Prikaz osnovnih podataka o dokumentu

dc.contributorЛазаревић, Емилија
dc.contributorГутвајн, Николета
dc.contributorМалинић, Душица
dc.contributorШева, Нада
dc.creatorЂуришић-Бојановић, Миросава
dc.date.accessioned2021-04-26T09:22:41Z
dc.date.available2021-04-26T09:22:41Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.isbn978-86-7447-142-5
dc.identifier.urihttp://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/382
dc.description.abstractУ раду Кључне компетенције за рад у друштву заснованом на знању: импликације за образовну политику и праксу Миросава Ђуришић-Бојановић анализира однос формалног образовања и рада и идентификује кључне професионалне компетенције из угла потреба савременог, постиндустријског друштва. Ауторка истиче да је когнитивна флексибилност идентификована као психолошки корелат групе кључних компетенција: спремност за промене, кооперативност, решавање сложених и контроверзних проблема, толерисање неизвесности, креативно решавање комплексних проблема, спремност за рад у тиму и мултикултуралној средини – које би требало не само да помогну у процесу транзиције младих из образовног система у сфери рада, већ и да допринесу одрживом организационом развоју. Имајући у виду комплексност процеса и проблема на које се односи анализа кључних професионалних и организационих компетенција, ауторка закључује да би неопходне интервенције морале бити усмерене на структурну подршку људским ресурсима, на оснаживање сарадње значајних друштвених система, као и на потребу да се осмисле механизми и стратегије између и унутар система рад-образовање који ће их повезивати.sr
dc.language.isosrsr
dc.publisherБеоград : Институт за педагошка истраживањаsr
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Integrated and Interdisciplinary Research (IIR or III)/47008/RS//sr
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.sourceУнапређивање квалитета и доступности образовања у Србијиsr
dc.subjectКомпетенције за радsr
dc.subjectМладиsr
dc.subjectОбразовањеsr
dc.subjectПрофесионални радsr
dc.titleКључне компетенције за рад у друштву заснованом на знању: Импликације за образовну политику и праксуsr
dc.typebookPartsr
dc.rights.licenseBYsr
dc.citation.epage32
dc.citation.spage15
dc.description.otherНазив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 47sr
dc.identifier.fulltexthttp://ipir.ipisr.org.rs/bitstream/id/925/bitstream_925.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_382
dc.type.versionpublishedVersionsr


Dokumenti

Thumbnail

Ovaj dokument se pojavljuje u sledećim kolekcijama

Prikaz osnovnih podataka o dokumentu