Приказ основних података о документу

dc.contributorЛазаревић, Емилија
dc.contributorГутвајн, Николета
dc.contributorМалинић, Душица
dc.contributorШева, Нада
dc.contributorСтојиљковић, Снежана
dc.contributorКнежевић-Флорић, Оливера
dc.contributorЂоковић, Сања
dc.creatorМаксић, Славица
dc.creatorПавловић, Јелена
dc.date.accessioned2021-04-26T09:23:52Z
dc.date.available2021-04-26T09:23:52Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.isbn978-86-7447-142-5
dc.identifier.urihttp://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/384
dc.description.abstractУ раду Имплицитне теорије креативности у школском контексту: допринос квалитативних студија Славице Максић и Јелене Павловић дат је преглед квалитативних истраживања имплицитних теорија креативности у школском контексту. Приказана су досадашња истраживања имплицитних теорија креативности, модели за њихово проучавање, као и допринос квалитативних студија у овој области. Притом, ауторке посебну пажњу посвећују подстицању креативности у основној школи. Резултати приказаних студија указују на дилеме које се односе на вредновање креативности, на компетенције наставника и њихову агенсност. На основу прегледа квалитативних истраживања имплицитних теорија креативности у школском контексту, ауторке су формулисале препоруке за стварање бољих услова за развијање креативности у основној школи.sr
dc.language.isosrsr
dc.publisherБеоград : Институт за педагошка истраживањаsr
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Integrated and Interdisciplinary Research (IIR or III)/47008/RS//sr
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.sourceУнапређивање квалитета и доступности образовања у Србијиsr
dc.subjectКреативностsr
dc.subjectШколаsr
dc.subjectподстицајsr
dc.subjectученициsr
dc.titleИмплицитне теорије креативности у школском контексту: Допринос квалитативних студијаsr
dc.typebookPartsr
dc.rights.licenseBYsr
dc.citation.epage67
dc.citation.spage53
dc.description.otherНазив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 47sr
dc.identifier.fulltexthttp://ipir.ipisr.org.rs/bitstream/id/927/Implicitne_teorije_2018.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_384
dc.type.versionpublishedVersionsr


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу