IPIR - Repozitorijum Instituta za pedagoška istraživanja
Institut za pedagoška istraživanja
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • Srpski (latinica) 
    • Engleski
    • Srpski (ćirilica)
    • Srpski (latinica)
  • Prijava
Pregled zapisa 
  •   IPIR
  • IPI
  • Biblioteka "Pedagoška teorija i praksa"
  • Pregled zapisa
  •   IPIR
  • IPI
  • Biblioteka "Pedagoška teorija i praksa"
  • Pregled zapisa
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Кључне компетенције за рад у друштву заснованом на знању: Импликације за образовну политику и праксу

Thumbnail
2018
bitstream_925.pdf (1.817Mb)
Autori
Ђуришић-Бојановић, Миросава
Ostala autorstva
Лазаревић, Емилија
Гутвајн, Николета
Малинић, Душица
Шева, Нада
Poglavlje u monografiji (Objavljena verzija)
Metapodaci
Prikaz svih podataka o dokumentu
Apstrakt
У раду Кључне компетенције за рад у друштву заснованом на знању: импликације за образовну политику и праксу Миросава Ђуришић-Бојановић анализира однос формалног образовања и рада и идентификује кључне професионалне компетенције из угла потреба савременог, постиндустријског друштва. Ауторка истиче да је когнитивна флексибилност идентификована као психолошки корелат групе кључних компетенција: спремност за промене, кооперативност, решавање сложених и контроверзних проблема, толерисање неизвесности, креативно решавање комплексних проблема, спремност за рад у тиму и мултикултуралној средини – које би требало не само да помогну у процесу транзиције младих из образовног система у сфери рада, већ и да допринесу одрживом организационом развоју. Имајући у виду комплексност процеса и проблема на које се односи анализа кључних професионалних и организационих компетенција, ауторка закључује да би неопходне интервенције морале бити усмерене на структурну подршку људским ресурсима, на ...оснаживање сарадње значајних друштвених система, као и на потребу да се осмисле механизми и стратегије између и унутар система рад-образовање који ће их повезивати.

Ključne reči:
Компетенције за рад / Млади / Образовање / Професионални рад
Izvor:
Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији, 2018, 15-32
Izdavač:
  • Београд : Институт за педагошка истраживања
Finansiranje / projekti:
  • Unapređivanje kvaliteta i dostupnosti obrazovanja u procesima modernizacije Srbije (RS-47008)
Napomena:
  • Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 47

ISBN: 978-86-7447-142-5

[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_382
URI
http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/382
Kolekcije
  • Biblioteka "Pedagoška teorija i praksa"
Institucija/grupa
IPI
TY  - CHAP
AU  - Ђуришић-Бојановић, Миросава
PY  - 2018
UR  - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/382
AB  - У раду Кључне компетенције за рад у друштву заснованом на знању:
импликације за образовну политику и праксу Миросава Ђуришић-Бојановић
анализира однос формалног образовања и рада и идентификује кључне
професионалне компетенције из угла потреба савременог, постиндустријског
друштва. Ауторка истиче да је когнитивна флексибилност идентификована
као психолошки корелат групе кључних компетенција: спремност за
промене, кооперативност, решавање сложених и контроверзних проблема,
толерисање неизвесности, креативно решавање комплексних проблема,
спремност за рад у тиму и мултикултуралној средини – које би требало
не само да помогну у процесу транзиције младих из образовног система у
сфери рада, већ и да допринесу одрживом организационом развоју. Имајући
у виду комплексност процеса и проблема на које се односи анализа кључних
професионалних и организационих компетенција, ауторка закључује да
би неопходне интервенције морале бити усмерене на структурну подршку
људским ресурсима, на оснаживање сарадње значајних друштвених система,
као и на потребу да се осмисле механизми и стратегије између и унутар
система рад-образовање који ће их повезивати.
PB  - Београд : Институт за педагошка истраживања
T2  - Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији
T1  - Кључне компетенције за рад у друштву заснованом на знању: Импликације за образовну политику и праксу
EP  - 32
SP  - 15
ER  - 
@inbook{
author = "Ђуришић-Бојановић, Миросава",
year = "2018",
abstract = "У раду Кључне компетенције за рад у друштву заснованом на знању:
импликације за образовну политику и праксу Миросава Ђуришић-Бојановић
анализира однос формалног образовања и рада и идентификује кључне
професионалне компетенције из угла потреба савременог, постиндустријског
друштва. Ауторка истиче да је когнитивна флексибилност идентификована
као психолошки корелат групе кључних компетенција: спремност за
промене, кооперативност, решавање сложених и контроверзних проблема,
толерисање неизвесности, креативно решавање комплексних проблема,
спремност за рад у тиму и мултикултуралној средини – које би требало
не само да помогну у процесу транзиције младих из образовног система у
сфери рада, већ и да допринесу одрживом организационом развоју. Имајући
у виду комплексност процеса и проблема на које се односи анализа кључних
професионалних и организационих компетенција, ауторка закључује да
би неопходне интервенције морале бити усмерене на структурну подршку
људским ресурсима, на оснаживање сарадње значајних друштвених система,
као и на потребу да се осмисле механизми и стратегије између и унутар
система рад-образовање који ће их повезивати.",
publisher = "Београд : Институт за педагошка истраживања",
journal = "Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији",
booktitle = "Кључне компетенције за рад у друштву заснованом на знању: Импликације за образовну политику и праксу",
pages = "32-15"
}
Ђуришић-Бојановић, М.. (2018). Кључне компетенције за рад у друштву заснованом на знању: Импликације за образовну политику и праксу. in Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији
Београд : Институт за педагошка истраживања., 15-32.
Ђуришић-Бојановић М. Кључне компетенције за рад у друштву заснованом на знању: Импликације за образовну политику и праксу. in Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији. 2018;:15-32..
Ђуришић-Бојановић, Миросава, "Кључне компетенције за рад у друштву заснованом на знању: Импликације за образовну политику и праксу" in Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији (2018):15-32.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
O repozitorijumu IPIR | Pošaljite zapažanja

OpenAIRERCUB
 

 

Kompletan repozitorijumGrupeAutoriNasloviTemeOva institucijaAutoriNasloviTeme

Statistika

Pregled statistika

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
O repozitorijumu IPIR | Pošaljite zapažanja

OpenAIRERCUB