Acknowledging diversity in fostering positive development of children and young people
Uvažavanje različitosti u funkciji pozitivnog razvoja dece i mladih
dc.creator | Vujačić, Milja | |
dc.date.accessioned | 2021-03-17T13:40:32Z | |
dc.date.available | 2021-03-17T13:40:32Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.issn | 0352-2334 | |
dc.identifier.uri | http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/316 | |
dc.description.abstract | Tematski zbornik Uvažavanje različitosti u funkciji pozitivnog razvoja dece i mladih objavljen je 2018. godine, u izdanju Instituta za pedagoška istraživanja iz Beograda. Ovaj zbornik predstavlja vredan doprinos razmatranju fenomena inkluzivnog obrazovanja kroz prizmu uvažavanja različitosti i pozitivnog razvoja dece i mladih. Tematski zbornik, obima 218 strana, sadrži predgovor i jedanaest radova autora iz Srbije i Hrvatske. | |
dc.publisher | Univerzitet u Beogradu - Učiteljski fakultet, Beograd | |
dc.rights | openAccess | |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.source | Inovacije u nastavi - časopis za savremenu nastavu | |
dc.subject | uvažavanje različitosti | |
dc.subject | deca | |
dc.subject | mladi | |
dc.title | Acknowledging diversity in fostering positive development of children and young people | en |
dc.title | Uvažavanje različitosti u funkciji pozitivnog razvoja dece i mladih | sr |
dc.type | review | |
dc.rights.license | BY | |
dc.citation.epage | 151 | |
dc.citation.issue | 4 | |
dc.citation.other | 32(4): 148-151 | |
dc.citation.rank | M24 | |
dc.citation.spage | 148 | |
dc.citation.volume | 32 | |
dc.identifier.fulltext | http://ipir.ipisr.org.rs/bitstream/id/174/313.pdf | |
dc.identifier.rcub | https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_316 | |
dc.type.version | publishedVersion |