IPIR - Репозиторијум Института за педагошка истраживања
Институт за педагошка истраживања
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • Српски (ћирилица) 
    • Енглески
    • Српски (ћирилица)
    • Српски (латиница)
  • Пријава
Преглед записа 
  •   IPIR
  • IPI
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • Преглед записа
  •   IPIR
  • IPI
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • Преглед записа
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Acknowledging diversity in fostering positive development of children and young people

Uvažavanje različitosti u funkciji pozitivnog razvoja dece i mladih

Thumbnail
2019
313.pdf (108.3Kb)
Аутори
Vujačić, Milja
Приказ (Објављена верзија)
Метаподаци
Приказ свих података о документу
Апстракт
Tematski zbornik Uvažavanje različitosti u funkciji pozitivnog razvoja dece i mladih objavljen je 2018. godine, u izdanju Instituta za pedagoška istraživanja iz Beograda. Ovaj zbornik predstavlja vredan doprinos razmatranju fenomena inkluzivnog obrazovanja kroz prizmu uvažavanja različitosti i pozitivnog razvoja dece i mladih. Tematski zbornik, obima 218 strana, sadrži predgovor i jedanaest radova autora iz Srbije i Hrvatske.
Кључне речи:
uvažavanje različitosti / deca / mladi
Извор:
Inovacije u nastavi - časopis za savremenu nastavu, 2019, 32, 4, 148-151
Издавач:
  • Univerzitet u Beogradu - Učiteljski fakultet, Beograd

ISSN: 0352-2334

[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_316
URI
http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/316
Колекције
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
Институција/група
IPI
TY  - JOUR
AU  - Vujačić, Milja
PY  - 2019
UR  - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/316
AB  - Tematski zbornik Uvažavanje
različitosti u funkciji pozitivnog razvoja dece i mladih objavljen je 2018. godine, u izdanju Instituta za pedagoška istraživanja iz Beograda. Ovaj zbornik
predstavlja vredan doprinos razmatranju fenomena inkluzivnog
obrazovanja kroz prizmu uvažavanja različitosti i pozitivnog
razvoja dece i mladih. Tematski
zbornik, obima 218 strana, sadrži
predgovor i jedanaest radova autora iz Srbije i Hrvatske.
PB  - Univerzitet u Beogradu - Učiteljski fakultet, Beograd
T2  - Inovacije u nastavi - časopis za savremenu nastavu
T1  - Acknowledging diversity in fostering positive development of children and young people
T1  - Uvažavanje različitosti u funkciji pozitivnog razvoja dece i mladih
EP  - 151
IS  - 4
SP  - 148
VL  - 32
UR  - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_316
ER  - 
@article{
author = "Vujačić, Milja",
year = "2019",
abstract = "Tematski zbornik Uvažavanje
različitosti u funkciji pozitivnog razvoja dece i mladih objavljen je 2018. godine, u izdanju Instituta za pedagoška istraživanja iz Beograda. Ovaj zbornik
predstavlja vredan doprinos razmatranju fenomena inkluzivnog
obrazovanja kroz prizmu uvažavanja različitosti i pozitivnog
razvoja dece i mladih. Tematski
zbornik, obima 218 strana, sadrži
predgovor i jedanaest radova autora iz Srbije i Hrvatske.",
publisher = "Univerzitet u Beogradu - Učiteljski fakultet, Beograd",
journal = "Inovacije u nastavi - časopis za savremenu nastavu",
title = "Acknowledging diversity in fostering positive development of children and young people, Uvažavanje različitosti u funkciji pozitivnog razvoja dece i mladih",
pages = "151-148",
number = "4",
volume = "32",
url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_316"
}
Vujačić, M.. (2019). Acknowledging diversity in fostering positive development of children and young people. in Inovacije u nastavi - časopis za savremenu nastavu
Univerzitet u Beogradu - Učiteljski fakultet, Beograd., 32(4), 148-151.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_316
Vujačić M. Acknowledging diversity in fostering positive development of children and young people. in Inovacije u nastavi - časopis za savremenu nastavu. 2019;32(4):148-151.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_316 .
Vujačić, Milja, "Acknowledging diversity in fostering positive development of children and young people" in Inovacije u nastavi - časopis za savremenu nastavu, 32, no. 4 (2019):148-151,
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_316 .

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
О репозиторијуму IPIR | Пошаљите запажања

OpenAIRERCUB
 

 

Комплетан репозиторијумГрупеАуториНасловиТемеОва институцијаАуториНасловиТеме

Статистика

Преглед статистика

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
О репозиторијуму IPIR | Пошаљите запажања

OpenAIRERCUB