IPIR - Репозиторијум Института за педагошка истраживања
Институт за педагошка истраживања
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • Српски (ћирилица) 
    • Енглески
    • Српски (ћирилица)
    • Српски (латиница)
  • Пријава
Преглед записа 
  •   IPIR
  • IPI
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • Преглед записа
  •   IPIR
  • IPI
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • Преглед записа
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Principle of efficient communication in teaching

Principi efikasne komunikacije u nastavi

Thumbnail
1995
Principi_efikasne_komunikacije_u_nastavi_1995.pdf (1.553Mb)
Аутори
Ševkušić-Mandić, Slavica
article (publishedVersion)
Метаподаци
Приказ свих података о документу
Апстракт
The report deals with the socio-psychological aspect of communication in teaching, with communication as an interpersonal relation between the teacher and the student. Although it is stressed that the education process is primarily a communication phenomenon, it is insufficiently paid attention to in the curricula for training teachers. The investigations in the field of communication analysis so far have shown at one hand some serious problems in the relationship teacher - student, and on the other hand the fact that communication competence can be developed and improved with the help of appropriate program. Associated with this, the report brings the basic principles and element which make communication more successful.
U radu se govori o socijalno-psihološkom aspektu komunikacije u nastavi i to o komunikaciji kao interpersonalnom odnosu između nastavnika i učenika. Iako se naglašava da je vaspitno-obrazovni proces, pre svega komunikacijski fenomen nedovoljno mu se posvećuje pažnja u programima za pripremanje učitelja i nastavnika. Dosadašnja istraživanja u oblasti analize komunikacije u nastavi ukazuju s jedne strane na ozbiljnije probleme u odnosima između nastavnika i učenika, a s druge strane, na činjenicu da se komunikacione sposobnosti (komunikaciona kompetentnost) mogu uz pomoć odgovarajućih programa razvijati i usavršavati. U skladu s tim, u radu su prikazani osnovni principi i elementi koji komunikaciju čine uspešnijom.
Кључне речи:
communication / interpersonal relations / teaching / permanent training of Dalton
Извор:
Nastava i vaspitanje, 1995, 44, 1-2, 152-162
Издавач:
  • Beograd : Pedagoško društvo Srbije
  • Beograd : Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju

ISSN: 0547-3330

[ Google Scholar ]
URI
http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/28
Колекције
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
Институција/група
IPI

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
О репозиторијуму IPIR | Пошаљите запажања

OpenAIRERCUB
 

 

Комплетан репозиторијумИнституције/групеАуториНасловиТемеОва институцијаАуториНасловиТеме

Статистика

Преглед статистика

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
О репозиторијуму IPIR | Пошаљите запажања

OpenAIRERCUB