Приказ основних података о документу
Имплицитне теорије креативности у школском контексту: Допринос квалитативних студија
dc.contributor | Лазаревић, Емилија | |
dc.contributor | Гутвајн, Николета | |
dc.contributor | Малинић, Душица | |
dc.contributor | Шева, Нада | |
dc.contributor | Стојиљковић, Снежана | |
dc.contributor | Кнежевић-Флорић, Оливера | |
dc.contributor | Ђоковић, Сања | |
dc.creator | Максић, Славица | |
dc.creator | Павловић, Јелена | |
dc.date.accessioned | 2021-04-26T09:23:52Z | |
dc.date.available | 2021-04-26T09:23:52Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.isbn | 978-86-7447-142-5 | |
dc.identifier.uri | http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/384 | |
dc.description.abstract | У раду Имплицитне теорије креативности у школском контексту: допринос квалитативних студија Славице Максић и Јелене Павловић дат је преглед квалитативних истраживања имплицитних теорија креативности у школском контексту. Приказана су досадашња истраживања имплицитних теорија креативности, модели за њихово проучавање, као и допринос квалитативних студија у овој области. Притом, ауторке посебну пажњу посвећују подстицању креативности у основној школи. Резултати приказаних студија указују на дилеме које се односе на вредновање креативности, на компетенције наставника и њихову агенсност. На основу прегледа квалитативних истраживања имплицитних теорија креативности у школском контексту, ауторке су формулисале препоруке за стварање бољих услова за развијање креативности у основној школи. | sr |
dc.language.iso | sr | sr |
dc.publisher | Београд : Институт за педагошка истраживања | sr |
dc.relation | info:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Integrated and Interdisciplinary Research (IIR or III)/47008/RS// | sr |
dc.rights | openAccess | sr |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.source | Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији | sr |
dc.subject | Креативност | sr |
dc.subject | Школа | sr |
dc.subject | подстицај | sr |
dc.subject | ученици | sr |
dc.title | Имплицитне теорије креативности у школском контексту: Допринос квалитативних студија | sr |
dc.type | bookPart | sr |
dc.rights.license | BY | sr |
dc.citation.epage | 67 | |
dc.citation.spage | 53 | |
dc.description.other | Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 47 | sr |
dc.identifier.fulltext | http://ipir.ipisr.org.rs/bitstream/id/927/Implicitne_teorije_2018.pdf | |
dc.identifier.rcub | https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_384 | |
dc.type.version | publishedVersion | sr |