Предшколски програми у Србији као претпоставка остваривања квалитета васпитне праксе
Аутори
Копас-Вукашиновић, ЕминаОстала ауторства
Лазаревић, ЕмилијаГутвајн, Николета
Малинић, Душица
Шева, Нада
Стојиљковић, Снежана
Кнежевић-Флорић, Оливера
Ђоковић, Сања
Поглавље у монографији (Објављена верзија)
Метаподаци
Приказ свих података о документуАпстракт
Предшколски систем образовања анализиран је у раду Емине
Копас-Вукашиновић Предшколски програми у Србији као претпоставка
остваривања квалитета васпитне праксе у коме је презентовано прегледно
истраживање чије су полазиште чинили национални стратешки циљеви
дугорочног развоја предшколског васпитања и образовања у Србији.
Ауторка је применом дескриптивне методе и поступком анализе садржаја
примарних и секундарних извора истраживања настојала установити
да ли и на који начин резултати истраживања предшколског васпитања
и образовања потврђују квалитет овог дела система институционалног
образовања и васпитања у Србији и у ком правцу би требало у наредном
периоду развијати, мењати и прилагођавати предшколски програм,
полазећи од савремених научно-технолошких, педагошко-психолошких
и социокултурних промена у друштвеној зајеници. Добијени налази могу
представљати добру полазну основу за развој система мера за унапређивање
образовне политике и праксе.
Кључне речи:
предшколско васпитање / образовање / Србија / предшколски програмИзвор:
Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији, 2018, 69-83Издавач:
- Београд : Институт за педагошка истраживања
Финансирање / пројекти:
- Унапређивање квалитета и доступности образовања у процесима модернизације Србије (RS-MESTD-Integrated and Interdisciplinary Research (IIR or III)-47008)
Напомена:
- Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 47
Колекције
Институција/група
IPITY - CHAP AU - Копас-Вукашиновић, Емина PY - 2018 UR - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/385 AB - Предшколски систем образовања анализиран је у раду Емине Копас-Вукашиновић Предшколски програми у Србији као претпоставка остваривања квалитета васпитне праксе у коме је презентовано прегледно истраживање чије су полазиште чинили национални стратешки циљеви дугорочног развоја предшколског васпитања и образовања у Србији. Ауторка је применом дескриптивне методе и поступком анализе садржаја примарних и секундарних извора истраживања настојала установити да ли и на који начин резултати истраживања предшколског васпитања и образовања потврђују квалитет овог дела система институционалног образовања и васпитања у Србији и у ком правцу би требало у наредном периоду развијати, мењати и прилагођавати предшколски програм, полазећи од савремених научно-технолошких, педагошко-психолошких и социокултурних промена у друштвеној зајеници. Добијени налази могу представљати добру полазну основу за развој система мера за унапређивање образовне политике и праксе. PB - Београд : Институт за педагошка истраживања T2 - Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији T1 - Предшколски програми у Србији као претпоставка остваривања квалитета васпитне праксе EP - 83 SP - 69 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_385 ER -
@inbook{ author = "Копас-Вукашиновић, Емина", year = "2018", abstract = "Предшколски систем образовања анализиран је у раду Емине Копас-Вукашиновић Предшколски програми у Србији као претпоставка остваривања квалитета васпитне праксе у коме је презентовано прегледно истраживање чије су полазиште чинили национални стратешки циљеви дугорочног развоја предшколског васпитања и образовања у Србији. Ауторка је применом дескриптивне методе и поступком анализе садржаја примарних и секундарних извора истраживања настојала установити да ли и на који начин резултати истраживања предшколског васпитања и образовања потврђују квалитет овог дела система институционалног образовања и васпитања у Србији и у ком правцу би требало у наредном периоду развијати, мењати и прилагођавати предшколски програм, полазећи од савремених научно-технолошких, педагошко-психолошких и социокултурних промена у друштвеној зајеници. Добијени налази могу представљати добру полазну основу за развој система мера за унапређивање образовне политике и праксе.", publisher = "Београд : Институт за педагошка истраживања", journal = "Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији", booktitle = "Предшколски програми у Србији као претпоставка остваривања квалитета васпитне праксе", pages = "83-69", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_385" }
Копас-Вукашиновић, Е.. (2018). Предшколски програми у Србији као претпоставка остваривања квалитета васпитне праксе. in Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији Београд : Институт за педагошка истраживања., 69-83. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_385
Копас-Вукашиновић Е. Предшколски програми у Србији као претпоставка остваривања квалитета васпитне праксе. in Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији. 2018;:69-83. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_385 .
Копас-Вукашиновић, Емина, "Предшколски програми у Србији као претпоставка остваривања квалитета васпитне праксе" in Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији (2018):69-83, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_385 .