjectsThis institutionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About IPIR | Send Feedback

OpenAIRERCUB